←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Napisanie "kodu" zombie mod

  • +
  • -
bayu - zdjęcie bayu 18.12.2023

Cześć. Generalnie prawie nigdy nie interesowałem się robieniem serwerów do 1.6, nie mam zielonego pojęcia jeśli chodzi o programowanie. Ostatnio wróciłem trochę do CS ale brakuje mi dobrego zombie moda. Generalnie wpadłem na pomysł, żeby zrobić swój własny. W skrócie zamysł mojego serwera jest bardzo prosty. Ma to być prosty zombie mod bez klas, bez żadnych napalmów, frostów, flar, min i bóg wie czego jeszcze. Ogólnie to potrzebuję zrobić mega proste skrypty jak: zarażanie i losowanie jednej osoby która będzie "matką zombie". Takie drobnostki jak zwiekszenie HP zombiakom, wgrywanie map, modeli itd. jestem w stanie ogarnąć sam. I teraz pytanie na które bardzo chciałbym uzyskać odpowiedź: Czy ja jako laik jestem w stanie zrobić takie skrypty? Czy jest to trudne? A może są takie gotowe do pobrania?

Odpowiedz

  • +
  • -
Deus Vult - zdjęcie Deus Vult 18.12.2023

Poza samą znajomością pisania pluginów trzeba też mieć w jakimś stopniu wiedzę z silnika zm

Odpowiedz

  • +
  • -
bayu - zdjęcie bayu 19.12.2023

Poza samą znajomością pisania pluginów trzeba też mieć w jakimś stopniu wiedzę z silnika zm

A czy jest możliwość pobrania losowej paczki ZM i usunięcia z niej pluginów związanych z klasami itd czy jest to raczej za trudne/niemożliwe?

Odpowiedz

  • +
  • -
Deus Vult - zdjęcie Deus Vult 19.12.2023

 

Poza samą znajomością pisania pluginów trzeba też mieć w jakimś stopniu wiedzę z silnika zm

A czy jest możliwość pobrania losowej paczki ZM i usunięcia z niej pluginów związanych z klasami itd czy jest to raczej za trudne/niemożliwe?

 

Wszystko się da, a ile czasu przy tym Tobie zejdzie to kwestia indywidualna. Jeżeli chcesz się uczyć to miłej zabawy, jeżeli nie - to polecam ci wynająć kogoś kto zna się na tych silnikach.
W przypadku gdy chcesz się sam tym zająć to zacząłbym na twoim miejscu od wyłączania pluginów, aby dojść do źródła problemu. (Chociaż myślę, że potencjalny kod znajduje się w silniku głównym). Gdy już dojdziesz do tego śledź funkcje kodu który wymuszasz go komendą /klasy itd.


Użytkownik Deus Vult edytował ten post 19.12.2023 18:28
Odpowiedz