Witam, mam kilka pytań które chcę skierować do was.
1# Co w pliku .sma usunąć aby moce klas sięnie ładowały po wyciągnięciu broni i aby ich w ogóle nie było?
2# Jak dodać nową klasę aby działała sprawnie i nie było żadnych problemów?
3# Jak dodać nowy item aby działał sprawnie i nie sprawiał problemów?
4# Jak zwiększyć limit level'i? - proszę tutaj o dokładny poradnik bez błędów a najlepiej gotowca jeżeli jest
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Diablo Mod 5.9l
Temat rozp. GaCeK, 19.11.2009 20:12
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.11.2009 20:12
#3
Napisano 19.11.2009 20:19
dobra za odp. #3 leci pomógł a proszę innych użytkowników o pomoc w pytaniach #1, #2 i #4
#4
Napisano 19.11.2009 20:29
1# wykomentuj call_cast(id) ( /* .......*/ )
Choć mogą wyskoczyć warningi.
4#
101 zastąp sumą ilości lvli
50 zmień na przy 201 lvl max <100 przy 301 max <150 przy 401 max <200
Tak samo dla player_strength[id]<50 i tak do końca funkcji.
Choć mogą wyskoczyć warningi.
4#
new LevelXP[101] = { tutaj wpisz tyle liczb po przecinku ile chcesz lvli np. 1,2,500,5000,333333 }
101 zastąp sumą ilości lvli
public skill_menu(id, key) { { if (player_intelligence[id]<50)
50 zmień na przy 201 lvl max <100 przy 301 max <150 przy 401 max <200
Tak samo dla player_strength[id]<50 i tak do końca funkcji.
#5
Napisano 19.11.2009 20:34
O co chodzi z tym wpisywaniem tyle liczb ile chce level'i?
P.S = Te liczby to tyle ile potrzeba do next level'a?
P.S = Te liczby to tyle ile potrzeba do next level'a?
new LevelXP[101] = { tutaj wpisz tyle liczb po przecinku ile chcesz lvli np. 1,2,500,5000,333333 }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych