Najlepsza odpowiedź
		Deus Vult,
		
			07.07.2022 19:41
		
	
	
		
Ani góra, ani dół nie pomaga. Również dodałem w plugins.ini nie w plugins-codmod.ini. (Plugin w dwóch przypadkach jest running)
Brak efektu, najbliżej jest devastator z brakiem EXP'a bo nie działa wcale  
  
  Ale jednak chciałbym, aby działało.
Najwidoczniej będę musiał być uszczęśliwiony tym, że działa a może osobnym pluginem zablokować kill
 
Przeanalizowałem skrypt jeszcze raz i był błąd w warunku pierwszym.. Sprawdź teraz
i do tego zmień sobie cvar status na 1 żeby ci pokazywało wiadomość i lvl, i przy testowaniu upewnij się ze lvl jest mniejszy niż wymagany w pluginie
 
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#include <codmod>
new xp, lvl, status, bool:playerkilled[33];
public plugin_init() {
    register_plugin("[COD] XP za smierc", "1.0", "Mi@po / Deva")
    register_event("DeathMsg", "Death", "a");
    xp = register_cvar("cod_xpzasmierc", "10");
    lvl = register_cvar("cod_xpzasmierc_odlvl", "10");
    status = register_cvar("cod_xpzasmierc_status", "2");
}
 
public Death()
{
    new killer = read_data(1);
    new victim = read_data(2);
    new reward = get_pcvar_num(xp);
    new poziom = get_pcvar_num(lvl);
    new info = get_pcvar_num(status);
    if(is_user_alive(victim) || killer == 0 || killer == victim) return PLUGIN_CONTINUE; // jesli zabojca zabije samego siebie to funkcja zostaje zatrzymana
   playerkilled[killer] = true;
   if(!playerkilled[victim])
   {
        if(info == 1 && cod_get_user_level(victim) < poziom)
        {
            cod_set_user_xp(victim, cod_get_user_xp(victim) + reward); // doda graczowi XP jezeli nikogo nie zabil
            ColorChat(victim, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dostales^x04 %d XP^x01 za smierc!", reward);
        }
        playerkilled[victim] = false;
   }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
		
			
		
			Przejdź do postu