Witam z racji tego, że nie wiem jak zrobić hud levela na specu w kolorze białym, postanowiłem napisać temat o pomoc.
367-382 - dodany hud w kolorze zielonym dla ludzi i w kolorze czaerownym dla zombi, chciałbym żeby będąc na specu, hud danego gracza był biały
za pomoc daje cebule, czyli +1
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

[ROZWIĄZANE] hud z kolorem białym na specubiały hud
#1
Napisano 26.02.2021 18:21
Każdy ma jakieś swoje perełki
*** ZOMBI PLAGUE ***
#2
Napisano 26.02.2021 18:58
public ShowHUD(taskid) { static id, color[3]; id = ID_SHOWHUD; if (!zp_get_user_zombie(id)){ color[0] = 0; color[1] = 255; color[2] = 0; } else if(zp_get_user_zombie(id)){ color[0] = 255; color[1] = 0; color[2] = 0; } else if(get_user_team(id) == 3){ color[0] = 255; color[1] = 255; color[2] = 255; } set_hudmessage(color[0], color[1], color[2], 0.44, 0.09, 0, 1.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1) show_hudmessage(ID_SHOWHUD,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id]) }
- Na wiadomości typu "siema, mam sprawę" nie odpisuję pisz od razu o co Ci chodzi.
- Jeśli masz zlecenie pisz śmiało
- Nie pomagam na PW za darmo
#3
Napisano 26.02.2021 20:44
public ShowHUD(taskid) { static id, color[3]; id = ID_SHOWHUD; if (!zp_get_user_zombie(id)){ color[0] = 0; color[1] = 255; color[2] = 0; } else if(zp_get_user_zombie(id)){ color[0] = 255; color[1] = 0; color[2] = 0; } else if(get_user_team(id) == 3){ color[0] = 255; color[1] = 255; color[2] = 255; } set_hudmessage(color[0], color[1], color[2], 0.44, 0.09, 0, 1.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1) show_hudmessage(ID_SHOWHUD,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id]) }
/ Niestety hud pozostaje zielony lub czerwony w zależności, kim jesteśmy w danej rundzie - Ludzie, czy też Zombi. Ponadto nie pokazuje informacji levela oraz expa gracza, tylko Nasz własny.
Możesz spróbować dalej to zrobić po swojemu, bo ja przez czas odkąd udostępniłem, to próbowałem sam zrobić i jakimś cudem udało mi się zrobić po swojemu tak:
public ShowHUD(taskid)
{static idid = ID_SHOWHUD;// Player died?if (!is_user_alive(id)){// Get spectating targetid = pev(id, PEV_SPEC_TARGET)// Target not aliveif (!is_user_alive(id)) return;}if (!zp_get_user_zombie(id)){set_hudmessage(0, 255, 0, 0.44, 0.09, 0, 1.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)show_hudmessage(ID_SHOWHUD,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id])}if (id != ID_SHOWHUD){set_hudmessage(255, 255, 255, 0.44, 0.09, 0, 1.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)show_hudmessage(ID_SHOWHUD,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id])}elseif(zp_get_user_zombie(id)){set_hudmessage(255, 0, 0, 0.44, 0.09, 0, 1.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)show_hudmessage(ID_SHOWHUD,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id])}if (id != ID_SHOWHUD){set_hudmessage(255, 255, 255, 0.44, 0.09, 0, 1.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)show_hudmessage(ID_SHOWHUD,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id])}}
I o dziwo działa tak jak chce, jednakże jeśli masz chęci, to możesz spróbować zrobić inaczej, chętnie dodam Twoje rozwiązanie i postawię łapkę za dobrze wykonaną robotę
Każdy ma jakieś swoje perełki
*** ZOMBI PLAGUE ***
#4
Napisano 26.02.2021 21:17
Sprawdź teraz.
public ShowHUD(id){ id -= TASK_SHOWHUD; if (!is_user_connected(id) || is_user_hltv(id) || is_user_bot(id)) { remove_task(id + TASK_SHOWHUD); return; } static target, color[3]; target = id; if(!is_user_alive(id)){ target = pev(id, pev_iuser2); color[0] = 255; color[1] = 255; color[2] = 255; } else if (!zp_get_user_zombie(target)){ color[0] = 0; color[1] = 255; color[2] = 0; } else if(zp_get_user_zombie(target)){ color[0] = 255; color[1] = 0; color[2] = 0; } if (!target) return; set_hudmessage(color[0], color[1], color[2], 0.44, 0.09, 0, 1.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1) show_hudmessage(id,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id]) }
Oraz usuń sobie #define ID_SHOWHUD (taskid - TASK_SHOWHUD)
- Na wiadomości typu "siema, mam sprawę" nie odpisuję pisz od razu o co Ci chodzi.
- Jeśli masz zlecenie pisz śmiało
- Nie pomagam na PW za darmo
#5
Napisano 26.02.2021 21:56
Sprawdź teraz.
public ShowHUD(id){ id -= TASK_SHOWHUD; if (!is_user_connected(id) || is_user_hltv(id) || is_user_bot(id)) { remove_task(id + TASK_SHOWHUD); return; } static target, color[3]; target = id; if(!is_user_alive(id)){ target = pev(id, pev_iuser2); color[0] = 255; color[1] = 255; color[2] = 255; } else if (!zp_get_user_zombie(target)){ color[0] = 0; color[1] = 255; color[2] = 0; } else if(zp_get_user_zombie(target)){ color[0] = 255; color[1] = 0; color[2] = 0; } if (!target) return; set_hudmessage(color[0], color[1], color[2], 0.44, 0.09, 0, 1.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1) show_hudmessage(id,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id]) }Oraz usuń sobie #define ID_SHOWHUD (taskid - TASK_SHOWHUD)
// Po usunięciu #define ID_SHOWHUD (taskid - TASK_SHOWHUD) na spec dalej to samo, czyli kolor pozostaje z drużyny jakiej trafiliśmy, zaś z zostawieniem #define kolor zmienia się na biały, czyli taki jaki chciałem finalnie uzyskać, jednakże dalej level oraz exp widzę własny zamiast obserwowanego gracza. Myśle, że wszystko zrozumiale opisałem. Ogolnie prawie Ci wyszło, czekam na efekty końcowe
Każdy ma jakieś swoje perełki
*** ZOMBI PLAGUE ***
#6
Napisano 26.02.2021 22:00
Zmień sobie bo zapomniałem podmienić z id na target
show_hudmessage(id,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id])
na
show_hudmessage(id,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[target], level_exp[target], g_level_exp[target])
- Na wiadomości typu "siema, mam sprawę" nie odpisuję pisz od razu o co Ci chodzi.
- Jeśli masz zlecenie pisz śmiało
- Nie pomagam na PW za darmo
#7
Napisano 26.02.2021 23:24
Zmień sobie bo zapomniałem podmienić z id na target
show_hudmessage(id,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id])na
show_hudmessage(id,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[target], level_exp[target], g_level_exp[target])
// Bardziej estetycznie to zrobiłeś, dobra robota!
Dziękuje!
Jakbyś miał chęć później, to mam jeszcze do ogarnięcia jedną rzecz - chodzi o przeniesienie nagrody Ammo Paków za zniszczenie LaserMiny z pluginu 3.2a ( 77-99 ), który podałem w załączniku - do 3.3a nad którym pracowałeś
Załączone pliki
Użytkownik MrZohan edytował ten post 26.02.2021 23:27
Każdy ma jakieś swoje perełki
*** ZOMBI PLAGUE ***
#8
Napisano 27.02.2021 23:42
Dodajesz na samej górze #include <engine>
Musisz do plugin_init() dodać:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "func_breakable", "fwHamTakeDamageBreakablePost", 1);
oraz gdzieś w pluginie:
public fwHamTakeDamageBreakablePost(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage) { if (!is_valid_ent(iVictim) || entity_get_float(iVictim, EV_FL_health) > 0.0 || !is_user_connected(iAttacker) || !zp_get_user_zombie(iAttacker)) return; static szTempString[32]; entity_get_string(iVictim, EV_SZ_classname, szTempString, charsmax(szTempString)) if (!equali(szTempString, "lasermine")) return; zp_set_user_ammo_packs(iAttacker, zp_get_user_ammo_packs(iAttacker) + 10) if( is_user_alive(iAttacker) && (level_exp[iAttacker] < (g_level_exp[iAttacker] - 1)) && zp_get_user_zombie(iAttacker)) { level_exp[iAttacker] = level_exp[iAttacker] + 1; Level_Save(iAttacker); } get_user_name(iAttacker, szTempString, charsmax(szTempString)) ChatColor(0, "!g[ZP]!y Gracz !g%s !ydostal !t10 !yAmmo Pakow oraz !t1 !yEXPa za zniszczenie LaserMiny.", szTempString) }
a jeśli nie chcesz dodawać <engine> i działać tylko ma <fakemeta> to masz takie rozwiązanie.
public fwHamTakeDamageBreakablePost(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage) { if (!pev_valid(iVictim) || pev(iVictim, pev_health) > 0.0 || !is_user_connected(iAttacker) || !zp_get_user_zombie(iAttacker)) return; static szTempString[32]; pev(iVictim, pev_classname, charsmax(szTempString)) if (!equali(szTempString, "lasermine")) return; zp_set_user_ammo_packs(iAttacker, zp_get_user_ammo_packs(iAttacker) + 10) if( is_user_alive(iAttacker) && (level_exp[iAttacker] < (g_level_exp[iAttacker] - 1)) && zp_get_user_zombie(iAttacker)) { level_exp[iAttacker] = level_exp[iAttacker] + 1; Level_Save(iAttacker); } get_user_name(iAttacker, szTempString, charsmax(szTempString)) ChatColor(0, "!g[ZP]!y Gracz !g%s !ydostal !t10 !yAmmo Pakow oraz !t1 !yEXPa za zniszczenie LaserMiny.", szTempString) }
I powinno działać.
Użytkownik KoRrNiK edytował ten post 27.02.2021 23:52
- Na wiadomości typu "siema, mam sprawę" nie odpisuję pisz od razu o co Ci chodzi.
- Jeśli masz zlecenie pisz śmiało
- Nie pomagam na PW za darmo
#9
Napisano 28.02.2021 19:13
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3, set_hudmessage(
Zombie Plague 4.3
Naprawa Minigun dla nemesisaMinigun na ziemi Napisany przez MrZohan, 16.03.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Zombie Plague 4.3
Przywrócenie Bonusu za level: Szybkość Ruchulevel_system Napisany przez MrZohan, 12.07.2022 ![]() |
|
![]() |
||
Zombie Plague 4.3
Problem przy kompilacjiszalony zm Napisany przez MrZohan, 29.06.2022 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Zombie Plague 4.3
Problem przy kompilacjiulepszony szalony zombi Napisany przez MrZohan, 29.06.2022 ![]() |
|
![]() |
||
Zombie Plague 4.3
Przywrócenie celownikacelownik Napisany przez MrZohan, 22.06.2022 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych