Witam, Jak dodać Dywizje do hud ?
https://amxx.pl/topi...izje-v2-codmod/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 16.01.2023 13:04
Tworzymy native w pluginie od dywizji, który będzie zwracał nazwę naszej dywizji, a w naszym pluginie od HUD'A tworzymy tablicę, do której będzie przypisywana nasza dywizja, za pomocą natywu "dywizje_zwrot_dywizji":
(wygląd w pluginie od HUD'A)
new dywizja[33]; dywizje_zwrot_dywizji(id, dywizja, charsmax(dywizja));
Napisano 16.01.2023 14:05
Zaraz testuję i dam znać
Napisano 16.01.2023 14:29
Tworzymy native w pluginie od dywizji, który będzie zwracał nazwę naszej dywizji, a w naszym pluginie od HUD'A tworzymy tablicę, do której będzie przypisywana nasza dywizja, za pomocą natywu "dywizje_zwrot_dywizji":
(wygląd w pluginie od HUD'A)
new dywizja[33]; dywizje_zwrot_dywizji(id, dywizja, charsmax(dywizja));
Jednak amatorka z mojej strony możesz mi to wytłumaczyć jak to dodać do silnika coda ?
Napisano 16.01.2023 16:32
Tworzymy native w pluginie od dywizji, który będzie zwracał nazwę naszej dywizji, a w naszym pluginie od HUD'A tworzymy tablicę, do której będzie przypisywana nasza dywizja, za pomocą natywu "dywizje_zwrot_dywizji":
(wygląd w pluginie od HUD'A)
new dywizja[33]; dywizje_zwrot_dywizji(id, dywizja, charsmax(dywizja));
Jednak amatorka z mojej strony możesz mi to wytłumaczyć jak to dodać do silnika coda ?
Podeślij całą funkcję (cały public), który odpowiada za informacje na hudzie.
Napisano 16.01.2023 18:29
Tworzymy native w pluginie od dywizji, który będzie zwracał nazwę naszej dywizji, a w naszym pluginie od HUD'A tworzymy tablicę, do której będzie przypisywana nasza dywizja, za pomocą natywu "dywizje_zwrot_dywizji":
(wygląd w pluginie od HUD'A)
new dywizja[33]; dywizje_zwrot_dywizji(id, dywizja, charsmax(dywizja));
Jednak amatorka z mojej strony możesz mi to wytłumaczyć jak to dodać do silnika coda ?
Podeślij całą funkcję (cały public), który odpowiada za informacje na hudzie.
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
Napisano 16.01.2023 19:06
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisano 16.01.2023 21:31
native dywizje_zwrot_dywizji(id, dywizja[], len); public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new dywizja_target[33]; dywizje_zwrot_dywizji(target, dywizja_target, charsmax(dywizja_target)) set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nDywizja: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], dywizja_target); return PLUGIN_CONTINUE; } new dywizja_id[33]; dywizje_zwrot_dywizji(id, dywizja_id, charsmax(dywizja_id)) set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Dywizja: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], dywizja_id); return PLUGIN_CONTINUE; }
Napisano 16.01.2023 22:15
Napisano 17.01.2023 07:18
Dzięki, po pracy sprawdzę
Lipa , dalej ...
Masz mój sma coda
Napisano 17.01.2023 11:34
Nie można pobrać Twojego załącznika. Co dokładniej nie śmiga? Jakiś błąd w errorlogach?
Napisano 17.01.2023 14:20
Nie można pobrać Twojego załącznika. Co dokładniej nie śmiga? Jakiś błąd w errorlogach?
A więc tak podmieniłem:
public PokazInformacje(id)
na twoje czyli:
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new dywizja_target[33]; dywizje_zwrot_dywizji(target, dywizja_target, charsmax(dywizja_target)) set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nDywizja: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], dywizja_target); return PLUGIN_CONTINUE; } new dywizja_id[33]; dywizje_zwrot_dywizji(id, dywizja_id, charsmax(dywizja_id)) set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Dywizja: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], dywizja_id); return PLUGIN_CONTINUE; }
Następnie dodałem do:
public plugin_natives()
To co dałeś w poscie czyli to :
native dywizje_zwrot_dywizji(id, dywizja[], len);
Wygląda to teraz tak :
public plugin_natives() { register_native("cod_set_user_xp", "UstawDoswiadczenie", 1); register_native("cod_set_user_class", "UstawKlase", 1); register_native("cod_set_user_perk", "UstawPerk", 1); register_native("cod_set_user_bonus_health", "UstawBonusoweZdrowie", 1); register_native("cod_set_user_bonus_intelligence", "UstawBonusowaInteligencje", 1); register_native("cod_set_user_bonus_trim", "UstawBonusowaKondycje", 1); register_native("cod_set_user_bonus_stamina", "UstawBonusowaWytrzymalosc", 1); register_native("cod_points_to_health", "PrzydzielZdrowie", 1); register_native("cod_points_to_intelligence", "PrzydzielInteligencje", 1); register_native("cod_points_to_trim", "PrzydzielKondycje", 1); register_native("cod_points_to_stamina", "PrzydzielWytrzymalosc", 1); register_native("cod_get_user_xp", "PobierzDoswiadczenie", 1); register_native("cod_get_user_level", "PobierzPoziom", 1); register_native("cod_get_user_points", "PobierzPunkty", 1); register_native("cod_get_user_class", "PobierzKlase", 1); register_native("cod_get_user_perk", "PobierzPerk", 1); register_native("cod_get_user_health", "PobierzZdrowie", 1); register_native("cod_get_user_intelligence", "PobierzInteligencje", 1); register_native("cod_get_user_trim", "PobierzKondycje", 1); register_native("cod_get_user_stamina", "PobierzWytrzymalosc", 1); register_native("cod_get_level_xp", "PobierzDoswiadczeniePoziomu", 1); register_native("cod_get_perkid", "PobierzPerkPrzezNazwe", 1); register_native("cod_get_perks_num", "PobierzIloscPerkow", 1); register_native("cod_get_perk_name", "PobierzNazwePerku", 1); register_native("cod_get_perk_desc", "PobierzOpisPerku", 1); register_native("cod_get_classid", "PobierzKlasePrzezNazwe", 1); register_native("cod_get_classes_num", "PobierzIloscKlas", 1); register_native("cod_get_class_name", "PobierzNazweKlasy", 1); register_native("cod_get_class_desc", "PobierzOpisKlasy", 1); register_native("cod_get_class_health", "PobierzZdrowieKlasy", 1); register_native("cod_get_class_intelligence", "PobierzInteligencjeKlasy", 1); register_native("cod_get_class_trim", "PobierzKondycjeKlasy", 1); register_native("cod_get_class_stamina", "PobierzWytrzymaloscKlasy", 1); register_native("cod_give_weapon", "DajBron", 1); register_native("cod_take_weapon", "WezBron", 1); register_native("cod_set_user_shield", "UstawTarcze", 1); register_native("cod_set_user_nightvision", "UstawNoktowizor", 1); register_native("cod_inflict_damage", "ZadajObrazenia", 1); register_native("cod_register_perk", "ZarejestrujPerk"); register_native("cod_register_class", "ZarejestrujKlase"); register_native("cod_register_advance", "ZarejestrujAwans"); register_native("dywizje_zwrot_dywizji"(id, dywizja[], len); native dywizje_zwrot_dywizji(id, dywizja[], len); }
Błędy z kompilacji
//// QTM_CodMod.sma // C:\Users\Daniel\Desktop\scripting WINDOWS\QTM_CodMod.sma(241) : error 029: invalid expression, assumed zero // C:\Users\Daniel\Desktop\scripting WINDOWS\QTM_CodMod.sma(241) : error 017: undefined symbol "id" // C:\Users\Daniel\Desktop\scripting WINDOWS\QTM_CodMod.sma(241) : warning 215: expression has no effect // C:\Users\Daniel\Desktop\scripting WINDOWS\QTM_CodMod.sma(242) : error 029: invalid expression, assumed zero // C:\Users\Daniel\Desktop\scripting WINDOWS\QTM_CodMod.sma(242) : error 017: undefined symbol "dywizje_zwrot_dywizji" // C:\Users\Daniel\Desktop\scripting WINDOWS\QTM_CodMod.sma(242) : error 017: undefined symbol "dywizja" // C:\Users\Daniel\Desktop\scripting WINDOWS\QTM_CodMod.sma(242) : fatal error 107: too many error messages on one line // // Compilation aborted. // 6 Errors. // Could not locate output file compiled\QTM_CodMod.amx (compile failed). // // Compilation Time: 0,23 sec // ---------------------------------------- Press enter to exit ...
To tyle , nwm czm nie możesz pobrać pliku, ale starałem się to rozpisać tak żebyś miał wgląd. Nic więcej nie dopisywałem . W silniku są jedynie Awanse klas.
Dywizje kompiluje i działa wsystko jak należy . Pozdrawiam
Napisano 17.01.2023 15:19
native dywizje_zwrot_dywizji(id, dywizja[], len);
dodajesz nad plugin_init()
Napisano 17.01.2023 15:41
Dzięki wszystkim za pomoc Działa i kompiluje się bez warningów
Napisano 18.01.2023 09:12
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z zapisaemnVault Napisany przez DenY, 11.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Problem z klasą, która się leczyNapisany przez DonPedro, 27.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
klasa buguje garczyNapisany przez Anonimowy09, 26.01.2023 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych