Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Defuser i kamizelka+helm


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Slugger

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 03.01.2010 11:55

Mam taki plugin, chciałbym zamienić zwykła kamizelkę na kamizelkę z hełmem.
Również szukam "kodu" na defusera.


Korzystałem z tego: CS Weapons Information - AlliedModders Wiki
Czy jest taka podobna strona ale z defuserem, kamizelkami, noktowizorem?

Użytkownik Pavulon edytował ten post 03.01.2010 11:56
Zapraszam do poczytania regulaminu. Konkretniej punkt o ilości tekstu

  • +
  • -
  • -1

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.01.2010 12:01

Funkcje:
cs_set_user_nvg
cs_set_user_defuse
cs_set_user_armor

  • +
  • -
  • 0

#3 Slugger

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 03.01.2010 12:10

I mogę to wpisać tak jak to
give_item(id, "item_kevlar")
??????????????????????????
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.01.2010 12:13

np:
cs_set_user_armor(index, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)

  • +
  • -
  • 0

#5 Slugger

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 03.01.2010 12:21

Ehhh to ja nie wiem jak to dodać aby dana klasa dostawała defusera :(
Możesz napisać jakiś mały przykład? :)
  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.01.2010 12:26

Czego nie rozumiesz ?!
Umiesz wstawić tam gdzie chcesz give_item(id, "item_kevlar") ??
Tak samo zrób z tym cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM) :mur:
  • +
  • -
  • 0

#7 Slugger

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 03.01.2010 12:29

give_item(id, "cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)")

Tak? ;>
  • +
  • -
  • 0

#8 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.01.2010 12:37

:mur: :mur: :mur:

Pavulon poszedł się powiesić

Po co dokładasz tam give_item ?! no po co ?!
Dałem ci gotowy kod na ustawienie 100 armora + hełm graczowi a ty kombinujesz...
Tylko TO:
cs_set_user_armor(index, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)

  • +
  • -
  • 0

#9 Slugger

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 03.01.2010 12:45

A jak dodac defuser'a?

case 2: 
	{ 
		maklase[id] = true
		komandos[id] = false
		zolnieza[id] = true
		Medyk[id] = false
		shotgun1[id] = false
		shotgun2[id] = false
		zolniezb[id] = false
		ZWsparcia[id] = false
		snajper1[id] = false
		snajper2[id] = false
		zolniezc[id] = false
		client_print(id, print_chat, "[BF2] Twoja klasa zostala zmieniona na ''Zolniez klasy A''")
		client_print(id, print_chat, "[BF2] Otrzymales: Noz, Kamizelke, Helm, Smoke, HE, Glock i M4A1")
 		strip_user_weapons(id)
		cs_set_user_armor(index, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		give_item(id, "weapon_hegrenade")
		give_item(id, "weapon_hegrenade")
		give_item(id, "weapon_hegrenade")
		give_item(id, "weapon_knife")
		give_item(id, "weapon_smokegrenade")
		give_item(id, "item_kevlar")
		give_item(id, "weapon_m4a1")
			give_item(id, "ammo_556nato")
			give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "weapon_glock18")
			give_item(id, "ammo_9mm")
		set_task(20.0, "zolniezaammo", id,_,_,"b")
 		menu_destroy(menu) 
 		return PLUGIN_HANDLED 
	}

Dodałem to w ten sposób i jakiś błąd przy kompilacji był.
  • +
  • -
  • 0

#10 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 03.01.2010 12:49

cs_set_user_defuse (id)

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych