#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Przeszkaj Wieznia"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("przeszukaj","sprawdz_szukanie");
register_clcmd("say przeszukaj","sprawdz_szukanie");
register_cvar("amx_distance_przeszukaj","100.0");
pisz();
}
public sprawdz_szukanie(id){
new cel, body
get_user_aiming(id, cel, body)
if(cel != 0 && is_user_alive(id) && is_user_alive(cel)){
if(cs_get_user_team(id) != cs_get_user_team(cel) && cs_get_user_team(cel) == CS_TEAM_T){
if(get_entity_distance(id,cel) <= get_cvar_float("amx_distance_przeszukaj")){
new weapons[32];
new numWeapons;
get_user_weapons(cel,weapons,numWeapons)
new bool:ma_bron = false;
for (new i=0; i<numWeapons; i++){
if(weapons[i] != 4 && weapons[i] != 9 && weapons[i] != 25 && weapons[i] != 29 && weapons[i] != 31 && weapons[i] != 32){
ma_bron = true;
}
}
if(ma_bron == true){
new name[64];
get_user_name(cel,name,64);
new red = random_num(0,255)
new green = random_num(0,255)
new blue = random_num(0,255)
set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.75, 0, 6.0, 2.0)
show_hudmessage(0, "Wiezien %s ma bron!!",name)
}
}
}
}
}
public pisz(){
ColorChat(0,GREEN,"Zeby przeszukac wieznia zbinduj sobie klawisz")
ColorChat(0,GREEN,"bind klawisz przeszukaj")
set_task(30.0,"pisz",4546891);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Ten plugin nie działa nie za dobrze dlatego bo pokazuje TT zamiast CT że TT ma broń po zbindowaniu klawisza przez CT. Skomplikowane ;]
I jak chciałem to zkompilatorować. proszę o pomoc.
Użytkownik pLeTeR edytował ten post 17.01.2010 01:36