Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Napisanie "kodu" zombie modzombie mod


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 bayu

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
Offline

Napisano 18.12.2023 21:59

Cześć. Generalnie prawie nigdy nie interesowałem się robieniem serwerów do 1.6, nie mam zielonego pojęcia jeśli chodzi o programowanie. Ostatnio wróciłem trochę do CS ale brakuje mi dobrego zombie moda. Generalnie wpadłem na pomysł, żeby zrobić swój własny. W skrócie zamysł mojego serwera jest bardzo prosty. Ma to być prosty zombie mod bez klas, bez żadnych napalmów, frostów, flar, min i bóg wie czego jeszcze. Ogólnie to potrzebuję zrobić mega proste skrypty jak: zarażanie i losowanie jednej osoby która będzie "matką zombie". Takie drobnostki jak zwiekszenie HP zombiakom, wgrywanie map, modeli itd. jestem w stanie ogarnąć sam. I teraz pytanie na które bardzo chciałbym uzyskać odpowiedź: Czy ja jako laik jestem w stanie zrobić takie skrypty? Czy jest to trudne? A może są takie gotowe do pobrania?


  • +
  • -
  • 0

#2 Deus Vult

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 109
Zaawansowany

  • Postów:213
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 18.12.2023 22:51

Poza samą znajomością pisania pluginów trzeba też mieć w jakimś stopniu wiedzę z silnika zm


  • +
  • -
  • 0

#3 bayu

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
Offline

Napisano 19.12.2023 16:15

Poza samą znajomością pisania pluginów trzeba też mieć w jakimś stopniu wiedzę z silnika zm

A czy jest możliwość pobrania losowej paczki ZM i usunięcia z niej pluginów związanych z klasami itd czy jest to raczej za trudne/niemożliwe?


  • +
  • -
  • 0

#4 Deus Vult

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 109
Zaawansowany

  • Postów:213
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 19.12.2023 18:24

 

Poza samą znajomością pisania pluginów trzeba też mieć w jakimś stopniu wiedzę z silnika zm

A czy jest możliwość pobrania losowej paczki ZM i usunięcia z niej pluginów związanych z klasami itd czy jest to raczej za trudne/niemożliwe?

 

Wszystko się da, a ile czasu przy tym Tobie zejdzie to kwestia indywidualna. Jeżeli chcesz się uczyć to miłej zabawy, jeżeli nie - to polecam ci wynająć kogoś kto zna się na tych silnikach.
W przypadku gdy chcesz się sam tym zająć to zacząłbym na twoim miejscu od wyłączania pluginów, aby dojść do źródła problemu. (Chociaż myślę, że potencjalny kod znajduje się w silniku głównym). Gdy już dojdziesz do tego śledź funkcje kodu który wymuszasz go komendą /klasy itd.


Użytkownik Deus Vult edytował ten post 19.12.2023 18:28

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych