Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Jak dodac to do HUD

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 DenY

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 15.01.2023 20:10

Witam, Jak dodać Dywizje do hud ?

https://amxx.pl/topi...izje-v2-codmod/


  • +
  • -
  • 0

#2 Boski Z Polski

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 61
Pomocny

  • Postów:183
  • Steam:steam
  • Imię:Olgierd
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 16.01.2023 13:04

Tworzymy native w pluginie od dywizji, który będzie zwracał nazwę naszej dywizji, a w naszym pluginie od HUD'A tworzymy tablicę, do której będzie przypisywana nasza dywizja, za pomocą natywu "dywizje_zwrot_dywizji":

 

(wygląd w pluginie od HUD'A)

new dywizja[33];
dywizje_zwrot_dywizji(id, dywizja, charsmax(dywizja));

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 DenY

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 16.01.2023 14:05

Zaraz testuję :) i dam znać


  • +
  • -
  • 0

#4 DenY

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 16.01.2023 14:29

 

Tworzymy native w pluginie od dywizji, który będzie zwracał nazwę naszej dywizji, a w naszym pluginie od HUD'A tworzymy tablicę, do której będzie przypisywana nasza dywizja, za pomocą natywu "dywizje_zwrot_dywizji":

 

(wygląd w pluginie od HUD'A)

new dywizja[33];
dywizje_zwrot_dywizji(id, dywizja, charsmax(dywizja));

 

Jednak amatorka z mojej strony możesz mi to wytłumaczyć jak to dodać do silnika coda ?


  • +
  • -
  • 0

#5 Boski Z Polski

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 61
Pomocny

  • Postów:183
  • Steam:steam
  • Imię:Olgierd
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 16.01.2023 16:32

 

 

Tworzymy native w pluginie od dywizji, który będzie zwracał nazwę naszej dywizji, a w naszym pluginie od HUD'A tworzymy tablicę, do której będzie przypisywana nasza dywizja, za pomocą natywu "dywizje_zwrot_dywizji":

 

(wygląd w pluginie od HUD'A)

new dywizja[33];
dywizje_zwrot_dywizji(id, dywizja, charsmax(dywizja));

 

Jednak amatorka z mojej strony możesz mi to wytłumaczyć jak to dodać do silnika coda ?

 

Podeślij całą funkcję (cały public), który odpowiada za informacje na hudzie. 


  • +
  • -
  • 0

#6 DenY

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 16.01.2023 18:29

 

 

 

Tworzymy native w pluginie od dywizji, który będzie zwracał nazwę naszej dywizji, a w naszym pluginie od HUD'A tworzymy tablicę, do której będzie przypisywana nasza dywizja, za pomocą natywu "dywizje_zwrot_dywizji":

 

(wygląd w pluginie od HUD'A)

new dywizja[33];
dywizje_zwrot_dywizji(id, dywizja, charsmax(dywizja));

 

Jednak amatorka z mojej strony możesz mi to wytłumaczyć jak to dodać do silnika coda ?

 

Podeślij całą funkcję (cały public), który odpowiada za informacje na hudzie. 

 

 

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

 

 

 


  • +
  • -
  • 0

#7 DenY

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 16.01.2023 19:06

public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
        
    if(!is_user_connected(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = pev(id, pev_iuser2);
    
        if(!target)
            return PLUGIN_CONTINUE;
            
        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

 

 

 

 


  • +
  • -
  • 0

#8 Boski Z Polski

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 61
Pomocny

  • Postów:183
  • Steam:steam
  • Imię:Olgierd
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 16.01.2023 21:31

native dywizje_zwrot_dywizji(id, dywizja[], len);

public PokazInformacje(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		new dywizja_target[33];
		dywizje_zwrot_dywizji(target, dywizja_target, charsmax(dywizja_target))
		
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nDywizja: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), 
		poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], dywizja_target);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new dywizja_id[33];
	dywizje_zwrot_dywizji(id, dywizja_id, charsmax(dywizja_id))
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Dywizja: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], 
	nazwy_perkow[perk_gracza[id]], dywizja_id);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#9 DenY

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 16.01.2023 22:15

Dzięki, po pracy sprawdzę
  • +
  • -
  • 0

#10 DenY

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 17.01.2023 07:18

Dzięki, po pracy sprawdzę

 

Lipa , dalej ...

 

Masz mój sma coda

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#11 Boski Z Polski

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 61
Pomocny

  • Postów:183
  • Steam:steam
  • Imię:Olgierd
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 17.01.2023 11:34

Nie można pobrać Twojego załącznika. Co dokładniej nie śmiga? Jakiś błąd w errorlogach? 


  • +
  • -
  • 0

#12 DenY

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 17.01.2023 14:20

Nie można pobrać Twojego załącznika. Co dokładniej nie śmiga? Jakiś błąd w errorlogach? 

A więc tak podmieniłem:
 

public PokazInformacje(id)

na twoje czyli:

public PokazInformacje(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		new dywizja_target[33];
		dywizje_zwrot_dywizji(target, dywizja_target, charsmax(dywizja_target))
		
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nDywizja: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), 
		poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], dywizja_target);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new dywizja_id[33];
	dywizje_zwrot_dywizji(id, dywizja_id, charsmax(dywizja_id))
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Dywizja: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], 
	nazwy_perkow[perk_gracza[id]], dywizja_id);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Następnie dodałem do:

public plugin_natives()

To co dałeś w poscie czyli to :

native dywizje_zwrot_dywizji(id, dywizja[], len);

Wygląda to teraz tak :


public plugin_natives()
{
	register_native("cod_set_user_xp", "UstawDoswiadczenie", 1);
	register_native("cod_set_user_class", "UstawKlase", 1);
	register_native("cod_set_user_perk", "UstawPerk", 1);
	register_native("cod_set_user_bonus_health", "UstawBonusoweZdrowie", 1);
	register_native("cod_set_user_bonus_intelligence", "UstawBonusowaInteligencje", 1);
	register_native("cod_set_user_bonus_trim", "UstawBonusowaKondycje", 1);
	register_native("cod_set_user_bonus_stamina", "UstawBonusowaWytrzymalosc", 1);
	
	register_native("cod_points_to_health", "PrzydzielZdrowie", 1);	
	register_native("cod_points_to_intelligence", "PrzydzielInteligencje", 1);	
	register_native("cod_points_to_trim", "PrzydzielKondycje", 1);	
	register_native("cod_points_to_stamina", "PrzydzielWytrzymalosc", 1);	
	
	register_native("cod_get_user_xp", "PobierzDoswiadczenie", 1);
	register_native("cod_get_user_level", "PobierzPoziom", 1);
	register_native("cod_get_user_points", "PobierzPunkty", 1);
	register_native("cod_get_user_class", "PobierzKlase", 1);
	register_native("cod_get_user_perk", "PobierzPerk", 1);
	register_native("cod_get_user_health", "PobierzZdrowie", 1);
	register_native("cod_get_user_intelligence", "PobierzInteligencje", 1);
	register_native("cod_get_user_trim", "PobierzKondycje", 1);
	register_native("cod_get_user_stamina", "PobierzWytrzymalosc", 1);
	
	register_native("cod_get_level_xp", "PobierzDoswiadczeniePoziomu", 1);
	
	register_native("cod_get_perkid", "PobierzPerkPrzezNazwe", 1);
	register_native("cod_get_perks_num", "PobierzIloscPerkow", 1);
	register_native("cod_get_perk_name", "PobierzNazwePerku", 1);
	register_native("cod_get_perk_desc", "PobierzOpisPerku", 1);
	
	register_native("cod_get_classid", "PobierzKlasePrzezNazwe", 1);
	register_native("cod_get_classes_num", "PobierzIloscKlas", 1);
	register_native("cod_get_class_name", "PobierzNazweKlasy", 1);
	register_native("cod_get_class_desc", "PobierzOpisKlasy", 1);
	
	register_native("cod_get_class_health", "PobierzZdrowieKlasy", 1);
	register_native("cod_get_class_intelligence", "PobierzInteligencjeKlasy", 1);
	register_native("cod_get_class_trim", "PobierzKondycjeKlasy", 1);
	register_native("cod_get_class_stamina", "PobierzWytrzymaloscKlasy", 1);
	
	register_native("cod_give_weapon", "DajBron", 1);
	register_native("cod_take_weapon", "WezBron", 1);
	register_native("cod_set_user_shield", "UstawTarcze", 1);
	register_native("cod_set_user_nightvision", "UstawNoktowizor", 1);
	
	register_native("cod_inflict_damage", "ZadajObrazenia", 1);
	
	register_native("cod_register_perk", "ZarejestrujPerk");
	register_native("cod_register_class", "ZarejestrujKlase");
	
	register_native("cod_register_advance", "ZarejestrujAwans");
	register_native("dywizje_zwrot_dywizji"(id, dywizja[], len);
	native dywizje_zwrot_dywizji(id, dywizja[], len);
	
}

Błędy z kompilacji

//// QTM_CodMod.sma
// C:\Users\Daniel\Desktop\scripting WINDOWS\QTM_CodMod.sma(241) : error 029: invalid expression, assumed zero
// C:\Users\Daniel\Desktop\scripting WINDOWS\QTM_CodMod.sma(241) : error 017: undefined symbol "id"
// C:\Users\Daniel\Desktop\scripting WINDOWS\QTM_CodMod.sma(241) : warning 215: expression has no effect
// C:\Users\Daniel\Desktop\scripting WINDOWS\QTM_CodMod.sma(242) : error 029: invalid expression, assumed zero
// C:\Users\Daniel\Desktop\scripting WINDOWS\QTM_CodMod.sma(242) : error 017: undefined symbol "dywizje_zwrot_dywizji"
// C:\Users\Daniel\Desktop\scripting WINDOWS\QTM_CodMod.sma(242) : error 017: undefined symbol "dywizja"
// C:\Users\Daniel\Desktop\scripting WINDOWS\QTM_CodMod.sma(242) : fatal error 107: too many error messages on one line
//
// Compilation aborted.
// 6 Errors.
// Could not locate output file compiled\QTM_CodMod.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,23 sec
// ----------------------------------------

Press enter to exit ...

To tyle , nwm czm nie możesz pobrać pliku, ale starałem się to rozpisać tak żebyś miał wgląd. Nic więcej nie dopisywałem . W silniku są jedynie Awanse klas.
Dywizje kompiluje i działa wsystko jak należy . Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0

#13 mordoryjacz

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:171
Offline

Napisano 17.01.2023 15:19

native dywizje_zwrot_dywizji(id, dywizja[], len);

dodajesz nad plugin_init() 


  • +
  • -
  • 0

#14 DenY

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 17.01.2023 15:41

Dzięki wszystkim za pomoc :) Działa i kompiluje się bez warningów

 


  • +
  • -
  • 0

#15 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 18.01.2023 09:12

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych