Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

cod problem z silnikiem

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 HUNT123

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:149
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:ok. Lublina
Offline

Napisano 02.03.2021 14:30

mam problem po wgraniu paczki i dopisaniu debug wyskakuja mi błędy typu :

 

Called dynanative into a paused plugin.
L 03/02/2021 - 14:28:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_Marines.amxx", version "1.0")
L 03/02/2021 - 14:28:27: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_class")
L 03/02/2021 - 14:28:27: [AMXX]    [0] codclass_Marines.sma::plugin_init (line 29)

 

chodzi o silnik ale nie wiem jak to naprawić


  • +
  • -
  • 0

Serwer testowy 188.165.19.26:27340 | Szukasz pomocy?    Pisz !    GG: 61518293      |   Pomoc prywatna Odpłatna


#2 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 258
Wszechwidzący

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga (Praha)
Offline

Napisano 02.03.2021 14:56

Wyraźnie masz napisane w jakim pliku i w jakiej linii masz szukać błędu. Bez sma i tak nikt nic nie zrobi.


  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#3 HUNT123

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:149
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:ok. Lublina
Offline

Napisano 02.03.2021 15:28

Wyraźnie masz napisane w jakim pliku i w jakiej linii masz szukać błędu. Bez sma i tak nikt nic nie zrobi.

 chodzi o to ze to pojawia mi sie przy wszytskich klasach i perkach

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#include <ColorChat>

#define CZAS_GODMOD 3

new const nazwa[] = "Marines";
new const opis[] = "Ma 3 sekund niesmiertelnosci!";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;


public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "HUNT");
	
	msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "^x04|*| ^x01 Klasa ^x04%s ^x01zostala stworzona przez ^x04HUNT ^x04 |*|", nazwa);
	ma_klase[id] = true;
	ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;
	
	if(wykorzystal[id])
	{
		ColorChat(id, NORMAL, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc!");
		return;
	}
	wykorzystal[id] = true;
	
	set_user_godmode(id, 1);
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
	set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
	
	message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	write_short(CZAS_GODMOD)
	message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
	if(!is_user_connected(id)) return;
	
	set_user_godmode(id, 0);
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
	wykorzystal[id] = false;

Użytkownik HUNT123 edytował ten post 02.03.2021 15:31

  • +
  • -
  • 0

Serwer testowy 188.165.19.26:27340 | Szukasz pomocy?    Pisz !    GG: 61518293      |   Pomoc prywatna Odpłatna


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Właściciel

Reputacja: 6 506
Godlike

  • Postów:11 851
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 02.03.2021 18:35

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

ModyCall of Duty ModBugi

do

ModyCall of Duty ModProblemy
  • +
  • -
  • 0

#5 dredek

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 162
Profesjonalista

  • Postów:475
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 02.03.2021 21:06

A pokaż Twoje codmod.inc.


  • +
  • -
  • 0

#6 HUNT123

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:149
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:ok. Lublina
Offline

Napisano 02.03.2021 21:33

A pokaż Twoje codmod.inc.

Załączony plik  codmod.inc   7,57 KB  5 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 0

Serwer testowy 188.165.19.26:27340 | Szukasz pomocy?    Pisz !    GG: 61518293      |   Pomoc prywatna Odpłatna


#7 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 272
Godlike

  • Postów:4 290
Offline

Napisano 03.03.2021 09:22

Wygląda jakby silnik nie wystartował.

 

Odpal serwer, wpisz w konsole serwera "amxx plugins" i daj to co wyskoczy. W logach poszukaj informacji o błędach ale z silnika cod mod.


  • +
  • -
  • 0

Na PW pomagam tylko odpłatnie. Przyjmuje zlecenia.

Wypociny: https://github.com/r...98/AMXX_plugins


#8 HUNT123

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:149
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:ok. Lublina
Offline

Napisano 03.03.2021 11:01

Wygląda jakby silnik nie wystartował.

 

Odpal serwer, wpisz w konsole serwera "amxx plugins" i daj to co wyskoczy. W logach poszukaj informacji o błędach ale z silnika cod mod.

 

[AMXX] Plugin "QTM_CodMod.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_get_mission_progress") - check your modules.ini

 

szukałem tej funkcji w silniku i jej nie ma

 

modules.ini : 

;;;
; To enable a module, remove the semi-colon (;) in front of its name.
; If it's not here, simply add it its name, one per line.
; You don't need to write the _amxx part or the file extension.
;;;

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; SQL Modules usually need to be enabled manually ;;
;; You can have any number on at a time.  Use      ;;
;;  amx_sql_type in sql.cfg to specify the default ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

mysql
sqlite

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; Put third party modules below here.              ;;
;; You can just list their names, without the _amxx ;;
;;  or file extension.                              ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; These modules will be auto-detected and loaded   ;;
;;  as needed.  You do not need to enable them here ;;
;;  unless you have problems.                       ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

fun
engine
fakemeta
geoip
sockets
regex
nvault
cstrike
csx
hamsandwich

Użytkownik HUNT123 edytował ten post 03.03.2021 11:09

  • +
  • -
  • 0

Serwer testowy 188.165.19.26:27340 | Szukasz pomocy?    Pisz !    GG: 61518293      |   Pomoc prywatna Odpłatna


#9 KoRrNiK

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:48
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 03.03.2021 11:08

A ty przypadkiem nie masz wyłączonego pluginu od misji? bo silnik używa z niego natyw i nie ma jak go użyć ponieważ nie masz włączonego pluginu z zarejestrowanym tym natywem. 


  • +
  • -
  • 1

- Na wiadomości typu "siema, mam sprawę" nie odpisuję pisz od razu o co Ci chodzi.

- Jeśli masz zlecenie pisz śmiało  :)

- Nie pomagam na PW za darmo  :(

 

 


#10 HUNT123

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:149
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:ok. Lublina
Offline

Napisano 03.03.2021 11:34

A ty przypadkiem nie masz wyłączonego pluginu od misji? bo silnik używa z niego natyw i nie ma jak go użyć ponieważ nie masz włączonego pluginu z zarejestrowanym tym natywem. 

Jestem idiota xD

nie wlaczylem pluginu od klanow i misji ...

 

 

Starość wita :D


  • +
  • -
  • 0

Serwer testowy 188.165.19.26:27340 | Szukasz pomocy?    Pisz !    GG: 61518293      |   Pomoc prywatna Odpłatna


#11 HUNT123

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:149
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:ok. Lublina
Offline

Napisano 03.03.2021 12:06

tylko teraz wywala mi błąd  : 

 

Na serwerze wystąpił błąd: ERROR : IndexOfEdict: bad entity


  • +
  • -
  • 0

Serwer testowy 188.165.19.26:27340 | Szukasz pomocy?    Pisz !    GG: 61518293      |   Pomoc prywatna Odpłatna


#12 Misiu.

    Kochanek DarkGL

  • Użytkownik

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:436
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Online

Napisano 03.03.2021 13:53

Podaj szerszy zakres logów.


  • +
  • -
  • 1

PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami

 

Tatusiek serwerów:

[ONLY DD2 #2] 1shot2kill.pl

[ONLY DD2] PoGrywamy.pl

Przyjmuje płatne zlecenia!


#13 HUNT123

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:149
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:ok. Lublina
Offline

Napisano 03.03.2021 17:29

Podaj szerszy zakres logów.

znalazłem chochlika był nim perk :

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Twardy Baniak";
new const perk_desc[] = "Nie dostajesz obrazen od strzalu w glowe";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	
	register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
}
	

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
	ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;

public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{	
	if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
		return FMRES_IGNORED;
		
	new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
	
	if(!is_user_connected(iHit))
		return FMRES_IGNORED;

	if(!ma_perk[iHit])
		return FMRES_IGNORED;
		
	set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);
	
	return FMRES_IGNORED;
}

Załączony plik  codperk_twardybaniak.sma   933 bajtów  2 Ilość pobrań
  codperk_twardybaniak.amxx

 

jakieś sugestie czemu zacina serwer ?


  • +
  • -
  • 0

Serwer testowy 188.165.19.26:27340 | Szukasz pomocy?    Pisz !    GG: 61518293      |   Pomoc prywatna Odpłatna


#14 Misiu.

    Kochanek DarkGL

  • Użytkownik

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:436
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Online

Napisano 04.03.2021 10:13

Z tego co wiem na najnowszych modułach wgranie tego perku czy też klasy z twardym baniakiem powoduje crashe.

Spotkałem się z tym już na innych serwerach kilkukrotnie.

Sam do końca nie znam niestety rozwiązania, spróbuje się coś więcej dowiedzieć i edytuje wpis.


  • +
  • -
  • 1

PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami

 

Tatusiek serwerów:

[ONLY DD2 #2] 1shot2kill.pl

[ONLY DD2] PoGrywamy.pl

Przyjmuje płatne zlecenia!


#15 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 258
Wszechwidzący

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga (Praha)
Offline

Napisano 04.03.2021 10:40

A co gdyby przepisać to do hamsandwich? 

 

Ukradzione z alliedów:

 

public plugin_int( )

{
    RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "attack_player");
}
 
public attack_player( id, iAttacker, Float:flDamage, Float:fVecDir[3], tr )
{
        if ( id != iAttacker && IsPlayer( iAttacker ) && cs_get_user_team( id ) != cs_get_user_team( iAttacker ) && get_tr2( tr, TR_iHitgroup ) == HIT_HEAD )
        {
            set_tr2(tr, TR_iHitgroup, HIT_CHEST);
            set_tr2(tr, TR_iHitgroup, HIT_STOMACH);
        }
}   
 
Trzeba tylko to przerobić, według mnie kanapka nada się do tego lepiej

  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#16 KoRrNiK

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:48
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 05.03.2021 07:08

Zamień sobie.

register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");

->

register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine", 1);

  • +
  • -
  • 0

- Na wiadomości typu "siema, mam sprawę" nie odpisuję pisz od razu o co Ci chodzi.

- Jeśli masz zlecenie pisz śmiało  :)

- Nie pomagam na PW za darmo  :(

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy,

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Coinsy CSGOAtse Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pl