set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) set_pev(id, pev_maxspeed, 1.0)który stopuje gracza a jak przywrócić graczowi możliwość ruchu ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Gracz zatrzymany gracz ruszany
Temat rozp. DarkGL, 14.12.2009 17:54
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14.12.2009 17:54
mam taki kod:
#2
Napisano 14.12.2009 17:59
set_pev(id, pev_maxspeed, 250.0) ?
Wartości pewny nie jestem na 100%
Wartości pewny nie jestem na 100%
#3
Napisano 14.12.2009 18:45
set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0})Powoduje, ze gracz momentalnie przestaje sie poruszac (hamulec), ale jesli jest to wywolane tylko raz (nie prethink czy cos) to natychmiast moze znowu sie rozpedzac i biegac jak zawsze (gracz).
set_pev(id, pev_maxspeed, 1.0)Sprawia ze gracz moze sie poruszac z predkoscia maksymalna 1 unit/sekunde (prawie wcale).
set_pev(id, pev_maxspeed, 250.0)mozna uznac ze przywrocenie normalnej predkosci (chociaz dla awp to bylo by za szybko :F).
#4
Napisano 14.12.2009 21:58
a nie czasem domyslna predkosc to -1.0?? bo tak jest chyba przy set_user_maxspeed
#5
Napisano 14.12.2009 22:01
Engine i fakemate zmienaja wartosci bezposrednio w grze, a funkcje z biblioteki fun, robia to posrednio, wiec jest dosc pawdopodobne (teoretyzuje), ze moze byc np. if'ek ktory sprawdza czy jest wartosc -1 i robi co innego (set_user_maxspeed), ale i tak zgaduje :F
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych