Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

15 rund


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pingwineq

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Lokalizacja:Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp.
Offline

Napisano 08.01.2010 20:08

Witam, szukam cos w stylu MR15. A mianowicie to co jest na ster-gaming TP, że gdy suma rund będzie 15 (wygranych) to będzie zmiana mapy oczywiscie w następnej rundzie. proszę o pomoc a raczej o plugin bądź konfiguracje.

#2 baku

    [M]anchester[U]nited

  • Przyjaciel

Reputacja: 452
Wszechobecny

  • Postów:1054
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.01.2010 20:11

mp_maxrounds 15

Nie wystaczy ? Tyle, że to będzie ogólnie 15 rund a nie suma np. w CT 5 a w TT 10 ..

  • +
  • -
  • 0

#3 Pingwineq

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Lokalizacja:Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp.
Offline

Napisano 08.01.2010 20:18

Własnie w tym jest problem, że ja tego nie chce, bo na początku miałem mp_winlimit 15 (to jest to samo co mp_maxrounds) no i włąsnie o to mi nie chodzi. Aha i jescze potrzebuje plugina, który reguluje i pisze ile rund do końca bądź ile rund gramy w timeleft pisze. Plugin round_limit nie działa.

P.S mam mp_maxrounds 15 a wczesniej mp_maxrounds "15" no i teżnie działa :/ << Ale teraz nie o tym :P

#4 baku

    [M]anchester[U]nited

  • Przyjaciel

Reputacja: 452
Wszechobecny

  • Postów:1054
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.01.2010 20:21

Plugin round_limit nie działa.


Nie działa, bo ? Nie działa ? Pokaż logi może w nich coś jest jestem pewien że źle wgrałeś coś.. bez powodu pluginy by nie działał..

P.S mam mp_maxrounds 15 a wczesniej mp_maxrounds "15" no i teżnie działa public/style_emoticons/default/kwasny.gif << Ale teraz nie o tym public/style_emoticons/default/tongue.gif


a może nie wczytuje Ci po prostu ustawień z server.cfg spróbuj dodać do lini startowej servera +exec server.cfg

Yy czemu zaraz za głupka ? Masz pojęcie ale jednak nie znasz powodu .. bez sensu. Ludzie to jest jednak pojęcie względne.

Użytkownik baku edytował ten post 08.01.2010 20:26

  • +
  • -
  • 0

#5 Pingwineq

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Lokalizacja:Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp.
Offline

Napisano 08.01.2010 20:39

Chłopie, uważasz mnie za głupka? Mam co nie co na ten temat pojęcia. W logach nic nie ma, tak samo w lini startowej - server.cfg jest. Ale nie o to chodzi, chodzi mi o ten plugin co wyżej podałem...

dobra sory, ale te już załatwiłem problem, wystarczyło [posłużyć się komendą mp_roundlimit 15 no i gitara. Tylko teraz w ostatniej rundzie chce, żeby to pisało, że zaraz zmiana na nowąmapę

#6 Mochi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:81
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 08.01.2010 22:19

#include <amxmodx>



#define PLUGIN "Last round"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Mochi"

new rounds =0

public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") 

	register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_terwin")

	register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")

	register_event("TextMsg", "fwRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in")

}

public win()

	rounds++



public fwRestart()

	rounds = 0



public Nowa_Runda()

{

	if(rounds == get_cvar_num("mp_roundlimit") - 1)

	{

		message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("SayText"), _, 0);

		write_byte(0)		

		write_string("^x04*^x03 Ostatnia runda!");

		message_end();	

	}

}


  • +
  • -
  • 0

#7 Pingwineq

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Lokalizacja:Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp.
Offline

Napisano 08.01.2010 22:29

Chce plugin, gdzie w lewym górnym rogu pisze:

Gramy ostatnia runde!
Za chwile zmiana mapy na nazwa_mapy Lub cos takiego, może byćna zielono albo na biało. To żeby było w ostatniej rundzie.

@Up
Jak zrobisz to, co napisałem to dam ci pomógł czy cos takiego ;P

#8 Mochi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:81
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 08.01.2010 22:52

#include <amxmodx>



#define PLUGIN "Last round"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Mochi"

new rounds =0

public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") 

	register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_terwin")

	register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")

	register_event("TextMsg", "fwRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in")

}

public win()

	rounds++



public fwRestart()

	rounds = 0



public Nowa_Runda()

{

	if(rounds == get_cvar_num("mp_roundlimit") - 1)

	{

		new map[32]

		get_mapname(map,31)

		set_hudmessage(0, 255, 170, 0.02, 0.24, 0, 6.0, 15.0)

		show_hudmessage(0, "Gramy ostatnia runde!^nZa chwile zmiana mapy na %s",map)

	}

}




  • +
  • -
  • 0

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 09.01.2010 00:13

ja bym to troche zmienil

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Last round"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mochi"
new rounds =0
new map[32]
public plugin_init() {

        set_task(1.0,"pokaz",_,_,_,"b")    

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") 
	register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
	register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
	register_event("TextMsg", "fwRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in")
}
public win()
	rounds++

public fwRestart()
	rounds = 0
public votowanie()
{
//jako ze nie mam czasu i pomyslu to tutaj popros to ktos dopisze ci votowanie na new mape
}
public Nowa_Runda()
{
	if(rounds == 10)
	{
		set_hudmessage(0, 255, 170, 0.32, 0.01, 1, 6.0, 5.0)
		show_hudmessage(0, "Glosowanie na nastepna mape rozpocznie sie za 5s")
                set_task(5.0,"votowanie")
	}
	if(rounds == 14)
	{
		new map[32]
		get_mapname(map,31)
		set_hudmessage(0, 255, 170, 0.32, 0.01, 1, 6.0, 15.0)
		show_hudmessage(0, "Gramy ostatnia runde!^nZa chwile zmiana mapy na %s",map)
	}
if(rounds == 15)
	{
		
		get_mapname(map,31)
		set_hudmessage(0, 255, 170, 0.32, 0.01, 1, 6.0, 4.0)
		show_hudmessage(0, "Zmiana mapy na %s w ciagu 5 sekund",map)
               set_task(5.0,"zmiana")
	}
}
public pokaz(){

	
		set_hudmessage(0, 255, 170, 0.02, 0.24, 0, 6.0, 5.0)
		show_hudmessage(0, "Runda nr: %i ",rounds)
	}

public zmiana() server_cmd("amx_map %s ",map)

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 09.01.2010 00:15

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#10 Pingwineq

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Lokalizacja:Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp.
Offline

Napisano 09.01.2010 09:20

Mochi ten twój plugin nie działa. GoQ, ten twój plugin tez nie dziala tak jak chce. Twoj dziala, ze pokazuje co runde jaka jest runda, a ja chce, żeby pisało w ostatniej rundzie "Następna mapa to: taka i taka - pod spodem Gramy ostatnia runde!" na biało w lewym gornym rogu,.

#11 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 09.01.2010 09:39

Mochi ten twój plugin nie działa. GoQ, ten twój plugin tez nie dziala tak jak chce. Twoj dziala, ze pokazuje co runde jaka jest runda, a ja chce, żeby pisało w ostatniej rundzie "Następna mapa to: taka i taka - pod spodem Gramy ostatnia runde!" na biało w lewym gornym rogu,.


#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Last round"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mochi"
new rounds =0
public plugin_init() {
 register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") 
 register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
 register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
 register_event("TextMsg", "fwRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in")
}
public win()
 rounds++

public fwRestart()
 rounds = 0

public Nowa_Runda()
{
 if(rounds == get_cvar_num("mp_roundlimit") - 1)
 {
 new map[32]
 get_cvar_string("amx_nextmap", map, 31);
 get_mapname(map,31)
 set_hudmessage(0, 255, 170, 0.02, 0.24, 0, 6.0, 15.0)
 show_hudmessage(0, "Gramy ostatnia runde!^nZa chwile zmiana mapy na %s",map)
 }
}


G[o]Q, funkcja do vote i zmiany mapy jest nie potrzebna bo zostanie sama wywołana przy takim ustawieniu.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#12 Pingwineq

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Lokalizacja:Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp.
Offline

Napisano 09.01.2010 10:15

Portek, ten twój plugin nie działa :/ Skompilowałem, wrzuciłem w .amxx na serwer i nic :/ Tak samo jak by rozgrywka toczyła się normalnie.

Skompilowalem i wrzucilem na serwer do plugins jako rundownia.amxx, tak samo dopisalem w plugins ini, po czym zmienilem mapę na serwerze, gramy 14 rundę i nic się nie dzieje :/

#13 Mochi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:81
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 09.01.2010 11:48

Jakiej używasz komendy na ustawienie rund ?


Ps. G[o]Q ta zmiana była żałosna chciałeś pomóc na siłę nie potrafiąc tego.

Użytkownik Mochi edytował ten post 09.01.2010 11:49

  • +
  • -
  • 0

#14 Pingwineq

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Lokalizacja:Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp.
Offline

Napisano 09.01.2010 12:14

mp_roundlimit 15

#15 Mochi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:81
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 09.01.2010 14:22

Sprawdź to:
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Last round"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mochi"
new rounds =0
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_event("TextMsg", "fwRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in")
}
public win()
rounds++

public fwRestart()
rounds = 0

public Nowa_Runda()
{
new wymagane = get_cvar_num("mp_roundlimit") - 1
if(get_cvar_num("mp_roundlimit") == 0)
wymagane = 15 - 1
if(rounds == wymagane)
{
new map[32]
get_mapname(map,31)
set_hudmessage(0, 255, 170, 0.02, 0.24, 0, 6.0, 15.0,_,_,3)
show_hudmessage(0, "Gramy ostatnia runde!^nZa chwile zmiana mapy na %s",map)
}
}



  • +
  • -
  • 0

#16 Pingwineq

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Lokalizacja:Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp.
Offline

Napisano 09.01.2010 15:02

Jest ok, tylko po pierwsze:

W 11 rundzie wyskakuje:
Gramy ostatnia runde!
Za chwilę zmiana mapy na de_dust2. (zawsze wyskakuje mapa ktora jest obecnie)

A następnie jest vote na mapę no i tyle, a potem w 12 rundzie to znika. Ja chce, żeby to w 14 rundzie się pokazywało i żeby było troszczkę pózniej niż vote lub zrobić tak, żeby vote było na początku mapy( mam maphoser 4)

#17 Mochi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:81
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 09.01.2010 15:09

Nie wiem dlaczego w 11 rundzie :X
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Last round"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mochi"
new rounds=0
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_event("TextMsg", "fwRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in")
}
public win()
rounds++

public fwRestart()
rounds = 0

public Nowa_Runda()
{
new wymagane = get_cvar_num("mp_roundlimit") - 1
if(get_cvar_num("mp_roundlimit") == 0)
wymagane = 14
if(rounds == wymagane)
{
new map[32]
get_cvar_string("amx_nextmap",map,31)
set_hudmessage(0, 255, 170, 0.02, 0.24, 0, 6.0, 15.0,_,_,3)
show_hudmessage(0, "Gramy ostatnia runde!^nZa chwile zmiana mapy na %s",map)
}
}


  • +
  • -
  • 0

#18 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 09.01.2010 19:01

mochi bo jesli on ma ustawione mp_roundlimit inaczej to tak mu wyjdzie dlatego ja to zmienilem i dodalem glosowanie w 10 rundzie nie podoba sie to trudno

Masz takie cos pingwineq tylko musisz sobie glosowanie dorobic i jest takie jak to co podalem wczesniej tylko pokazuje ostatnia runde jak jest grana

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Last round"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mochi"
new rounds =0
new map[32]
public plugin_init() {

      

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") 
	register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
	register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
	register_event("TextMsg", "fwRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in")
}
public win()
	rounds++

public fwRestart()
	rounds = 0
public votowanie()
{
//jako ze nie mam czasu i pomyslu to tutaj popros to ktos dopisze ci votowanie na new mape
}
public Nowa_Runda()
{
	if(rounds == 10)
	{
		set_hudmessage(0, 255, 170, 0.32, 0.01, 1, 6.0, 5.0)
		show_hudmessage(0, "Glosowanie na nastepna mape rozpocznie sie za 5s")
                set_task(5.0,"votowanie")
	}
	if(rounds == 14)
	{
		new map[32]
		get_mapname(map,31)
		set_hudmessage(0, 255, 170, 0.32, 0.01, 1, 6.0, 15.0)
		show_hudmessage(0, "Gramy ostatnia runde!^nZa chwile zmiana mapy na %s",map)
	}
if(rounds == 15)
	{
		
		get_mapname(map,31)
		set_hudmessage(0, 255, 170, 0.32, 0.01, 1, 6.0, 4.0)
		show_hudmessage(0, "Zmiana mapy na %s w ciagu 5 sekund",map)
               set_task(5.0,"zmiana")
	}
}


public zmiana() server_cmd("amx_map %s ",map)


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#19 Pingwineq

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Lokalizacja:Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp.
Offline

Napisano 09.01.2010 19:22

Ale człowieku, po co drugi raz piszesz to samo? Jak bym umiał dorobić to głosowanie to bym dawno to zrobił aha i GOQ NAUCZ SIĘ CZYTAĆ ja nie chce takiego pluginu co w kazdej rundzie pookazuje ktoraj est...

#20 Mochi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:81
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 09.01.2010 19:30

Nie napisałem tego samego...
Zmieniłem na pobieranie następnej mapy bo z pośpiechu dałem na pobieranie tej :|
Sprawdź jeszcze to.
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Last round"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mochi"
new rounds=0
public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") 
        register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
        register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
        register_event("TextMsg", "fwRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in")
}
public win()
        rounds++

public fwRestart()
        rounds = 0

public Nowa_Runda()
{
        new wymagane = get_cvar_num("mp_roundlimit") - 1
        if(get_cvar_num("mp_roundlimit") == 0 || wymagane != 14)
                wymagane = 14
        if(rounds == wymagane)
        {
                new map[32]
                get_cvar_string("amx_nextmap",map,31)
                set_hudmessage(0, 255, 170, 0.02, 0.24, 0, 6.0, 15.0,_,_,3)
                show_hudmessage(0, "Gramy ostatnia runde!^nZa chwile zmiana mapy na %s",map)
        }
}

Użytkownik Mochi edytował ten post 09.01.2010 19:30

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych