Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Radar


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 dakashi303

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 06.12.2009 22:22

Witam.

Chce zrobic taki radar, ktory pokazuje najblizszego wroga w promieniu 20 metrow.
Tylko ze nie wiem jaka jest komenda na dystans :(
Powinno to wygladac tak:

Najblizszy wrog: name
Odleglosc: dystans

Jezeli nikogo nie ma w poblizu 20m to wiadomosc znika

Nie chodzi mi o to zeby mi caly plug napisac ;P
Tylko zebyscie mi podali funkcje:

Jezeli ktos jest w poblizu 20m to wyswietl hudmessage:
Najbliszzy wrog: name
Odleglosc: distance

Z gory thx za pomoc ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.12.2009 22:48

engine
get_entity_distance(ent, ent2)
fakemeta_util
fm_get_entity_distance(ent, ent2)

obie funkcje w parametrach mają 2 byty, między którymi mierzy odległość

Właśnie skończyłem coś podobnego, więc wrzucam kilka porad
-musisz działać w prethinku lub szybkim tasku, żeby działało płynnie to po 1
-buforuj jak najwięcej informacji o graczach, by nie pobierać ich za każdym razem
- 60unitów w grze odwzorowuje ok 1m rzeczywistości
  • +
  • -
  • 0

#3 dakashi303

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 06.12.2009 23:26

eee xD nie wiele z teog rozumiem xD
JEstem dopiero poczatkujacy skrypter :)
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.12.2009 23:31

czego nie rozumiesz :)?
nie mogłem się powstrzymać :P
Link do pluga
  • +
  • -
  • 0

#5 dakashi303

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 07.12.2009 14:34

thx :)
+karma ;)

A moglbys mi jeszcze wytlumaczyc na czym polega ta petla??:

for(new i = 1;i<33;i++){

co to za zmienna "i" i czemu tam jest 33?? ;>
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.12.2009 15:54

maksymalne id gracza to 32 minimalne to 1 tutaj pętla się wykona 32 razy czyli tyle ile może być graczy dlaczego bo jest warunek dopóki i < 33 potem po każdym obrocie pętli zmienna i zwiększa się o 1 dzięki deklaracji i++ aż dojdzie do 33 i pętla się nie wykona
  • +
  • -
  • 0

#7 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 07.12.2009 15:59

maksymalne id gracza to 32 minimalne to 1 tutaj pętla się wykona 32 razy czyli tyle ile może być graczy dlaczego bo jest warunek dopóki i < 33 potem po każdym obrocie pętli zmienna i zwiększa się o 1 dzięki deklaracji i++ aż dojdzie do 33 i pętla się nie wykona

tylko po co ma się tyle razy wykonywać ?
dajmy na to serwer 10slot... a na dodatek jest tylko 5 połączonych.
i dla każdego gracza kilka razy na sekundę będą wykonywane 32 sprawdzenia.

chociaż zrób get_maxplayers() zamiast 33 ;>
  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.12.2009 16:02

no teraz to wywalił bym to z client_PreThink i dał do funkcji wywołującej się co ~2 sekundy
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych