Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z pluginem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 pLeTeR

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:60
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.01.2010 01:36

Witam mam prblem


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Przeszkaj Wieznia"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("przeszukaj","sprawdz_szukanie");
register_clcmd("say przeszukaj","sprawdz_szukanie");
register_cvar("amx_distance_przeszukaj","100.0");
pisz();
}

public sprawdz_szukanie(id){
new cel, body
get_user_aiming(id, cel, body)
if(cel != 0 && is_user_alive(id) && is_user_alive(cel)){
if(cs_get_user_team(id) != cs_get_user_team(cel) && cs_get_user_team(cel) == CS_TEAM_T){
if(get_entity_distance(id,cel) <= get_cvar_float("amx_distance_przeszukaj")){
new weapons[32];
new numWeapons;
get_user_weapons(cel,weapons,numWeapons)
new bool:ma_bron = false;
for (new i=0; i<numWeapons; i++){
if(weapons[i] != 4 && weapons[i] != 9 && weapons[i] != 25 && weapons[i] != 29 && weapons[i] != 31 && weapons[i] != 32){
ma_bron = true;
}
}
if(ma_bron == true){
new name[64];
get_user_name(cel,name,64);
new red = random_num(0,255)
new green = random_num(0,255)
new blue = random_num(0,255)
set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.75, 0, 6.0, 2.0)
show_hudmessage(0, "Wiezien %s ma bron!!",name)

}
}
}
}
}

public pisz(){
ColorChat(0,GREEN,"Zeby przeszukac wieznia zbinduj sobie klawisz")
ColorChat(0,GREEN,"bind klawisz przeszukaj")
set_task(30.0,"pisz",4546891);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Ten plugin nie działa nie za dobrze dlatego bo pokazuje TT zamiast CT że TT ma broń po zbindowaniu klawisza przez CT. Skomplikowane ;]
I jak chciałem to zkompilatorować. proszę o pomoc.

Użytkownik pLeTeR edytował ten post 17.01.2010 01:36

  • +
  • -
  • 0

#2 Bad

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:97
Offline

Napisano 17.01.2010 01:54

przeciez to jest plugin ze ct naceluje na tt naciska tego binda i pokazuje ze ktorys tam tt ma bron... przecież ten plugin na tym polega
  • +
  • -
  • 0

#3 pLeTeR

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:60
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.01.2010 01:58

Tylko własnie żle działa bo jak CT wskazuje na TT. To zamiast CT pokazywać że ten TT ma broń to temu TT pokazuje że on ma broń ;/ ... Więc
chyba jest coś nie tak nie sądzisz o tym ;]
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 554
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.01.2010 10:24

pokazuje wszystkim :) ale gdy masz na serwerze ten plugin
http://amxx.pl/jailbreak-dodatki-t13348.html
to one się gryzą ze sobą zobacz to
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Przeszkaj Wieznia"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("przeszukaj","sprawdz_szukanie");
	register_clcmd("say przeszukaj","sprawdz_szukanie");
	register_cvar("amx_distance_przeszukaj","100.0");
	pisz();
}

public sprawdz_szukanie(id){
	new cel, body 
	get_user_aiming(id, cel, body)
	if(cel != 0 && is_user_alive(id) && is_user_alive(cel)){
		if(cs_get_user_team(id) != cs_get_user_team(cel) && cs_get_user_team(cel) == CS_TEAM_T){
			if(get_entity_distance(id,cel) <= get_cvar_float("amx_distance_przeszukaj")){
				new weapons[32];
				new numWeapons;
				get_user_weapons(cel,weapons,numWeapons)
				new bool:ma_bron = false;
				for (new i=0; i<numWeapons; i++){
					if(weapons[i] != 4 && weapons[i] != 9 && weapons[i] != 25 && weapons[i] != 29 && weapons[i] != 31 && weapons[i] != 32){
						ma_bron = true;
					}
				}
				if(ma_bron == true){
					new name[64];
					get_user_name(cel,name,64);
					new red = random_num(0,255)
					new green = random_num(0,255)
					new blue = random_num(0,255)
					set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.75, 0, 6.0, 2.0, 0.0, 0.0,3)
					show_hudmessage(0, "Wiezien %s ma bron!!",name)
					
				}
			}
		}
	}
}

public pisz(){
	ColorChat(0,GREEN,"Zeby przeszukac wieznia zbinduj sobie klawisz")
	ColorChat(0,GREEN,"bind klawisz przeszukaj")
	set_task(30.0,"pisz",4546891);
}

  • +
  • -
  • 0

#5 pLeTeR

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:60
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.01.2010 10:44

Sprawdze i napisze czy działa

Plugin w ogóle nie działa binduje przycisk bind klawisz przeszukaj
i teraz nawet TT się nie wyświetla że ma broń ;]

Użytkownik pLeTeR edytował ten post 17.01.2010 11:27

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych