Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mag&resztaProblemy po zwiększeniu lvl


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Woffer

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
Offline

Napisano 06.01.2010 18:37

Witam otóż mam taki problem.
Zwiększyłem lvle na 200, all staty też, wszystko jak potrzeba. Tylko że teraz jest problem mag przy 100 incie wali z kul ognia jak z ckm'a i all rozwala, podobny problem jest przy łowcy z kuszą.

Jest jakiś sposób na naprawienie tego?

Rodzaj DM: 5.9l
Edytowany: Tak (itemy)

Pozdrawiam, Woffer.
  • +
  • -
  • 0

#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 06.01.2010 19:24

Witam otóż mam taki problem.
Zwiększyłem lvle na 200, all staty też, wszystko jak potrzeba. Tylko że teraz jest problem mag przy 100 incie wali z kul ognia jak z ckm'a i all rozwala, podobny problem jest przy łowcy z kuszą.

Jest jakiś sposób na naprawienie tego?

Rodzaj DM: 5.9l
Edytowany: Tak (itemy)

Pozdrawiam, Woffer.


Jest tylko powiedz ile max inta uswawiłeś :F
  • +
  • -
  • 0

#3 Woffer

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
Offline

Napisano 07.01.2010 15:56

Stówka
  • +
  • -
  • 0

#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 07.01.2010 17:25

znajdź:
		else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0)

if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Mag)
{
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))
}
else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4


zamień na
		else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 6.25-(player_intelligence[id]/50.0)

if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.5
else if(player_class[id] == Mag)
{
time_delay=time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/50.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.63,5.0-(player_intelligence[id]/25.0))
}
else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.5
else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.75



znajdź:
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)


zamień na
if((bowdelay[id] + 5.31 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych