Najlepsza odpowiedź
Deus Vult,
07.07.2022 19:41
Ani góra, ani dół nie pomaga. Również dodałem w plugins.ini nie w plugins-codmod.ini. (Plugin w dwóch przypadkach jest running)
Brak efektu, najbliżej jest devastator z brakiem EXP'a bo nie działa wcale Ale jednak chciałbym, aby działało.
Najwidoczniej będę musiał być uszczęśliwiony tym, że działa a może osobnym pluginem zablokować kill
Przeanalizowałem skrypt jeszcze raz i był błąd w warunku pierwszym.. Sprawdź teraz
i do tego zmień sobie cvar status na 1 żeby ci pokazywało wiadomość i lvl, i przy testowaniu upewnij się ze lvl jest mniejszy niż wymagany w pluginie
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#include <codmod>
new xp, lvl, status, bool:playerkilled[33];
public plugin_init() {
register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po / Deva")
register_event("DeathMsg", "Death", "a");
xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10");
lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10");
status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2");
}
public Death()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
new reward = get_pcvar_num(xp);
new poziom = get_pcvar_num(lvl);
new info = get_pcvar_num(status);
if(is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return PLUGIN_CONTINUE; // jesli zabojca zabije samego siebie to funkcja zostaje zatrzymana
playerkilled[killer] = true;
if(!playerkilled[victim])
{
if(info == 1 && cod_get_user_level(victim) < poziom)
{
cod_set_user_xp(victim, cod_get_user_xp(victim) + reward); // doda graczowi XP jezeli nikogo nie zabil
ColorChat(victim, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward);
}
playerkilled[victim] = false;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Przejdź do postu