Wyraźnie masz napisane w jakim pliku i w jakiej linii masz szukać błędu. Bez sma i tak nikt nic nie zrobi.
chodzi o to ze to pojawia mi sie przy wszytskich klasach i perkach
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#include <ColorChat>
#define CZAS_GODMOD 3
new const nazwa[] = "Marines";
new const opis[] = "Ma 3 sekund niesmiertelnosci!";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "HUNT");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "^x04|*| ^x01 Klasa ^x04%s ^x01zostala stworzona przez ^x04HUNT ^x04 |*|", nazwa);
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, NORMAL, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc!");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
set_user_godmode(id, 1);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_GODMOD)
message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
set_user_godmode(id, 0);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
wykorzystal[id] = false;
Użytkownik HUNT123 edytował ten post 02.03.2021 15:31