dodawałem do tej klasy flagę ale cos robie nie tak
proźba o zrobienie tej klasy premium
Załączone pliki
Użytkownik Anonimowy09 edytował ten post 23.12.2022 23:32
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 23.12.2022 23:28
dodawałem do tej klasy flagę ale cos robie nie tak
proźba o zrobienie tej klasy premium
Użytkownik Anonimowy09 edytował ten post 23.12.2022 23:32
Napisano 24.12.2022 00:02
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new const nazwa[] = "Kapitan"; new const opis[] = "M4 AWP HE z AWP ma 1/1 z he 1/3"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 100; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage1"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)) { client_print(id, print_chat, "[KLASA] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; give_item(id, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_nvg(id, 1); cs_set_user_defuse(id, 1); return COD_CONTINUE } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; } public TakeDamage1(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 3) == 1) { cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Napisano 24.12.2022 10:26
plus dla Ciebie leci
a powiesz mi co dodałeś ze działa??
Napisano 24.12.2022 10:42
public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)) { client_print(id, print_chat, "[KLASA] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; give_item(id, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_nvg(id, 1); cs_set_user_defuse(id, 1); return COD_CONTINUE }
Napisano 24.12.2022 11:45
robiłem tak ,ale mi nie kompilowało
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych