Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

EXP dla gracza jeśli padnie, a nie zabije


Najlepsza odpowiedź Deus Vult, 07.07.2022 19:41

Ani góra, ani dół nie pomaga. Również dodałem w plugins.ini nie w plugins-codmod.ini. (Plugin w dwóch przypadkach jest running)

Brak efektu, najbliżej jest devastator z brakiem EXP'a bo nie działa wcale  ^D^  ^D^  Ale jednak chciałbym, aby działało.

Najwidoczniej będę musiał być uszczęśliwiony tym, że działa a może osobnym pluginem zablokować kill

Przeanalizowałem skrypt jeszcze raz i był błąd w warunku pierwszym.. Sprawdź teraz

i do tego zmień sobie cvar status na 1 żeby ci pokazywało wiadomość i lvl, i przy testowaniu upewnij się ze lvl jest mniejszy niż wymagany w pluginie
 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#include <codmod>

new xp, lvl, status, bool:playerkilled[33];

public plugin_init() {
    register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po / Deva")
    register_event("DeathMsg", "Death", "a");
    xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10");
    lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10");
    status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2");
}
 
public Death()
{
    new killer = read_data(1);
    new victim = read_data(2);
    new reward = get_pcvar_num(xp);
    new poziom = get_pcvar_num(lvl);
    new info = get_pcvar_num(status);

    if(is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return PLUGIN_CONTINUE; // jesli zabojca zabije samego siebie to funkcja zostaje zatrzymana

   playerkilled[killer] = true;

   if(!playerkilled[victim])
   {
        if(info == 1 && cod_get_user_level(victim) < poziom)
        {
            cod_set_user_xp(victim, cod_get_user_xp(victim) + reward); // doda graczowi XP jezeli nikogo nie zabil
            ColorChat(victim, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward);
        }
        playerkilled[victim] = false;
   }

    return PLUGIN_CONTINUE;
}
Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#21 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 08.07.2022 16:35

 

Działa, dziękuje Wam za pomoc :D

 

Nie masz czasem jakiegos pluginu od ukrywania lub blokowania komend??

 

Osobnego nie mam żadnego, w QTM mam zablokowane wyświetlanie komend na say, nic więcej nie mam

Nie masz czasem jakiegos pluginu od ukrywania lub blokowania komend??

 

No i możliwe że właśnie to przez to


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych