Cześć, mam pewien problem, chciałem zrobić oddzielnie wtyczki do zombie plague 4.3, na kupno granatów ( napalm / frost i flare ) ponieważ te z engine nie mają możliwości wprowadzenia limitu na kupno, czy też w przyszłości chciałbym zrealizować blokowanie granatu podczas gdy już jeden mamy przy sobie.
Aktualnie mam problem z frost nadem (flashbangiem) ponieważ gdy posiadadam 1 sztukę, podczas zakupu otrzymam dodatkowo 1 flash banga i jest wporządku.
Zaś gdy nie mam ani jednego flashbanga, podczas zakupu otrzymuje od razu 2 sztuki zamiast jednej (czyli darmowy gratis aka bug)
Dodam że używam podobego kodu na HE i SMOKE tutaj wszystko działa bez zarzutu, wyłącznie problem jest z flashbangiem.
Wrzucam próbkę kodu, która wywołuje zakup extra itemu, może macie jakieś sugestie co można poprawić?
public zp_extra_item_selected(player, itemid) { if (itemid == g_itemid_frostnade) { if (g_limit[player] <= get_pcvar_num(cvar_limit_frost)) { static frost frost = cs_get_user_bpammo(player, CSW_FLASHBANG) cs_set_user_bpammo(player, CSW_FLASHBANG, frost + 1) fm_give_item(player, "weapon_flashbang") engfunc(EngFunc_EmitSound, player, CHAN_BODY, g_sound_buyfrost, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) g_limit[player] += 1; } else { zp_colored_print(player, "^x04[ZP]^x01 %L", player, "FROST_MAX") zp_set_user_ammo_packs(player, zp_get_user_ammo_packs(player) + g_item_cost) } } }