Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Team Fortress 2 Mod (zapowiedź)
#1
Napisano 01.01.2010 01:49
Witam, aktulanie jestem na etapie tworzenia TF2 (dla niekumatych: http://www.teamfortress.com/) Mod'a dla Counter Strike 1.6
W obecnej wersji są takie klasy jak:
- Scout - pełne odzwierciedlenie w TF2 (bronie, model)
- Soldier - tylko bronie, nie posiadam modelu
- Heavy - j/w
- Pyro - pełne odzwierciedlenie w TF2 (bronie, model)
- Demoman - tylko bronie(sticky bomb szwankuje, nie chce się kleić )
- Medic - muszę dorobić UberCharge, ale oprócz tego wszystko jest(modelu nie ma;p)
- Sniper - do dorobienia jest Sniper Charge, prócz tego wszystko jest(j/w nie ma modelu)
- Spy - muszę dodać Elektro Saper(potrzebny "modelarz" który go stworzy)
- Enginer - jeszcze nie rozpocząłem prac(mam podstawkę)
Wszystko jest jak w TF2 (po stworzeniu pierwszych map, dodam paczki z HP oraz Nabojami )
Tutaj film prezentujący plugin:
- nie ma dźwięku, przez głupie YT ;/
Pozdrawiam
#2
Napisano 01.01.2010 17:28
#3
Napisano 01.01.2010 18:16
#4
Napisano 01.01.2010 20:50
Chodziło czy bedzie to opublikowane do sciagniecia, czy dla autora użytku
#5
Napisano 01.01.2010 21:51
#6
Napisano 01.01.2010 22:05
Kemsan jednnym z czynników popularności modu jest możliwość jego edycji czy diablo mod byłby tak popularny gdyby gutek i miczu nie udostępnili sma ? inny przykład zombie mod
#7
Napisano 01.01.2010 22:08
Użytkownik Ogi edytował ten post 01.01.2010 22:09
#8
Napisano 01.01.2010 22:46
Co do testowania - napiszę w tym temacie IP serwera do testów, tuż po zakończeniu tworzenia Enginera Jedyny mankament moda - jego waga, modele ważą ok 20-30 mb ;/
EDIT: Dodatkowo muszę stworzyć jakąś sensowną i przestronną mapę - chce ktoś pomóc? Dam wytyczne
EDIT2: Zamierzam stworzyć takie rozgrywki jak(w wersji 0.1):
Capture The Flag(powinno być Capture The Enemy Iteligence) powiedzmy tf2_ctf = tf2_ctfei , kradniemy "flagę" przeciwnikowi, flagą jest torba dokumentów;
Deathmatch - ro***erducha na całego (prefix : tf2_de );
Rocket BHop - coś ala bunny hop tyle że przy użyciu rakiet Soldiera - podrzucają one nas do góry(prefix tf2_rbh lub tf2_sbh);
Nade BHop - j/w tyle że przy użyciu "Sticky nades" Demoman'a (prefix: tf2_nbh lub tf2_dbh)
Speed Run - w tej typie mapy bierze udział tylko Scout, chodzi tu o jak najszybsze przebiegnięcie mapy która jest pełna pułapek etc. (prefix tf2_spd lub tf2_srun )
Spyringo - chowany, tyle że przy użyciu klasy Spy która posiada niewidzialność, przy tym modzie muszę napisać dodatkowy plugin który zmniejsza ilość stopni ukrycia z 100 do 80, oraz umożliwia zmianę postaci w jakiś ent np szkrzynkę (prefix tf2_hns lub tf2_hspy)
I to by było na tyle, myślę że wprowadzę coś fajnego do świata AMXX czyli nowy, zmieniający diametralnie rozgrywkę mod.
EDIT3: Ostatni na dziś pomysł/idea - zamierzam stworzyć stronę www która będzie zapisywała statystyki graczy(wszystkich serwerów które korzystają z moda), w kolejnej wersji wprowadzę system Osiągnięć np zabij 2000 graczy siekierą, po zdobyciu np 10 takich osiągnięć mielibyśmy szanse na otrzymanie nowej broni np lepszej siekiery. Kolejnym pomysłem są update'y pluginu tzn. plugin pobierałby informacje z WWW w postaci listy broni, osiągnięć, czapek etc. które można zdobyć. Byłyby one parsowane a następnie analizowane przez plugin.
Proszę zamieszczać własne propozycje odnośnie obecnej wersji (tego co widzieliście), na razie nie wiem tylko jak zrobić strumień sprężonego powietrza dla Pyro, tak by odbijał rakiety, choć mam pomysł
Użytkownik Pavulon edytował ten post 01.01.2010 23:42
Podanie IP skończy się dodaniem warn'a
#9
Napisano 01.01.2010 23:17
#10
Napisano 02.01.2010 10:38
TO Pavulon: Dobrze, dobrze nie podam tu IP serwera tylko info że można już grać, a mogę podać stronę gdzie znajduje się takowe IP ?
EDIT: Co do modeli się pomyliłem - ważą 15 mb(ogólnie jest 20 z dźwiękami)
Użytkownik Kemsan edytował ten post 02.01.2010 10:41
#11
Napisano 02.01.2010 12:11
#12
Napisano 02.01.2010 13:07
Więc to nie będzie optymalne rozwiązanie?Lecz nie zamierzam oddawać źródła - tylko i wyłącznie gotowe pliki (tak pliki, bo każda klasa ma osobny plik) amxx
#13
Napisano 02.01.2010 13:11
Nawet z reklamą będzie ciężko bo tutaj(na alied'sie) nie opublikujesz pluginów bez źródeł, będzie kosz i tyle.
#14
Napisano 02.01.2010 15:07
Sama modyfikacja, nie wiem - musiał bym pograć ..
#15
Napisano 02.01.2010 16:51
#16
Napisano 10.01.2010 15:31
Osobiście od pewnego czasu gram w TF2 i chętnie zobaczę jakby to wyglądało w CS 1.6.
Życzę powodzenia
#17
Napisano 15.01.2010 20:40
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych