Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomocy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 drax123

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Lututów
Offline

Napisano 21.12.2009 13:54

dlaczego dla ct muzyka gra po wygraniu a w tt nie gra jak wygra wgralem all pliki dobrze i all piosenki
  • +
  • -
  • 0

#2 _Marcin

    Wszechwidzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:232
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 21.12.2009 13:56

Zły format piosenek, ewentualnie złe dopisanie.
  • +
  • -
  • 0

#3 drax123

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Lututów
Offline

Napisano 21.12.2009 14:00

wgralem gotowego


#include <amxmodx>

new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/go1.mp3","sound/misc/go2.mp3","sound/misc/go3.mp3","sound/misc/go4.mp3"}

new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/go5.mp3","sound/misc/go6.mp3","sound/misc/go7.mp3","sound/misc/go8.mp3"}

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")
register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}

public plugin_precache()
{
new i
for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
precache_generic(sounds_ct[i])

new u
for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)
precache_generic(sounds_terro[u])
}

public ct()
{
client_cmd(0,"stopsound")

client_cmd(0, "mp3 stop")

client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
}

public terro()
{
client_cmd(0,"stopsound")

client_cmd(0, "mp3 stop")

client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] )
}


to jest plik .sma
a w logach nic nie ma bo patrzylem

wgralem gotowego


#include <amxmodx>

new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/go1.mp3","sound/misc/go2.mp3","sound/misc/go3.mp3","sound/misc/go4.mp3"}

new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/go5.mp3","sound/misc/go6.mp3","sound/misc/go7.mp3","sound/misc/go8.mp3"}

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")
register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}

public plugin_precache()
{
new i
for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
precache_generic(sounds_ct[i])

new u
for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)
precache_generic(sounds_terro[u])
}

public ct()
{
client_cmd(0,"stopsound")

client_cmd(0, "mp3 stop")

client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
}

public terro()
{
client_cmd(0,"stopsound")

client_cmd(0, "mp3 stop")

client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] )
}


to jest plik .sma
a w logach nic nie ma bo patrzylem
moze jakies cvary trzeba dac bo tam byly tylko pliki amxx sma i piosenki w ct gra w tt nie ;/


  • +
  • -
  • 0

#4 igor2-10

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:525
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Byczyna
Offline

Napisano 21.12.2009 14:13

Pokaż jeszcze roundsound.ini .
  • +
  • -
  • 0

#5 _Marcin

    Wszechwidzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:232
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 21.12.2009 14:29

Dopisz do amxx.cfg:
ers_enabled  1
ers_player_toggle 1
erc_time_ads 0
erc_random_precache 4

Do plugins.ini dopisz:
alt_end_round_sounds.amxx

i plik txt dodaj do data/lang

Reszta w załącznikach

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#6 drax123

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Lututów
Offline

Napisano 21.12.2009 14:39

w roundsound.ini te ; przed CT i TT skasowaC?

dzięki dziala jestes bogiem :)
  • +
  • -
  • 0

#7 _Marcin

    Wszechwidzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:232
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 21.12.2009 15:15

Wiem hehe ;P
/Zamykam
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych