Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

[ZP] Kup frost nade / flashbang

zombie plague 4.3

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Shaxu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:89
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 24.07.2021 15:01

Cześć, mam pewien problem, chciałem zrobić oddzielnie wtyczki do zombie plague 4.3, na kupno granatów ( napalm / frost i flare ) ponieważ te z engine nie mają możliwości wprowadzenia limitu na kupno, czy też w przyszłości chciałbym zrealizować blokowanie granatu podczas gdy już jeden mamy przy sobie.

 

Aktualnie mam problem z frost nadem (flashbangiem) ponieważ gdy posiadadam 1 sztukę, podczas zakupu otrzymam dodatkowo 1 flash banga i jest wporządku.

Zaś gdy nie mam ani jednego flashbanga, podczas zakupu otrzymuje od razu 2 sztuki zamiast jednej (czyli darmowy gratis aka bug)

 

Dodam że używam podobego kodu na HE i SMOKE tutaj wszystko działa bez zarzutu, wyłącznie problem jest z flashbangiem.

 

Wrzucam próbkę kodu, która wywołuje zakup extra itemu, może macie jakieś sugestie co można poprawić?

public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
	if (itemid == g_itemid_frostnade)
	{
		if (g_limit[player] <= get_pcvar_num(cvar_limit_frost))
		{
			static frost
			frost = cs_get_user_bpammo(player, CSW_FLASHBANG)
			cs_set_user_bpammo(player, CSW_FLASHBANG, frost + 1)
			fm_give_item(player, "weapon_flashbang")
			engfunc(EngFunc_EmitSound, player, CHAN_BODY, g_sound_buyfrost, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
			g_limit[player] += 1;
		}
		else
		{
			zp_colored_print(player, "^x04[ZP]^x01 %L", player, "FROST_MAX")
			zp_set_user_ammo_packs(player, zp_get_user_ammo_packs(player) + g_item_cost)
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 MrZohan

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -7
Nowy

  • Postów:87
  • GG:
  • Imię:Zohan
  • Lokalizacja:Polska❤
Offline

Napisano 30.07.2021 03:56

Oczywiście mam sugestię i nawet wiem jak uciążliwe są frosty ( wiem bo zaglądam często z marcinka | CS-wiadomo jaki ) i moją sugestią jest zwiększenie ceny frostów z 2 ap do 15-17 ap. Myślę że to bardzo korzystna opcja, jeżeli chodzi o sam spam frostami. Sam u siebie będę zwiększał cenę frostów, gdyż obecna cena jest zbyt 4Fun i strasznie drażni, zaś gratisowy sugeruję Ci zostawić.
  • +
  • -
  • 0

Każdy ma jakieś swoje perełki :cfaniak:
*** ZOMBI PLAGUE ***






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych