Sma udostępnie wersji 0.2-0.3 i będzie to tylko plik podstawkowy czyli gotowe funkcje np tf2_getUserClass(id, klasa, 32), tf2_getUserWeapon(id) itd.

Co do testowania - napiszę w tym temacie IP serwera do testów, tuż po zakończeniu tworzenia Enginera

Jedyny mankament moda - jego waga, modele ważą ok 20-30 mb ;/
EDIT: Dodatkowo muszę stworzyć jakąś sensowną i przestronną mapę

- chce ktoś pomóc? Dam wytyczne

EDIT2: Zamierzam stworzyć takie rozgrywki jak(w wersji 0.1):
Capture The Flag(powinno być Capture The Enemy Iteligence) powiedzmy tf2_ctf = tf2_ctfei , kradniemy "flagę" przeciwnikowi, flagą jest torba dokumentów;
Deathmatch - ro***erducha na całego

(prefix : tf2_de );
Rocket BHop - coś ala bunny hop tyle że przy użyciu rakiet Soldiera - podrzucają one nas do góry(prefix tf2_rbh lub tf2_sbh);
Nade BHop - j/w tyle że przy użyciu "Sticky nades" Demoman'a (prefix: tf2_nbh lub tf2_dbh)
Speed Run - w tej typie mapy bierze udział tylko Scout, chodzi tu o jak najszybsze przebiegnięcie mapy która jest pełna pułapek
etc. (prefix tf2_spd lub tf2_srun )
Spyringo - chowany, tyle że przy użyciu klasy Spy która posiada niewidzialność, przy tym modzie muszę napisać dodatkowy plugin który zmniejsza ilość stopni ukrycia z 100 do 80, oraz umożliwia zmianę postaci w jakiś ent np szkrzynkę (prefix tf2_hns lub tf2_hspy)
I to by było na tyle, myślę że wprowadzę coś fajnego do świata
AMXX czyli nowy, zmieniający diametralnie rozgrywkę mod.
EDIT3: Ostatni na dziś pomysł/idea - zamierzam stworzyć stronę www która będzie zapisywała statystyki graczy(wszystkich serwerów które korzystają z moda), w kolejnej wersji wprowadzę system Osiągnięć np zabij 2000 graczy siekierą, po zdobyciu np 10 takich osiągnięć mielibyśmy szanse na otrzymanie nowej broni np lepszej siekiery. Kolejnym pomysłem są update'y pluginu tzn. plugin pobierałby informacje z WWW w postaci listy broni, osiągnięć, czapek
etc. które można zdobyć. Byłyby one parsowane a następnie analizowane przez plugin.
Proszę zamieszczać własne propozycje odnośnie obecnej wersji (tego co widzieliście), na razie nie wiem tylko jak zrobić strumień sprężonego powietrza dla Pyro, tak by odbijał rakiety, choć mam pomysł
Użytkownik Pavulon edytował ten post 01.01.2010 23:42
Podanie IP skończy się dodaniem warn'a