Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Diablo Mod 5.9l


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 GaCeK

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:202
  • GG:
  • Lokalizacja:Dąbrowa Tarnowska
Offline

Napisano 19.11.2009 20:12

Witam, mam kilka pytań które chcę skierować do was.

1# Co w pliku .sma usunąć aby moce klas sięnie ładowały po wyciągnięciu broni i aby ich w ogóle nie było?
2# Jak dodać nową klasę aby działała sprawnie i nie było żadnych problemów?
3# Jak dodać nowy item aby działał sprawnie i nie sprawiał problemów?
4# Jak zwiększyć limit level'i? - proszę tutaj o dokładny poradnik bez błędów a najlepiej gotowca jeżeli jest
  • +
  • -
  • 0

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 19.11.2009 20:16

3# http://amxx.pl/topic... ... light=case
  • +
  • -
  • 0

#3 GaCeK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:202
  • GG:
  • Lokalizacja:Dąbrowa Tarnowska
Offline

Napisano 19.11.2009 20:19

dobra za odp. #3 leci pomógł a proszę innych użytkowników o pomoc w pytaniach #1, #2 i #4
  • +
  • -
  • 0

#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 19.11.2009 20:29

1# wykomentuj call_cast(id) ( /* .......*/ )
Choć mogą wyskoczyć warningi.
4#
new LevelXP[101] = {
tutaj wpisz tyle liczb po przecinku ile chcesz lvli np. 1,2,500,5000,333333
}

101 zastąp sumą ilości lvli

public skill_menu(id, key)
{
{
if (player_intelligence[id]<50)

50 zmień na przy 201 lvl max <100 przy 301 max <150 przy 401 max <200
Tak samo dla player_strength[id]<50 i tak do końca funkcji.
  • +
  • -
  • 0

#5 GaCeK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:202
  • GG:
  • Lokalizacja:Dąbrowa Tarnowska
Offline

Napisano 19.11.2009 20:34

O co chodzi z tym wpisywaniem tyle liczb ile chce level'i?
P.S = Te liczby to tyle ile potrzeba do next level'a?

new LevelXP[101] = {
tutaj wpisz tyle liczb po przecinku ile chcesz lvli np. 1,2,500,5000,333333
}

  • +
  • -
  • 0

#6 Radeon

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 21.11.2009 11:54

4# http://amxx.pl/topic... ... t20650.htm




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych