[ Dodano: 23-07-2008, 20:56 ]
ok. poradziłem sobie z przyciemnieniem, ale nie wiem teraz jak zrobić trochę większe światło z latarki... Oraz oczekuję odpowiedzi na tamte pytania
[ Dodano: 23-07-2008, 22:40 ]
Mam jeszcze mały problem ze spolszczeniem CS... Chciałem przerobić mod: PolskiCS, aby spolszczał teksty tylko z listy graczy pod klawiszem TAB czyli listy wyników... Wydziergałem takie coś z jego kodu i nie działa... Pomoże ktoś??
#include <amxmodx> #define PLUGIN "CS Polish" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "KaLoSZyFeR modified by Spacja" #define AMOUNT 5 // amount of texts in tables or something (I don't know how it is in english) #define AMOUNT_HUD 25 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message") register_message(get_user_msgid("HudTextPro"), "hud_message") } new text[AMOUNT][] = { "#Cstrike_ScoreBoard_Ter", "#Cstrike_ScoreBoard_CT", "#Cstrike_ScoreBoard_Player", "#Cstrike_ScoreBoard_Players", "#Cstrike_ScoreBoard_DEAD" } new translated_text[AMOUNT][] = { "Zombiaki", "Ludzie", "%s1 - %s2 gracz", "%s1 - %s2 gracze", "Zabity" } public message() { if(get_msg_argtype(2) != ARG_STRING) { return PLUGIN_CONTINUE } new arg2[32] get_msg_arg_string(2, arg2, 31) if(get_msg_args() == 4 ) { new arg3[16],arg4[16] get_msg_arg_string(3, arg3, 15) get_msg_arg_string(4, arg4, 15) for(new i = 0; i < AMOUNT; i++) { if(equal(arg2, text[i])) { new text2[96] format( text2, 95, translated_text[i],arg3,arg4) set_msg_arg_string(2, text2) return PLUGIN_CONTINUE } } } else if(get_msg_args() == 3 ) { new arg3[16] get_msg_arg_string(3, arg3, 15) for(new i = 0; i < AMOUNT; i++) { if(equal(arg2, text[i])) { new text2[96] format( text2, 95, translated_text[i],arg3) set_msg_arg_string(2, text2) return PLUGIN_CONTINUE } } } else { for(new i = 0; i < AMOUNT; i++) { if(equal(arg2, text[i])) { set_msg_arg_string(2, translated_text[i]) return PLUGIN_CONTINUE } } } return PLUGIN_CONTINUE }
[ Dodano: 24-07-2008, 17:54 ]
omg pomoże mi ktoś?!