Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Team Fortress 2 Mod (zapowiedź)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kemsan

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 01.01.2010 01:49

Dołączona grafika

Witam, aktulanie jestem na etapie tworzenia TF2 (dla niekumatych: http://www.teamfortress.com/) Mod'a dla Counter Strike 1.6

W obecnej wersji są takie klasy jak:
- Scout - pełne odzwierciedlenie w TF2 (bronie, model)
- Soldier - tylko bronie, nie posiadam modelu
- Heavy - j/w
- Pyro - pełne odzwierciedlenie w TF2 (bronie, model)
- Demoman - tylko bronie(sticky bomb szwankuje, nie chce się kleić :P)
- Medic - muszę dorobić UberCharge, ale oprócz tego wszystko jest(modelu nie ma;p)
- Sniper - do dorobienia jest Sniper Charge, prócz tego wszystko jest(j/w nie ma modelu)
- Spy - muszę dodać Elektro Saper(potrzebny "modelarz" który go stworzy)
- Enginer - jeszcze nie rozpocząłem prac(mam podstawkę)

Wszystko jest jak w TF2 (po stworzeniu pierwszych map, dodam paczki z HP oraz Nabojami :) )

Tutaj film prezentujący plugin:
- nie ma dźwięku, przez głupie YT ;/

Pozdrawiam :D
  • +
  • -
  • 0

#2 ` ManieK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:194
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 01.01.2010 17:28

hmm pomysł ciekawy, ale to bedzie do sciagniecia czy jak?

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.01.2010 18:16

plugin do amxx'a ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 ` ManieK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:194
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 01.01.2010 20:50

DarkGL nie zabłysnąłeś zbytnio.

Chodziło czy bedzie to opublikowane do sciagniecia, czy dla autora użytku

#5 Kemsan

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 01.01.2010 21:51

Oddam tylko i wyłącznie gdy plugin będzie dobrze prosperował na serwerze moim i będzie się ludziom podobał :) Lecz nie zamierzam oddawać źródła - tylko i wyłącznie gotowe pliki (tak pliki, bo każda klasa ma osobny plik) amxx :)
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.01.2010 22:05

` ManieK różnie można było zinterpretować twoją wypowiedź
Kemsan jednnym z czynników popularności modu jest możliwość jego edycji ^D^ czy diablo mod byłby tak popularny gdyby gutek i miczu nie udostępnili sma ? inny przykład zombie mod
  • +
  • -
  • 0

#7 Ogi

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Św-Ce
Offline

Napisano 01.01.2010 22:08

Super, fajnie wygląda ta kosa, oraz ten gun ^^ chciałbym zobaczyć ten mod na jakimś serwerze.

Użytkownik Ogi edytował ten post 01.01.2010 22:09

  • +
  • -
  • 0

#8 Kemsan

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 01.01.2010 22:46

Sma udostępnie wersji 0.2-0.3 i będzie to tylko plik podstawkowy czyli gotowe funkcje np tf2_getUserClass(id, klasa, 32), tf2_getUserWeapon(id) itd. :)
Co do testowania - napiszę w tym temacie IP serwera do testów, tuż po zakończeniu tworzenia Enginera :) Jedyny mankament moda - jego waga, modele ważą ok 20-30 mb ;/


EDIT: Dodatkowo muszę stworzyć jakąś sensowną i przestronną mapę :) - chce ktoś pomóc? Dam wytyczne :D

EDIT2: Zamierzam stworzyć takie rozgrywki jak(w wersji 0.1):
Capture The Flag(powinno być Capture The Enemy Iteligence) powiedzmy tf2_ctf = tf2_ctfei , kradniemy "flagę" przeciwnikowi, flagą jest torba dokumentów;
Deathmatch - ro***erducha na całego :D (prefix : tf2_de );
Rocket BHop - coś ala bunny hop tyle że przy użyciu rakiet Soldiera - podrzucają one nas do góry(prefix tf2_rbh lub tf2_sbh);
Nade BHop - j/w tyle że przy użyciu "Sticky nades" Demoman'a (prefix: tf2_nbh lub tf2_dbh)
Speed Run - w tej typie mapy bierze udział tylko Scout, chodzi tu o jak najszybsze przebiegnięcie mapy która jest pełna pułapek etc. (prefix tf2_spd lub tf2_srun )
Spyringo - chowany, tyle że przy użyciu klasy Spy która posiada niewidzialność, przy tym modzie muszę napisać dodatkowy plugin który zmniejsza ilość stopni ukrycia z 100 do 80, oraz umożliwia zmianę postaci w jakiś ent np szkrzynkę (prefix tf2_hns lub tf2_hspy)

I to by było na tyle, myślę że wprowadzę coś fajnego do świata AMXX czyli nowy, zmieniający diametralnie rozgrywkę mod.

EDIT3: Ostatni na dziś pomysł/idea - zamierzam stworzyć stronę www która będzie zapisywała statystyki graczy(wszystkich serwerów które korzystają z moda), w kolejnej wersji wprowadzę system Osiągnięć np zabij 2000 graczy siekierą, po zdobyciu np 10 takich osiągnięć mielibyśmy szanse na otrzymanie nowej broni np lepszej siekiery. Kolejnym pomysłem są update'y pluginu tzn. plugin pobierałby informacje z WWW w postaci listy broni, osiągnięć, czapek etc. które można zdobyć. Byłyby one parsowane a następnie analizowane przez plugin.

Proszę zamieszczać własne propozycje odnośnie obecnej wersji (tego co widzieliście), na razie nie wiem tylko jak zrobić strumień sprężonego powietrza dla Pyro, tak by odbijał rakiety, choć mam pomysł :)

Użytkownik Pavulon edytował ten post 01.01.2010 23:42
Podanie IP skończy się dodaniem warn'a

  • +
  • -
  • 0

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.01.2010 23:17

No mi się to podoba :> ale modele 30 mb :zle: nie wiem komu będzie chciało się tyle czekać na ściągniecie ich z serwera a z tymi statystykami www może bym to wykorzystał do Metin2 Moda ^^
  • +
  • -
  • 0

#10 Kemsan

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 02.01.2010 10:38

Co do modeli, postaram się wykombinować takie coś: przy autoryzacji sprawdza czy user ma dany model, jeśli nie, wywala go z serwera z taką informacją: By grać na tym serwerze potrzebujesz specjalnych modeli, znajdziesz je na "http:// [...] " :)

TO Pavulon: Dobrze, dobrze nie podam tu IP serwera tylko info że można już grać, a mogę podać stronę gdzie znajduje się takowe IP ?

EDIT: Co do modeli się pomyliłem - ważą 15 mb(ogólnie jest 20 z dźwiękami)

Użytkownik Kemsan edytował ten post 02.01.2010 10:41

  • +
  • -
  • 0

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.01.2010 12:11

to i tak za dużo :zle: pytałem się już na forum czy mozna sprawdzić czy gracz ma plik u siebie dostałem odpowiedź nie można to tylko zrobić w formie pytania czy masz modele ? 1.tak 2.nie
  • +
  • -
  • 0

#12 kur3k

    Założyciel forum ;)

  • Przyjaciel

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:134
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 02.01.2010 13:07

Lecz nie zamierzam oddawać źródła - tylko i wyłącznie gotowe pliki (tak pliki, bo każda klasa ma osobny plik) amxx

Więc to nie będzie optymalne rozwiązanie? ;)
  • +
  • -
  • 0

#13 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.01.2010 13:11

Tak jak ktoś pisał. Bez .sma to będzie mod na kilka serwerów. Nie zyska popularności ani nic bo nikt nie będzie mógł dostosować go do siebie.
Nawet z reklamą będzie ciężko bo tutaj(na alied'sie) nie opublikujesz pluginów bez źródeł, będzie kosz i tyle.
  • +
  • -
  • 0

#14 kur3k

    Założyciel forum ;)

  • Przyjaciel

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:134
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 02.01.2010 15:07

Publikacja *.sma tylko pomoże, wiele osób wskaże Ci błędy, kto ich nie robi?

Sama modyfikacja, nie wiem - musiał bym pograć ..
  • +
  • -
  • 0

#15 Kemsan

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 02.01.2010 16:51

Nie udostępnię plików *.sma tylko i wyłącznie klasy, *.sma silnika udostępnię :)
  • +
  • -
  • 0

#16 MikeFM

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:miasto
Offline

Napisano 10.01.2010 15:31

Pomysł genialny :D
Osobiście od pewnego czasu gram w TF2 i chętnie zobaczę jakby to wyglądało w CS 1.6.
Życzę powodzenia :)
  • +
  • -
  • 0

#17 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 15.01.2010 20:40

Przepraszam, ze odkopuje troche, ale czy podałbyś GG czy cos ? Bo chciałbym to widziec ;D Sam brałem sie za ten mod i ten dosc duzo mialem zrobione, a wiec chciałbym na tym zagrac :) Jakby co moje GG: 9933305
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych