Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Model nie chce się kompilować


Najlepsza odpowiedź PANDA_2zl, 23.09.2021 23:51

Poradziłem sobię tekstury nie miały formatu (bmp) i w Pupkin.smd przypisy Foot Head Body zamienić na Foot.bmp Head.bmp Body.bmp

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 177
Profesjonalista

  • Postów:722
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 23.09.2021 22:59

pobrałem model https://gamebanana.com/mods/228906 i ustawiłem aktualizacje hitboxów z modelu, ale twórca nie podpisał hitboxów pod części ciała, wartości dane przez autora:

 

Spoiler

 

po mojej edycji:

 

Spoiler

 

jeśli zostawiam 

//reference mesh(es)
$body "studio" "Pumpkin"

bez zmian to model kompiluje się, ale nie konczy kompilacji i nie podmienia modelu na poprawiony a gdy wpisze to co w mojej poprawce (wziąłem to z innego modelu) to okno kompilacji otwiera się i znika po sekundzie, dodam że z innym modelem postaci nie miałem takiego problemu

Ktoś poradzi co zrobić?


  • +
  • -
  • 0

#2 PANDA_2zl

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 177
Profesjonalista

  • Postów:722
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 23.09.2021 23:51   Najlepsza odpowiedź

Poradziłem sobię tekstury nie miały formatu (bmp) i w Pupkin.smd przypisy Foot Head Body zamienić na Foot.bmp Head.bmp Body.bmp


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych