Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
15 rund
#1
Napisano 08.01.2010 20:08
#2
Napisano 08.01.2010 20:11
Nie wystaczy ? Tyle, że to będzie ogólnie 15 rund a nie suma np. w CT 5 a w TT 10 ..
#3
Napisano 08.01.2010 20:18
P.S mam mp_maxrounds 15 a wczesniej mp_maxrounds "15" no i teżnie działa << Ale teraz nie o tym
#4
Napisano 08.01.2010 20:21
Plugin round_limit nie działa.
Nie działa, bo ? Nie działa ? Pokaż logi może w nich coś jest jestem pewien że źle wgrałeś coś.. bez powodu pluginy by nie działał..
P.S mam mp_maxrounds 15 a wczesniej mp_maxrounds "15" no i teżnie działa public/style_emoticons/default/kwasny.gif << Ale teraz nie o tym public/style_emoticons/default/tongue.gif
a może nie wczytuje Ci po prostu ustawień z server.cfg spróbuj dodać do lini startowej servera +exec server.cfg
Yy czemu zaraz za głupka ? Masz pojęcie ale jednak nie znasz powodu .. bez sensu. Ludzie to jest jednak pojęcie względne.
Użytkownik baku edytował ten post 08.01.2010 20:26
#5
Napisano 08.01.2010 20:39
dobra sory, ale te już załatwiłem problem, wystarczyło [posłużyć się komendą mp_roundlimit 15 no i gitara. Tylko teraz w ostatniej rundzie chce, żeby to pisało, że zaraz zmiana na nowąmapę
#6
Napisano 08.01.2010 22:19
#include <amxmodx> #define PLUGIN "Last round" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Mochi" new rounds =0 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") register_event("TextMsg", "fwRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in") } public win() rounds++ public fwRestart() rounds = 0 public Nowa_Runda() { if(rounds == get_cvar_num("mp_roundlimit") - 1) { message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("SayText"), _, 0); write_byte(0) write_string("^x04*^x03 Ostatnia runda!"); message_end(); } }
#7
Napisano 08.01.2010 22:29
Gramy ostatnia runde!
Za chwile zmiana mapy na nazwa_mapy Lub cos takiego, może byćna zielono albo na biało. To żeby było w ostatniej rundzie.
@Up
Jak zrobisz to, co napisałem to dam ci pomógł czy cos takiego
#8
Napisano 08.01.2010 22:52
#include <amxmodx> #define PLUGIN "Last round" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Mochi" new rounds =0 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") register_event("TextMsg", "fwRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in") } public win() rounds++ public fwRestart() rounds = 0 public Nowa_Runda() { if(rounds == get_cvar_num("mp_roundlimit") - 1) { new map[32] get_mapname(map,31) set_hudmessage(0, 255, 170, 0.02, 0.24, 0, 6.0, 15.0) show_hudmessage(0, "Gramy ostatnia runde!^nZa chwile zmiana mapy na %s",map) } }
#9
Napisano 09.01.2010 00:13
#include <amxmodx> #define PLUGIN "Last round" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Mochi" new rounds =0 new map[32] public plugin_init() { set_task(1.0,"pokaz",_,_,_,"b") register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") register_event("TextMsg", "fwRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in") } public win() rounds++ public fwRestart() rounds = 0 public votowanie() { //jako ze nie mam czasu i pomyslu to tutaj popros to ktos dopisze ci votowanie na new mape } public Nowa_Runda() { if(rounds == 10) { set_hudmessage(0, 255, 170, 0.32, 0.01, 1, 6.0, 5.0) show_hudmessage(0, "Glosowanie na nastepna mape rozpocznie sie za 5s") set_task(5.0,"votowanie") } if(rounds == 14) { new map[32] get_mapname(map,31) set_hudmessage(0, 255, 170, 0.32, 0.01, 1, 6.0, 15.0) show_hudmessage(0, "Gramy ostatnia runde!^nZa chwile zmiana mapy na %s",map) } if(rounds == 15) { get_mapname(map,31) set_hudmessage(0, 255, 170, 0.32, 0.01, 1, 6.0, 4.0) show_hudmessage(0, "Zmiana mapy na %s w ciagu 5 sekund",map) set_task(5.0,"zmiana") } } public pokaz(){ set_hudmessage(0, 255, 170, 0.02, 0.24, 0, 6.0, 5.0) show_hudmessage(0, "Runda nr: %i ",rounds) } public zmiana() server_cmd("amx_map %s ",map)
Użytkownik G[o]Q edytował ten post 09.01.2010 00:15
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#10
Napisano 09.01.2010 09:20
#11
Napisano 09.01.2010 09:39
Mochi ten twój plugin nie działa. GoQ, ten twój plugin tez nie dziala tak jak chce. Twoj dziala, ze pokazuje co runde jaka jest runda, a ja chce, żeby pisało w ostatniej rundzie "Następna mapa to: taka i taka - pod spodem Gramy ostatnia runde!" na biało w lewym gornym rogu,.
#include <amxmodx> #define PLUGIN "Last round" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Mochi" new rounds =0 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") register_event("TextMsg", "fwRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in") } public win() rounds++ public fwRestart() rounds = 0 public Nowa_Runda() { if(rounds == get_cvar_num("mp_roundlimit") - 1) { new map[32] get_cvar_string("amx_nextmap", map, 31); get_mapname(map,31) set_hudmessage(0, 255, 170, 0.02, 0.24, 0, 6.0, 15.0) show_hudmessage(0, "Gramy ostatnia runde!^nZa chwile zmiana mapy na %s",map) } }
G[o]Q, funkcja do vote i zmiany mapy jest nie potrzebna bo zostanie sama wywołana przy takim ustawieniu.
IP: ts3.cserwerek.pl
#12
Napisano 09.01.2010 10:15
Skompilowalem i wrzucilem na serwer do plugins jako rundownia.amxx, tak samo dopisalem w plugins ini, po czym zmienilem mapę na serwerze, gramy 14 rundę i nic się nie dzieje
#13
Napisano 09.01.2010 11:48
Ps. G[o]Q ta zmiana była żałosna chciałeś pomóc na siłę nie potrafiąc tego.
Użytkownik Mochi edytował ten post 09.01.2010 11:49
#14
Napisano 09.01.2010 12:14
#15
Napisano 09.01.2010 14:22
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Last round"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mochi"
new rounds =0
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_event("TextMsg", "fwRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in")
}
public win()
rounds++
public fwRestart()
rounds = 0
public Nowa_Runda()
{
new wymagane = get_cvar_num("mp_roundlimit") - 1
if(get_cvar_num("mp_roundlimit") == 0)
wymagane = 15 - 1
if(rounds == wymagane)
{
new map[32]
get_mapname(map,31)
set_hudmessage(0, 255, 170, 0.02, 0.24, 0, 6.0, 15.0,_,_,3)
show_hudmessage(0, "Gramy ostatnia runde!^nZa chwile zmiana mapy na %s",map)
}
}
#16
Napisano 09.01.2010 15:02
W 11 rundzie wyskakuje:
Gramy ostatnia runde!
Za chwilę zmiana mapy na de_dust2. (zawsze wyskakuje mapa ktora jest obecnie)
A następnie jest vote na mapę no i tyle, a potem w 12 rundzie to znika. Ja chce, żeby to w 14 rundzie się pokazywało i żeby było troszczkę pózniej niż vote lub zrobić tak, żeby vote było na początku mapy( mam maphoser 4)
#17
Napisano 09.01.2010 15:09
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Last round"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mochi"
new rounds=0
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_event("TextMsg", "fwRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in")
}
public win()
rounds++
public fwRestart()
rounds = 0
public Nowa_Runda()
{
new wymagane = get_cvar_num("mp_roundlimit") - 1
if(get_cvar_num("mp_roundlimit") == 0)
wymagane = 14
if(rounds == wymagane)
{
new map[32]
get_cvar_string("amx_nextmap",map,31)
set_hudmessage(0, 255, 170, 0.02, 0.24, 0, 6.0, 15.0,_,_,3)
show_hudmessage(0, "Gramy ostatnia runde!^nZa chwile zmiana mapy na %s",map)
}
}
#18
Napisano 09.01.2010 19:01
Masz takie cos pingwineq tylko musisz sobie glosowanie dorobic i jest takie jak to co podalem wczesniej tylko pokazuje ostatnia runde jak jest grana
#include <amxmodx> #define PLUGIN "Last round" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Mochi" new rounds =0 new map[32] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") register_event("TextMsg", "fwRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in") } public win() rounds++ public fwRestart() rounds = 0 public votowanie() { //jako ze nie mam czasu i pomyslu to tutaj popros to ktos dopisze ci votowanie na new mape } public Nowa_Runda() { if(rounds == 10) { set_hudmessage(0, 255, 170, 0.32, 0.01, 1, 6.0, 5.0) show_hudmessage(0, "Glosowanie na nastepna mape rozpocznie sie za 5s") set_task(5.0,"votowanie") } if(rounds == 14) { new map[32] get_mapname(map,31) set_hudmessage(0, 255, 170, 0.32, 0.01, 1, 6.0, 15.0) show_hudmessage(0, "Gramy ostatnia runde!^nZa chwile zmiana mapy na %s",map) } if(rounds == 15) { get_mapname(map,31) set_hudmessage(0, 255, 170, 0.32, 0.01, 1, 6.0, 4.0) show_hudmessage(0, "Zmiana mapy na %s w ciagu 5 sekund",map) set_task(5.0,"zmiana") } } public zmiana() server_cmd("amx_map %s ",map)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#19
Napisano 09.01.2010 19:22
#20
Napisano 09.01.2010 19:30
Zmieniłem na pobieranie następnej mapy bo z pośpiechu dałem na pobieranie tej
Sprawdź jeszcze to.
#include <amxmodx> #define PLUGIN "Last round" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Mochi" new rounds=0 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") register_event("TextMsg", "fwRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in") } public win() rounds++ public fwRestart() rounds = 0 public Nowa_Runda() { new wymagane = get_cvar_num("mp_roundlimit") - 1 if(get_cvar_num("mp_roundlimit") == 0 || wymagane != 14) wymagane = 14 if(rounds == wymagane) { new map[32] get_cvar_string("amx_nextmap",map,31) set_hudmessage(0, 255, 170, 0.02, 0.24, 0, 6.0, 15.0,_,_,3) show_hudmessage(0, "Gramy ostatnia runde!^nZa chwile zmiana mapy na %s",map) } }
Użytkownik Mochi edytował ten post 09.01.2010 19:30
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych