Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Sprzedam

Weapons Skins System

sprzedam

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Tornado_SW

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Kris
  • Lokalizacja:Bulgaria
Offline

Napisano 14.08.2023 08:11

« Weapons Skins System »

 F890C5m.png It0vlQO.png epGtWHX.png zCujB3n.png Zv8BDSP.png TEV8f7x.png

 

 

 

❯  Opis:

Weapons Skins System, w którym możesz dodać nieograniczoną liczbę skórek dla każdej broni. Do każdej skórki można dodatkowo dodać różne „atrybuty”, takie jak prędkośćgrawitacjazdrowie przy zabiciu i wiele innych. Możesz również udostępnić odpowiednią skórkę tylko graczom na określonym poziomie, jeśli używasz dowolnego systemu rankingowego (dwie wtyczki można łatwo połączyć), a także udostępnić odpowiednią skórkę tylko graczom z określoną flagą (flagami) lub jeśli chcesz, całe menu. W samym menu zaznaczona jest broń, którą aktualnie trzyma gracz *  i jest również napisane  <wybrano>  na już wybranej skórze. Wszystko, co zawiera system, jest niezwykle łatwe w konfiguracji, w tym celu dodano dwa pliki konfiguracyjne. Jeden służy do zmiany głównych ustawień wtyczki, a drugi do dodawania skórek. Dołączono również plik lang, aby zmodyfikować wszystkie komunikaty. Co więcej, wtyczka została zaprojektowana tak, aby działała całkowicie z reAPI.
 

 

 

 

❯  USTAWIENIA GŁÓWNE:

Główne ustawienia są zawarte w pliku konfiguracyjnym wsm_settings.ini i jest ich tylko 7. Są to również:

  • Komendy do otwierania menu.
  • SKINS_COMMANDS =  powiedz /skins, powiedz_team /skins, powiedz /skin, powiedz_team /skin

    Czy zapisać wybrane skórki graczy po połączeniu/rozłączeniu z serwerem. Jeśli ta opcja jest włączona, zostaną one zapisane w magazynie nVault o nazwie  SaveSkins .
  • SAVE_SKINS =  1

    Typ zapisu, jeśli opcja SAVE_SKINS jest włączona. (0 = zapisz według nazwy | 1 = zapisz według adresu IP | 2 = zapisz według SteamID)
  • SAVE_TYPE =  0

    Czy udostępnić menu tylko graczom z określonymi flagami. Jeśli pozostawisz to pole puste, będzie ono dostępne dla wszystkich graczy.
  • MENU_FLAGS =

    Czy automatycznie otwierać ponownie menu po wybraniu skórki.
  • MENU_REOPEN =  1

    Czy zastosować wybrane skórki tylko przy następnym odrodzeniu.
  • SPAWN_ONLY =  0

    Prefiks wszystkich wiadomości na czacie. (1 $ = normalny kolor | 3 $ = kolor drużyny | 4 $ = kolor zielony)
  • CHAT_PREFIX =  3 USD [4 USD skórki broni 3 USD]

 

 

 

 

❯  Dodawanie skórek:

Drugi  plik konfiguracyjny wsm_skins.ini dodaje skórki. Dodawanie jest niezwykle łatwe, ponieważ pod każdą bronią, dla której chcesz dodać odpowiednią skórkę, używasz następującej składni: Nazwa skórki  =  Katalog modeli.

  • Modele W_  nie są obsługiwane.
  • Nie zmieniaj ani nie usuwaj  nazw broni, w przeciwnym razie wtyczka nie będzie działać.
  • Samych modeli skórek nie można dodawać poza  folderem modeli  .
  • Każda skórka  POWINNA  być dodana w nowej linii pod odpowiednią bronią, a nie obok niej.
  • Każda skórka pojawi się tylko w menu broni, do której została dodana.
  • W menu będą wyświetlane tylko bronie z dodaną skórką.
  •  W nazwach skórek można używać następujących kolorów:  \r, \y, \w, \d .
  • Zalecane jest dodanie  domyślnej  skórki dla każdej broni.
  • Dodanie  @  przed  skin_name.mdl  zastąpi  modele v_  i  p_  tej skórki, jeśli takie istnieją. Zaleca się, aby zawsze używać tego symbolu i jest to obowiązkowe, jeśli chcesz używać  modelu p_  skóry.
  • Możesz dodać różne atrybuty dla każdej skórki. Odbywa się to poprzez dodanie ich w nowej linii pod odpowiednią skórką w następujący sposób:
    - nazwa atrybutu  =  wartość(i)
    Lista wszystkich dostępnych atrybutów:
    • - description  =  <text>  -- Opis odpowiedniej skórki. Przykład:  \d[\rPrędkość \d| \rGrawitacja \d| \rZdrowie przy zabiciu\d]
    • - level  =  <level>  -- Udostępnia skórkę tylko graczom, którzy osiągnęli określony poziom, jeśli używasz dowolnego systemu rang.
    • - flags  =  <flags>  — Udostępnia skórkę tylko graczom z określonymi flagami.
    • - damage  =  <wartość>  -- Zmienia obrażenia zadawane przez gracza. Możesz użyć  „+”, „-”, „*”, „/”, „%”  w wartości. Przykłady:  +25%, *2, +30, -5%, 10, /3 .
    • - protection  =  <wartość>  -- Zmienia obrażenia otrzymywane przez gracza. Możesz użyć  „+”, „-”, „*”, „/”, „%”  w wartości. Przykłady:  +25%, *2, +30, -5%, 10, /3 .
    • - gravity  =  <wartość>  -- Zmienia grawitację gracza. Wartości są takie same jak w cvar  sv_gravity . Domyślna grawitacja to  800 .
    • - speed  =  <wartość>  -- Zmienia prędkość gracza. Domyślna prędkość to  250,0 .
    • - silentsteps  =  <0/1>  -- Wycisza kroki gracza.
    • - health  =  <wartość> <max>  -- Daje krew przy zabiciu. Jeśli nie ustawisz wartości maksymalnej, zostanie ona domyślnie ustawiona na  100 .
    • - armor  =  <wartość> <max>  -- Daje zbroję po zabiciu. Jeśli nie ustawisz wartości maksymalnej, zostanie ona domyślnie ustawiona na  100 .
    • - money  =  <wartość> <max>  -- Daje pieniądze za zabicie. Jeśli nie ustawisz wartości maksymalnej, zostanie ona domyślnie ustawiona na  16000 .
    • - glow  =  <czerwony> <zielony> <niebieski> <jasność> <efekt> <renderowanie>  -- Zmienia poświatę gracza. Tylko pierwsze trzy wartości są obowiązkowe.
    • - knockback  =  <moc> <prędkość>  -- Daje możliwość odrzucania wrogów przy każdym trafieniu.

 

 

 

 

❯ Showcase:


 

 

 

 

❯  Cena12€

W archiwum znajdziesz dwa pliki konfiguracyjne, plik lang, bibliotekę const i kod .sma (bez .amxx).
 

 

 

 

Płatność odbywa się tylko i wyłącznie przez PayPal.
W sprawie zamówień możesz napisać do mnie:

  • Tutaj na forum w wiadomości prywatnej.
  • Discord Tornado_SW#4983

 

Oto lista wszystkich serwerów korzystających z tego systemu.


  • +
  • -
  • 0

#2 Tornado_SW

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Kris
  • Lokalizacja:Bulgaria
Offline

Napisano 17.11.2023 22:08

« UPDATE »

 
 

  • Dodano obsługę SQLite jako metody przechowywania skórek.
  • Dodano atrybut - regeneration <krew> <maksymalna krew> <interwał>, który regeneruje krew gracza zawsze, gdy ten używa odpowiedniej skórki.

 
W sprawie zamówień możesz także pisać do mnie na Steam: https://steamcommuni...561198118199437


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: sprzedam

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych