←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

cod problem z silnikiem

  • +
  • -
HUNT123 - zdjęcie HUNT123 02.03.2021

mam problem po wgraniu paczki i dopisaniu debug wyskakuja mi błędy typu :

 

Called dynanative into a paused plugin.
L 03/02/2021 - 14:28:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_Marines.amxx", version "1.0")
L 03/02/2021 - 14:28:27: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_class")
L 03/02/2021 - 14:28:27: [AMXX]    [0] codclass_Marines.sma::plugin_init (line 29)

 

chodzi o silnik ale nie wiem jak to naprawić

Odpowiedz

  • +
  • -
Engi - zdjęcie Engi 02.03.2021

Wyraźnie masz napisane w jakim pliku i w jakiej linii masz szukać błędu. Bez sma i tak nikt nic nie zrobi.

Odpowiedz

  • +
  • -
HUNT123 - zdjęcie HUNT123 02.03.2021

Wyraźnie masz napisane w jakim pliku i w jakiej linii masz szukać błędu. Bez sma i tak nikt nic nie zrobi.

 chodzi o to ze to pojawia mi sie przy wszytskich klasach i perkach

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#include <ColorChat>

#define CZAS_GODMOD 3

new const nazwa[] = "Marines";
new const opis[] = "Ma 3 sekund niesmiertelnosci!";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;


public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "HUNT");
	
	msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "^x04|*| ^x01 Klasa ^x04%s ^x01zostala stworzona przez ^x04HUNT ^x04 |*|", nazwa);
	ma_klase[id] = true;
	ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;
	
	if(wykorzystal[id])
	{
		ColorChat(id, NORMAL, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc!");
		return;
	}
	wykorzystal[id] = true;
	
	set_user_godmode(id, 1);
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
	set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
	
	message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	write_short(CZAS_GODMOD)
	message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
	if(!is_user_connected(id)) return;
	
	set_user_godmode(id, 0);
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
	wykorzystal[id] = false;

Użytkownik HUNT123 edytował ten post 02.03.2021 15:31
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 02.03.2021

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

ModyCall of Duty ModBugi

do

ModyCall of Duty ModProblemy
Odpowiedz

  • +
  • -
dredek - zdjęcie dredek 02.03.2021

A pokaż Twoje codmod.inc.

Odpowiedz

  • +
  • -
HUNT123 - zdjęcie HUNT123 02.03.2021

A pokaż Twoje codmod.inc.

Załączony plik  codmod.inc   7,57 KB   56 Ilość pobrań

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 03.03.2021

Wygląda jakby silnik nie wystartował.

 

Odpal serwer, wpisz w konsole serwera "amxx plugins" i daj to co wyskoczy. W logach poszukaj informacji o błędach ale z silnika cod mod.

Odpowiedz

  • +
  • -
HUNT123 - zdjęcie HUNT123 03.03.2021

Wygląda jakby silnik nie wystartował.

 

Odpal serwer, wpisz w konsole serwera "amxx plugins" i daj to co wyskoczy. W logach poszukaj informacji o błędach ale z silnika cod mod.

 

[AMXX] Plugin "QTM_CodMod.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_get_mission_progress") - check your modules.ini

 

szukałem tej funkcji w silniku i jej nie ma

 

modules.ini : 

;;;
; To enable a module, remove the semi-colon (;) in front of its name.
; If it's not here, simply add it its name, one per line.
; You don't need to write the _amxx part or the file extension.
;;;

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; SQL Modules usually need to be enabled manually ;;
;; You can have any number on at a time.  Use      ;;
;;  amx_sql_type in sql.cfg to specify the default ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

mysql
sqlite

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; Put third party modules below here.              ;;
;; You can just list their names, without the _amxx ;;
;;  or file extension.                              ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; These modules will be auto-detected and loaded   ;;
;;  as needed.  You do not need to enable them here ;;
;;  unless you have problems.                       ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

fun
engine
fakemeta
geoip
sockets
regex
nvault
cstrike
csx
hamsandwich

Użytkownik HUNT123 edytował ten post 03.03.2021 11:09
Odpowiedz

  • +
  • -
KoRrNiK - zdjęcie KoRrNiK 03.03.2021

A ty przypadkiem nie masz wyłączonego pluginu od misji? bo silnik używa z niego natyw i nie ma jak go użyć ponieważ nie masz włączonego pluginu z zarejestrowanym tym natywem. 

Odpowiedz

  • +
  • -
HUNT123 - zdjęcie HUNT123 03.03.2021

A ty przypadkiem nie masz wyłączonego pluginu od misji? bo silnik używa z niego natyw i nie ma jak go użyć ponieważ nie masz włączonego pluginu z zarejestrowanym tym natywem. 

Jestem idiota xD

nie wlaczylem pluginu od klanow i misji ...

 

 

Starość wita :D

Odpowiedz

  • +
  • -
HUNT123 - zdjęcie HUNT123 03.03.2021

tylko teraz wywala mi błąd  : 

 

Na serwerze wystąpił błąd: ERROR : IndexOfEdict: bad entity

Odpowiedz

  • +
  • -
Misiu. - zdjęcie Misiu. 03.03.2021

Podaj szerszy zakres logów.

Odpowiedz

  • +
  • -
HUNT123 - zdjęcie HUNT123 03.03.2021

Podaj szerszy zakres logów.

znalazłem chochlika był nim perk :

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Twardy Baniak";
new const perk_desc[] = "Nie dostajesz obrazen od strzalu w glowe";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	
	register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
}
	

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
	ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;

public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{	
	if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
		return FMRES_IGNORED;
		
	new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
	
	if(!is_user_connected(iHit))
		return FMRES_IGNORED;

	if(!ma_perk[iHit])
		return FMRES_IGNORED;
		
	set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);
	
	return FMRES_IGNORED;
}

Załączony plik  codperk_twardybaniak.sma   933 bajtów   52 Ilość pobrań

 

jakieś sugestie czemu zacina serwer ?

Odpowiedz

  • +
  • -
Misiu. - zdjęcie Misiu. 04.03.2021

Z tego co wiem na najnowszych modułach wgranie tego perku czy też klasy z twardym baniakiem powoduje crashe.

Spotkałem się z tym już na innych serwerach kilkukrotnie.

Sam do końca nie znam niestety rozwiązania, spróbuje się coś więcej dowiedzieć i edytuje wpis.

Odpowiedz

  • +
  • -
Engi - zdjęcie Engi 04.03.2021

A co gdyby przepisać to do hamsandwich? 

 

Ukradzione z alliedów:

 

public plugin_int( )

{
    RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "attack_player");
}
 
public attack_player( id, iAttacker, Float:flDamage, Float:fVecDir[3], tr )
{
        if ( id != iAttacker && IsPlayer( iAttacker ) && cs_get_user_team( id ) != cs_get_user_team( iAttacker ) && get_tr2( tr, TR_iHitgroup ) == HIT_HEAD )
        {
            set_tr2(tr, TR_iHitgroup, HIT_CHEST);
            set_tr2(tr, TR_iHitgroup, HIT_STOMACH);
        }
}   
 
Trzeba tylko to przerobić, według mnie kanapka nada się do tego lepiej
Odpowiedz

  • +
  • -
KoRrNiK - zdjęcie KoRrNiK 05.03.2021

Zamień sobie.

register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");

->

register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine", 1);
Odpowiedz