Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

EXP dla gracza jeśli padnie, a nie zabije


Najlepsza odpowiedź Deus Vult, 07.07.2022 19:41

Ani góra, ani dół nie pomaga. Również dodałem w plugins.ini nie w plugins-codmod.ini. (Plugin w dwóch przypadkach jest running)

Brak efektu, najbliżej jest devastator z brakiem EXP'a bo nie działa wcale  ^D^  ^D^  Ale jednak chciałbym, aby działało.

Najwidoczniej będę musiał być uszczęśliwiony tym, że działa a może osobnym pluginem zablokować kill

Przeanalizowałem skrypt jeszcze raz i był błąd w warunku pierwszym.. Sprawdź teraz

i do tego zmień sobie cvar status na 1 żeby ci pokazywało wiadomość i lvl, i przy testowaniu upewnij się ze lvl jest mniejszy niż wymagany w pluginie
 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#include <codmod>

new xp, lvl, status, bool:playerkilled[33];

public plugin_init() {
    register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po / Deva")
    register_event("DeathMsg", "Death", "a");
    xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10");
    lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10");
    status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2");
}
 
public Death()
{
    new killer = read_data(1);
    new victim = read_data(2);
    new reward = get_pcvar_num(xp);
    new poziom = get_pcvar_num(lvl);
    new info = get_pcvar_num(status);

    if(is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return PLUGIN_CONTINUE; // jesli zabojca zabije samego siebie to funkcja zostaje zatrzymana

   playerkilled[killer] = true;

   if(!playerkilled[victim])
   {
        if(info == 1 && cod_get_user_level(victim) < poziom)
        {
            cod_set_user_xp(victim, cod_get_user_xp(victim) + reward); // doda graczowi XP jezeli nikogo nie zabil
            ColorChat(victim, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward);
        }
        playerkilled[victim] = false;
   }

    return PLUGIN_CONTINUE;
}
Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 szczypek1g

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:50
Offline

Napisano 06.07.2022 18:44

Tak jak w temacie, krótki plugin polegający na tym, ze jesli zostaniemy zabici to dostajemy EXP, a co w przypadku gdybym chciał, aby sprawdzać czy dany gracz zabił - jeśli zabił EXPa nie dostanie dodatkowego, a jeśli nie zabił to dostanie. Oraz czy jest jakaś możliwość aby ktoś nie mógł wpisać "kill" w konsoli i żeby mu nie zaliczył

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#include <codmod>

new xp, lvl, status;

public plugin_init() {
	register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po")
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
	xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10");
	lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10");
	status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2");
}

public DeathMsg()
{
	new vic = read_data(2);
	new reward = get_pcvar_num(xp);
	new poziom = get_pcvar_num(lvl);
	new info = get_pcvar_num(status);
	
	if(!is_user_connected(vic))
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(info == 1 && cod_get_user_level(vic) < poziom)
	{
		cod_set_user_xp(vic, cod_get_user_xp(vic) + reward);
		ColorChat(vic, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward);
	}
	if(info == 2)
	{
		cod_set_user_xp(vic, cod_get_user_xp(vic) + reward);
		ColorChat(vic, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0

#2 Deus Vult

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 109
Zaawansowany

  • Postów:213
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 06.07.2022 21:20


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#include <codmod>

new xp, lvl, status;

public plugin_init() {
    register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po")
    register_event("DeathMsg", "Death", "a");
    xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10");
    lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10");
    status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2");
}
 
public Death()
{
    new killer = read_data(1);
    new victim = read_data(2);
    new reward = get_pcvar_num(xp);
    new poziom = get_pcvar_num(lvl);
    new info = get_pcvar_num(status);

    if(!is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return; // jesli zabojca zabije samego siebie to funkcja zostaje zatrzymana

    if(info == 1 && cod_get_user_level(killer) < poziom)
    {
        cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer) + reward); // doda graczowi XP jezeli zabil kogos
        ColorChat(killer, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward);
    }

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

 


Użytkownik Devastator edytował ten post 06.07.2022 21:20

  • +
  • -
  • 2

#3 szczypek1g

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:50
Offline

Napisano 06.07.2022 21:48

  cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer) + reward); // doda graczowi XP jezeli zabil kogos

 

Tylko, że mi chodziło o to, że ma dodać XP jeśli zabije, tylko jeśli nie zabije 

 

@Edit

Mamy warninga i erorka

// C:\Users\DAWID\Desktop\Kompilator 1.10\cod_xpzasmierc.sma(24) : warning 209: function "Death" should return a value
// C:\Users\DAWID\Desktop\Kompilator 1.10\cod_xpzasmierc.sma(32) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"

Użytkownik szczypek1g edytował ten post 06.07.2022 21:51

  • +
  • -
  • 0

#4 Deus Vult

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 109
Zaawansowany

  • Postów:213
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 06.07.2022 22:01


Tylko, że mi chodziło o to, że ma dodać XP jeśli zabije, tylko jeśli nie zabije 

 

Nie rozumiem tego w ogóle.

 

 

 


Mamy warninga i erorka
zamień to:

if(!is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return;

na to:

if(!is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return PLUGIN_CONTINUE;

Użytkownik Devastator edytował ten post 06.07.2022 22:02

  • +
  • -
  • 2

#5 szczypek1g

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:50
Offline

Napisano 07.07.2022 15:20

Tylko, że mi chodziło o to, że ma dodać XP jeśli zabije, tylko jeśli nie zabije


Nie rozumiem tego w ogóle.


Mamy gościa "A" który zabił wroga w rundzie - jemu dodatkowy exp się nie należy
Mamy gościa "B" który nikogo w rundzie nie zabił - dlatego on ma dostać dodatkowy exp jako dodatek
  • +
  • -
  • 0

#6 Deus Vult

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 109
Zaawansowany

  • Postów:213
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 07.07.2022 16:33

nie testowane
tu masz efekt po skonczeniu rundy
 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#include <codmod>

new xp, lvl, status, bool:playerkilled[33];

public plugin_init() {
    register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po / Deva")
    register_event("DeathMsg", "Death", "a");
    register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
    xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10");
    lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10");
    status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2");
}
 
public Death()
{
    new killer = read_data(1);
    new victim = read_data(2);

    if(!is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return PLUGIN_CONTINUE; // jesli zabojca zabije samego siebie to funkcja zostaje zatrzymana

   playerkilled[killer] = true;

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public RoundEnd()
{
    new reward = get_pcvar_num(xp);
    new poziom = get_pcvar_num(lvl);
    new info = get_pcvar_num(status);
    
    for(new i=1; i<=32; i++)
    {
        if(!is_user_connected(i)) continue;

        if(!playerkilled[i])
        {
            if(info == 1 && cod_get_user_level(i) < poziom)
            {
                cod_set_user_xp(i, cod_get_user_xp(i) + reward); // doda graczowi XP jezeli nikogo nie zabil
                ColorChat(i, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward);
            }
            playerkilled[i] = false;
        }
    }
}

a tu masz wersje po śmierci

 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#include <codmod>

new xp, lvl, status, bool:playerkilled[33];

public plugin_init() {
    register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po / Deva")
    register_event("DeathMsg", "Death", "a");
    xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10");
    lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10");
    status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2");
}
 
public Death()
{
    new killer = read_data(1);
    new victim = read_data(2);
    new reward = get_pcvar_num(xp);
    new poziom = get_pcvar_num(lvl);
    new info = get_pcvar_num(status);

    if(!is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return PLUGIN_CONTINUE; // jesli zabojca zabije samego siebie to funkcja zostaje zatrzymana

   playerkilled[killer] = true;

   if(!playerkilled[victim])
   {
        if(info == 1 && cod_get_user_level(victim) < poziom)
        {
            cod_set_user_xp(victim, cod_get_user_xp(victim) + reward); // doda graczowi XP jezeli nikogo nie zabil
            ColorChat(victim, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward);
        }
        playerkilled[victim] = false;
   }

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik Devastator edytował ten post 07.07.2022 16:47

  • +
  • -
  • 2

#7 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 07.07.2022 16:45

Nie testowane.

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#include <codmod>

new xp, lvl, status;
new bool:Frag[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po")
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End")
	register_clcmd("kill", "BlockCommand"); // blokuje komende kill
	
	xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10");
	lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10");
	status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2");
}

public BlockCommand()
	return PLUGIN_HANDLED;

public RoundEnd()
{
	new reward = get_pcvar_num(xp);
	
	for(new i = 1; i <= 32; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue;
		
		if(!Frag[i])
		{
			cod_set_user_xp(i, cod_get_user_xp(i) + reward); // daj exp gdy nikogo nie zabil
			ColorChat(i, GREEN, "[COD:MW]^1 Dostales^4 %d XP^1 za smierc nie zabijajac przy tym nikogo!", reward);
		}
		else	Frag[i] = false; // potrzebne zeby w nastepnej rundzie mogl dostac exp za brak fragow.
		
	}
}
	
public DeathMsg()
{
	new kid = read_data(1);
	new vid = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(kid) || kid == vid)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	Frag[kid] = true;
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

#8 szczypek1g

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:50
Offline

Napisano 07.07.2022 16:48

Nie działa ani jedno ani drugie  ;>

 

W amxx list plugin jako odpalony, przy testowaniu ani nie dodaje expa, ani brak informacji o tym ze mogłoby dodać.

 

 

Toldi'ego działa, po skończonej rundzie daje EXP dla gościa który nie zabił nikogo, tylko że  blokada nie blokuje komendy "kill"

 

 

Nie testowane.

 

 


Użytkownik szczypek1g edytował ten post 07.07.2022 16:53

  • +
  • -
  • 0

#9 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 07.07.2022 18:08

To dziwne bo mi zawsze takie blokowanie komend działało. Wpisujesz w konsole kill i mimo to giniesz? Coś jeszcze wyświetla się w konsoli?

 

Spróbuj tego ale to jest to samo

public BlockCommand(){
	return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1

#10 szczypek1g

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:50
Offline

Napisano 07.07.2022 18:30

 

To dziwne bo mi zawsze takie blokowanie komend działało. Wpisujesz w konsole kill i mimo to giniesz? Coś jeszcze wyświetla się w konsoli?

 

Spróbuj tego ale to jest to samo

public BlockCommand(){
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Ginę bez żadnej informacji w konsoli i zmiana publica na tego nic nie pomogła


  • +
  • -
  • 0

#11 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 07.07.2022 18:39

To zamień na to i sprawdź czy info się wyświetli w konsoli i na say.

public BlockCommand()
{
	client_print(0, print_console, "Wpisales kill. Zyjesz?");
	client_print(0, print_chat, "Wpisales kill.. Zyjesz?");
	return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#12 szczypek1g

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:50
Offline

Napisano 07.07.2022 19:03

 

To zamień na to i sprawdź czy info się wyświetli w konsoli i na say.

public BlockCommand()
{
	client_print(0, print_console, "Wpisales kill. Zyjesz?");
	client_print(0, print_chat, "Wpisales kill.. Zyjesz?");
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Dziwne bo nic nie wyskakuje, pomimo ze zmienione.

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#include <codmod>

new xp;
new bool:Frag[33];


public plugin_init() 
{
	register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po")
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End")
	register_clcmd("kill", "BlockCommand"); // blokuje komende kill
	
	xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10");

}

public BlockCommand()
{
	client_print(0, print_console, "Wpisales kill. Zyjesz?");
	client_print(0, print_chat, "Wpisales kill.. Zyjesz?");
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public RoundEnd()
{
	new reward = get_pcvar_num(xp);
	
	for(new i = 1; i <= 32; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue;
		
		if(!Frag[i])
		{
			cod_set_user_xp(i, cod_get_user_xp(i) + reward); // daj exp gdy nikogo nie zabil
			ColorChat(i, GREEN, "[COD:MW]^1 Dostales^4 %d XP^1 za smierc nie zabijajac przy tym nikogo!", reward);
		}
		else	Frag[i] = false; // potrzebne zeby w nastepnej rundzie mogl dostac exp za brak fragow.
		
	}
}
	
public DeathMsg()
{
	new kid = read_data(1);
	new vid = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(kid) || kid == vid)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	Frag[kid] = true;
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#13 Deus Vult

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 109
Zaawansowany

  • Postów:213
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 07.07.2022 19:04


Nie działa ani jedno ani drugie 

 

W amxx list plugin jako odpalony, przy testowaniu ani nie dodaje expa, ani brak informacji o tym ze mogłoby dodać.

 

Cóż ta pierwsza wersja nie rozni sie prawie niczym od wersji Toldiego.. Sprawdz w jednym i drugim czy po wywaleniu warunku if(info == 1 && cod_get_user_level(i) < poziom) będzie poprawnie działać.


  • +
  • -
  • 0

#14 szczypek1g

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:50
Offline

Napisano 07.07.2022 19:18

 


Nie działa ani jedno ani drugie 

 

W amxx list plugin jako odpalony, przy testowaniu ani nie dodaje expa, ani brak informacji o tym ze mogłoby dodać.

 

Cóż ta pierwsza wersja nie rozni sie prawie niczym od wersji Toldiego.. Sprawdz w jednym i drugim czy po wywaleniu warunku if(info == 1 && cod_get_user_level(i) < poziom) będzie poprawnie działać.

 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#include <codmod>

new xp, bool:playerkilled[33];

public plugin_init() {
    register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po / Deva")
    register_event("DeathMsg", "Death", "a");
    xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10");

}
 
public Death()
{
    new killer = read_data(1);
    new victim = read_data(2);
    new reward = get_pcvar_num(xp);

    if(!is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return PLUGIN_CONTINUE; // jesli zabojca zabije samego siebie to funkcja zostaje zatrzymana
	
	playerkilled[killer] = true;
	if(!playerkilled[victim])
	{
		{
			cod_set_user_xp(victim, cod_get_user_xp(victim) + reward); // doda graczowi XP jezeli nikogo nie zabil
			ColorChat(victim, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d EXP'a^x01 za smierc!", reward);
		}
		playerkilled[victim] = false;
	}

	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Ustawiłem tak, jest (playerkilled[killer] = true; w tym mamy warning: warning 217: loose indentation) nie wyświetla ani info ani nie daje expa(Próbowałem luki TABem ale nic nie daje)


Użytkownik szczypek1g edytował ten post 07.07.2022 19:20

  • +
  • -
  • 0

#15 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 07.07.2022 19:33

 


Nie działa ani jedno ani drugie 

 

W amxx list plugin jako odpalony, przy testowaniu ani nie dodaje expa, ani brak informacji o tym ze mogłoby dodać.

 

Cóż ta pierwsza wersja nie rozni sie prawie niczym od wersji Toldiego.. Sprawdz w jednym i drugim czy po wywaleniu warunku if(info == 1 && cod_get_user_level(i) < poziom) będzie poprawnie działać.

 

 

Przeanalizuj dokładnie  warunki to znajdziesz błąd.

 

 

 

Dziwne bo nic nie wyskakuje, pomimo ze zmienione.

Być może koliduje z jakimś pluginem. Dodaj plugin na sama gore plugins.ini i sprawdź ewentualnie potem na sam dół.


  • +
  • -
  • 1

#16 szczypek1g

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:50
Offline

Napisano 07.07.2022 19:39

Ani góra, ani dół nie pomaga. Również dodałem w plugins.ini nie w plugins-codmod.ini. (Plugin w dwóch przypadkach jest running)

Brak efektu, najbliżej jest devastator z brakiem EXP'a bo nie działa wcale  ^D^  ^D^  Ale jednak chciałbym, aby działało.

Najwidoczniej będę musiał być uszczęśliwiony tym, że działa a może osobnym pluginem zablokować kill


  • +
  • -
  • 0

#17 Deus Vult

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 109
Zaawansowany

  • Postów:213
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 07.07.2022 19:41   Najlepsza odpowiedź

Ani góra, ani dół nie pomaga. Również dodałem w plugins.ini nie w plugins-codmod.ini. (Plugin w dwóch przypadkach jest running)

Brak efektu, najbliżej jest devastator z brakiem EXP'a bo nie działa wcale  ^D^  ^D^  Ale jednak chciałbym, aby działało.

Najwidoczniej będę musiał być uszczęśliwiony tym, że działa a może osobnym pluginem zablokować kill

Przeanalizowałem skrypt jeszcze raz i był błąd w warunku pierwszym.. Sprawdź teraz

i do tego zmień sobie cvar status na 1 żeby ci pokazywało wiadomość i lvl, i przy testowaniu upewnij się ze lvl jest mniejszy niż wymagany w pluginie
 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#include <codmod>

new xp, lvl, status, bool:playerkilled[33];

public plugin_init() {
    register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po / Deva")
    register_event("DeathMsg", "Death", "a");
    xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10");
    lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10");
    status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2");
}
 
public Death()
{
    new killer = read_data(1);
    new victim = read_data(2);
    new reward = get_pcvar_num(xp);
    new poziom = get_pcvar_num(lvl);
    new info = get_pcvar_num(status);

    if(is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return PLUGIN_CONTINUE; // jesli zabojca zabije samego siebie to funkcja zostaje zatrzymana

   playerkilled[killer] = true;

   if(!playerkilled[victim])
   {
        if(info == 1 && cod_get_user_level(victim) < poziom)
        {
            cod_set_user_xp(victim, cod_get_user_xp(victim) + reward); // doda graczowi XP jezeli nikogo nie zabil
            ColorChat(victim, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward);
        }
        playerkilled[victim] = false;
   }

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik Devastator edytował ten post 07.07.2022 19:47

  • +
  • -
  • 2

#18 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 07.07.2022 19:42

Nie masz czasem jakiegos pluginu od ukrywania lub blokowania komend??


  • +
  • -
  • 1

#19 szczypek1g

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:50
Offline

Napisano 07.07.2022 19:47

Działa, dziękuje Wam za pomoc :D

 

Nie masz czasem jakiegos pluginu od ukrywania lub blokowania komend??

 

Osobnego nie mam żadnego, w QTM mam zablokowane wyświetlanie komend na say, nic więcej nie mam

Nie masz czasem jakiegos pluginu od ukrywania lub blokowania komend??

 


Użytkownik szczypek1g edytował ten post 07.07.2022 19:49

  • +
  • -
  • 0

#20 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 07.07.2022 21:25

//nie ważne, ślepy jestem
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych