Tak jak w temacie, krótki plugin polegający na tym, ze jesli zostaniemy zabici to dostajemy EXP, a co w przypadku gdybym chciał, aby sprawdzać czy dany gracz zabił - jeśli zabił EXPa nie dostanie dodatkowego, a jeśli nie zabił to dostanie. Oraz czy jest jakaś możliwość aby ktoś nie mógł wpisać "kill" w konsoli i żeby mu nie zaliczył
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <ColorChat> #include <codmod> new xp, lvl, status; public plugin_init() { register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po") register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade"); xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10"); lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10"); status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2"); } public DeathMsg() { new vic = read_data(2); new reward = get_pcvar_num(xp); new poziom = get_pcvar_num(lvl); new info = get_pcvar_num(status); if(!is_user_connected(vic)) return PLUGIN_CONTINUE; if(info == 1 && cod_get_user_level(vic) < poziom) { cod_set_user_xp(vic, cod_get_user_xp(vic) + reward); ColorChat(vic, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward); } if(info == 2) { cod_set_user_xp(vic, cod_get_user_xp(vic) + reward); ColorChat(vic, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward); } return PLUGIN_CONTINUE; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */