Witam otóż mam taki problem.
Zwiększyłem lvle na 200, all staty też, wszystko jak potrzeba. Tylko że teraz jest problem mag przy 100 incie wali z kul ognia jak z ckm'a i all rozwala, podobny problem jest przy łowcy z kuszą.
Jest jakiś sposób na naprawienie tego?
Rodzaj DM: 5.9l
Edytowany: Tak (itemy)
Pozdrawiam, Woffer.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Mag&resztaProblemy po zwiększeniu lvl
Temat rozp. Woffer, 06.01.2010 18:37
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.01.2010 18:37
#2
Napisano 06.01.2010 19:24
Witam otóż mam taki problem.
Zwiększyłem lvle na 200, all staty też, wszystko jak potrzeba. Tylko że teraz jest problem mag przy 100 incie wali z kul ognia jak z ckm'a i all rozwala, podobny problem jest przy łowcy z kuszą.
Jest jakiś sposób na naprawienie tego?
Rodzaj DM: 5.9l
Edytowany: Tak (itemy)
Pozdrawiam, Woffer.
Jest tylko powiedz ile max inta uswawiłeś :F
#3
Napisano 07.01.2010 15:56
Stówka
#4
Napisano 07.01.2010 17:25
znajdź:
zamień na
znajdź:
zamień na
else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0)
if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Mag)
{
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))
}
else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4
zamień na
else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 6.25-(player_intelligence[id]/50.0)
if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.5
else if(player_class[id] == Mag)
{
time_delay=time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/50.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.63,5.0-(player_intelligence[id]/25.0))
}
else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.5
else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.75
znajdź:
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
zamień na
if((bowdelay[id] + 5.31 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych