Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

klasaklasa

klasa prośba

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Anonimowy09

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:71
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 23.12.2022 23:28

dodawałem do tej klasy flagę ale cos robie nie tak

proźba o zrobienie tej klasy premium

Załączone pliki


Użytkownik Anonimowy09 edytował ten post 23.12.2022 23:32

  • +
  • -
  • 0

#2 Boski Z Polski

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 61
Pomocny

  • Postów:183
  • Steam:steam
  • Imię:Olgierd
  • Lokalizacja:Leszno
Online

Napisano 24.12.2022 00:02

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)


new const nazwa[]   = "Kapitan";
new const opis[]    = "M4 AWP HE z AWP ma 1/1 z he 1/3";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 100;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage1");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
	{
		client_print(id, print_chat, "[KLASA] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	cs_set_user_nvg(id, 1);
	cs_set_user_defuse(id, 1);
	
	return COD_CONTINUE
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0)  
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

public TakeDamage1(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 3) == 1)
	{       
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Anonimowy09

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:71
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 24.12.2022 10:26

plus dla Ciebie leci 

a powiesz mi co dodałeś ze działa??


  • +
  • -
  • 0

#4 Boski Z Polski

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 61
Pomocny

  • Postów:183
  • Steam:steam
  • Imię:Olgierd
  • Lokalizacja:Leszno
Online

Napisano 24.12.2022 10:42

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
	{
		client_print(id, print_chat, "[KLASA] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	cs_set_user_nvg(id, 1);
	cs_set_user_defuse(id, 1);
	
	return COD_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1

#5 Anonimowy09

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:71
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 24.12.2022 11:45

robiłem tak ,ale mi nie kompilowało

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa, prośba

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych