Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin Biohazard...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkItachiPL

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
Offline

Napisano 23.07.2008 18:49

Witam... mam kilka pytań odnośnie do zmodyfikowania tego pluginu... Tak więc moje pierwsze pytanie to: Jak przyciemnić grę bo jak dla mnie jest za jasno? I drugie... Jak zrobić, aby admini z flagą immunitet nie uczestniczyli w rozgrywce.. czyli żeby się nie wliczali do ludzi ani zombi.. chodzi mi o to że oni są nie zależni i ich nie można zarazić... Czy mógłby mi ktoś z tym pomóc? Będę bardzo wdzięczny :)

[ Dodano: 23-07-2008, 20:56 ]
ok. poradziłem sobie z przyciemnieniem, ale nie wiem teraz jak zrobić trochę większe światło z latarki... Oraz oczekuję odpowiedzi na tamte pytania :blaga:

[ Dodano: 23-07-2008, 22:40 ]
Mam jeszcze mały problem ze spolszczeniem CS... Chciałem przerobić mod: PolskiCS, aby spolszczał teksty tylko z listy graczy pod klawiszem TAB czyli listy wyników... Wydziergałem takie coś z jego kodu i nie działa... Pomoże ktoś??
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "CS Polish"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "KaLoSZyFeR modified by Spacja"

#define AMOUNT 5		// amount of texts in tables or something (I don't know how it is in english)
#define AMOUNT_HUD 25


public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message")
	register_message(get_user_msgid("HudTextPro"), "hud_message")
}

new text[AMOUNT][] =
{
	"#Cstrike_ScoreBoard_Ter",
	"#Cstrike_ScoreBoard_CT",
	"#Cstrike_ScoreBoard_Player",
	"#Cstrike_ScoreBoard_Players",
	"#Cstrike_ScoreBoard_DEAD"
}

new translated_text[AMOUNT][] =
{
	"Zombiaki",
	"Ludzie",
	"%s1    -   %s2 gracz",
	"%s1    -   %s2 gracze",
	"Zabity"
}

public message()
{
	if(get_msg_argtype(2) != ARG_STRING)
	{
		return PLUGIN_CONTINUE
	}

	new arg2[32]
	get_msg_arg_string(2, arg2, 31)
		
	if(get_msg_args() == 4 )
	{
		new arg3[16],arg4[16]
		get_msg_arg_string(3, arg3, 15)
		get_msg_arg_string(4, arg4, 15)
		
		for(new i = 0; i < AMOUNT; i++)
		{
			if(equal(arg2, text[i]))
			{
				new text2[96]
				format( text2, 95, translated_text[i],arg3,arg4)
				set_msg_arg_string(2, text2)
				return PLUGIN_CONTINUE
			}
		}
	}
	else if(get_msg_args() == 3 )
	{
		new arg3[16]
		get_msg_arg_string(3, arg3, 15)
	
		for(new i = 0; i < AMOUNT; i++)
		{
			if(equal(arg2, text[i]))
			{
				new text2[96]
				format( text2, 95, translated_text[i],arg3)
				set_msg_arg_string(2, text2)
				return PLUGIN_CONTINUE
			}
		}
	}
	else 
	{
		for(new i = 0; i < AMOUNT; i++)
		{
			if(equal(arg2, text[i]))
			{
				set_msg_arg_string(2, translated_text[i])
				return PLUGIN_CONTINUE
			}
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}


[ Dodano: 24-07-2008, 17:54 ]
omg pomoże mi ktoś?!
  • +
  • -
  • 0

#2 PEREF

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:201
  • GG:
Offline

Napisano 26.07.2008 15:56

Jeśli do tej pory Seba nie spolszczył showscores w tym pluginie, to raczej ni da rady :P

Jeśli chodzi o resztę to zlookaj pożądnie cvary na pewno coś znajdziesz...

//Włącz Wyłącz plugin
bh_enabled 1


//Ustawienie jasności na mapie (od 'a' ciemniejsze, do 'z' jaśniejsze). Nie można zostawić puste.
bh_lights "d"


//Tło nieba. Nie można zostawić puste.
bh_skyname "night"


//Miejsce do kupna noktowizorów.
bh_block_nvg 1


//Miejsce do kupywania.
bh_blockbuyzone 1


//Włącz menu broni.
bh_weaponsmenu 1


//Odradzanie w dowolne miejsce na mapie. Używane są CSDM punkty odrodzenia.
bh_randomspawn 1


//Jak długo Zombie ma trafiać żeby zakazić.
bh_starttime 10.0


//Maksymalna ilość Zombie.
bh_maxzombies 16


//Użyj swojego dźwięku noża.
bh_customsounds 1


//Użyj swojego dźwięku gdy wygra zombie.
bh_winsounds 1


//0 = wyłączone, 1 = nieskończoność amunicji, 2 = nieograniczony uchwyt.
bh_ammo 1


//Współczynnik obrażen zadanych przez granat.
bh_hedmg_multi 1.0


//Włącz noktowizor gdy jest się zombie.
bh_autonvg 1


//Pozostali przy życiu otrzymują zakażenie natychmiast kiedy został zaatakowany.
bh_zombie_instant 1


//Bonus (+2 fragi) za zabicie Zombie.
bh_zombie_kill_bonus 2


//Bonus (dodatkowe HP) za pierwsze zarażenie CT.
bh_zombie_hp_bonus 65


//Ilość żyć Zombie
bh_zombie_hp 135


//Odległość widzenia Zombie (CHYBA). 0 - wyłączone.
bh_zombie_vision 120


//Zombies resist pain shock till they reach bh_zombie_kb_hp.
bh_zombie_resist 1


//Minimum żyć zombie dopóki nie zacznie wolniej chodzić.
bh_zombie_kb_hp 90


//Zombie nie zwalniają kiedy kucają.
bh_zombie_kb_duck 1


//Szybkość Zombie.
bh_zombie_speed 260.0


//Współczynnik ataku Zombie.
bh_zombie_atk_multi 1.5


//Współczynnik szkody Kuli (Default:0.087) (8.7%)
bh_zombie_def_multi 0.087


//Włącz regeneracje żyć Zombie.
bh_zombie_regen 1


//Jak długo przed trafieniem ma regenerować się życie u Zombie
bh_zombie_regendly1 2.0


//Jak szybko regeneruje się życie u Zombie.
bh_zombie_regendly2 0.25


//Flashbangi tylko oślepiają zombie.
bh_flashbang 1


#3 DarkItachiPL

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
Offline

Napisano 26.07.2008 21:45

a gdzie tu masz coś z latarką? bo w sumie reszta rozwiązana...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych