Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Gracz zatrzymany gracz ruszany


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.12.2009 17:54

mam taki kod:
set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0})
        set_pev(id, pev_maxspeed, 1.0)
który stopuje gracza a jak przywrócić graczowi możliwość ruchu ?
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 14.12.2009 17:59

set_pev(id, pev_maxspeed, 250.0) ?
Wartości pewny nie jestem na 100%
  • +
  • -
  • 0

#3 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 14.12.2009 18:45

set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0})
Powoduje, ze gracz momentalnie przestaje sie poruszac (hamulec), ale jesli jest to wywolane tylko raz (nie prethink czy cos) to natychmiast moze znowu sie rozpedzac i biegac jak zawsze (gracz).

set_pev(id, pev_maxspeed, 1.0)
Sprawia ze gracz moze sie poruszac z predkoscia maksymalna 1 unit/sekunde (prawie wcale).

set_pev(id, pev_maxspeed, 250.0)
mozna uznac ze przywrocenie normalnej predkosci (chociaz dla awp to bylo by za szybko :F).
  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 14.12.2009 21:58

a nie czasem domyslna predkosc to -1.0?? bo tak jest chyba przy set_user_maxspeed
  • +
  • -
  • 0

#5 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 14.12.2009 22:01

Engine i fakemate zmienaja wartosci bezposrednio w grze, a funkcje z biblioteki fun, robia to posrednio, wiec jest dosc pawdopodobne (teoretyzuje), ze moze byc np. if'ek ktory sprawdza czy jest wartosc -1 i robi co innego (set_user_maxspeed), ale i tak zgaduje :F
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych