Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

[ROZWIĄZANE] hud z kolorem białym na specubiały hud

zombie plague 4.3 set_hudmessage(

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 MrZohan

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Zagaje
Offline

Napisano 26.02.2021 18:21

Witam z racji tego, że nie wiem jak zrobić hud levela na specu w kolorze białym, postanowiłem napisać temat o pomoc.

367-382 - dodany hud w kolorze zielonym dla ludzi i w kolorze czaerownym dla zombi, chciałbym żeby będąc na specu, hud danego gracza był biały

za pomoc daje cebule, czyli +1 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 KoRrNiK

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:50
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 26.02.2021 18:58

public ShowHUD(taskid) 
{ 
    static id, color[3];
    id = ID_SHOWHUD; 
	
	if (!zp_get_user_zombie(id)){ 
		color[0] = 0;
		color[1] = 255;
		color[2] = 0;
	} else if(zp_get_user_zombie(id)){
		color[0] = 255;
		color[1] = 0;
		color[2] = 0;
	} else if(get_user_team(id) == 3){
		color[0] = 255;
		color[1] = 255;
		color[2] = 255;
	}
	set_hudmessage(color[0], color[1], color[2], 0.44, 0.09, 0, 1.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
	show_hudmessage(ID_SHOWHUD,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id]) 
}	

  • +
  • -
  • 2

- Na wiadomości typu "siema, mam sprawę" nie odpisuję pisz od razu o co Ci chodzi.

- Jeśli masz zlecenie pisz śmiało  :)

- Nie pomagam na PW za darmo  :(

 

 


#3 MrZohan

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Zagaje
Offline

Napisano 26.02.2021 20:44

public ShowHUD(taskid) 
{ 
    static id, color[3];
    id = ID_SHOWHUD; 
	
	if (!zp_get_user_zombie(id)){ 
		color[0] = 0;
		color[1] = 255;
		color[2] = 0;
	} else if(zp_get_user_zombie(id)){
		color[0] = 255;
		color[1] = 0;
		color[2] = 0;
	} else if(get_user_team(id) == 3){
		color[0] = 255;
		color[1] = 255;
		color[2] = 255;
	}
	set_hudmessage(color[0], color[1], color[2], 0.44, 0.09, 0, 1.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
	show_hudmessage(ID_SHOWHUD,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id]) 
}	

/ Niestety hud pozostaje zielony lub czerwony w zależności, kim jesteśmy w danej rundzie - Ludzie, czy też Zombi. Ponadto nie pokazuje informacji levela oraz expa gracza, tylko Nasz własny.
 

Możesz spróbować dalej to zrobić po swojemu, bo ja przez czas odkąd udostępniłem, to próbowałem sam zrobić i jakimś cudem udało mi się zrobić po swojemu tak:
 

 

public ShowHUD(taskid) 

    static id 
    id = ID_SHOWHUD;
// Player died?
    if (!is_user_alive(id))
    {
        // Get spectating target
        id = pev(id, PEV_SPEC_TARGET)
        
        // Target not alive
        if (!is_user_alive(id)) return;
    }
              if (!zp_get_user_zombie(id)) 
              { 
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.44, 0.09, 0, 1.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
show_hudmessage(ID_SHOWHUD,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id]) 
}
if (id != ID_SHOWHUD)
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.44, 0.09, 0, 1.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
show_hudmessage(ID_SHOWHUD,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id]) 
}
else
if(zp_get_user_zombie(id)) 
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.44, 0.09, 0, 1.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
show_hudmessage(ID_SHOWHUD,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id]) 
}
if (id != ID_SHOWHUD)
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.44, 0.09, 0, 1.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
show_hudmessage(ID_SHOWHUD,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id]) 
}
}

I o dziwo działa tak jak chce, jednakże jeśli masz chęci, to możesz spróbować zrobić inaczej, chętnie dodam Twoje rozwiązanie i postawię łapkę za dobrze wykonaną robotę  :giggle:


  • +
  • -
  • 0

#4 KoRrNiK

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:50
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 26.02.2021 21:17

Sprawdź teraz.
 

public ShowHUD(id){ 

	id -= TASK_SHOWHUD; 
	
	if (!is_user_connected(id) || is_user_hltv(id) || is_user_bot(id)) {
		remove_task(id + TASK_SHOWHUD);
		return;
	}
	
	static target, color[3];

	target = id;
	
	if(!is_user_alive(id)){
		target = pev(id, pev_iuser2);
		color[0] = 255;
		color[1] = 255;
		color[2] = 255;
	} else if (!zp_get_user_zombie(target)){ 
		color[0] = 0;
		color[1] = 255;
		color[2] = 0;
	} else if(zp_get_user_zombie(target)){
		color[0] = 255;
		color[1] = 0;
		color[2] = 0;
	} 
	
	if (!target) return;
	
	set_hudmessage(color[0], color[1], color[2], 0.44, 0.09, 0, 1.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
	show_hudmessage(id,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id]) 
}

Oraz usuń sobie #define ID_SHOWHUD (taskid - TASK_SHOWHUD)


  • +
  • -
  • 2

- Na wiadomości typu "siema, mam sprawę" nie odpisuję pisz od razu o co Ci chodzi.

- Jeśli masz zlecenie pisz śmiało  :)

- Nie pomagam na PW za darmo  :(

 

 


#5 MrZohan

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Zagaje
Offline

Napisano 26.02.2021 21:56

Sprawdź teraz.
 

public ShowHUD(id){ 

	id -= TASK_SHOWHUD; 
	
	if (!is_user_connected(id) || is_user_hltv(id) || is_user_bot(id)) {
		remove_task(id + TASK_SHOWHUD);
		return;
	}
	
	static target, color[3];

	target = id;
	
	if(!is_user_alive(id)){
		target = pev(id, pev_iuser2);
		color[0] = 255;
		color[1] = 255;
		color[2] = 255;
	} else if (!zp_get_user_zombie(target)){ 
		color[0] = 0;
		color[1] = 255;
		color[2] = 0;
	} else if(zp_get_user_zombie(target)){
		color[0] = 255;
		color[1] = 0;
		color[2] = 0;
	} 
	
	if (!target) return;
	
	set_hudmessage(color[0], color[1], color[2], 0.44, 0.09, 0, 1.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
	show_hudmessage(id,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id]) 
}

Oraz usuń sobie #define ID_SHOWHUD (taskid - TASK_SHOWHUD)

// Po usunięciu  #define ID_SHOWHUD (taskid - TASK_SHOWHUD) na spec dalej to samo, czyli kolor pozostaje z drużyny jakiej trafiliśmy, zaś z zostawieniem  #define kolor zmienia się na biały, czyli taki jaki chciałem finalnie uzyskać, jednakże dalej level oraz exp widzę własny zamiast obserwowanego gracza. Myśle, że wszystko zrozumiale opisałem. Ogolnie prawie Ci wyszło, czekam na efekty końcowe


  • +
  • -
  • 0

#6 KoRrNiK

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:50
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 26.02.2021 22:00

Zmień sobie bo zapomniałem podmienić z id na target 

show_hudmessage(id,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id]) 

na

show_hudmessage(id,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[target], level_exp[target], g_level_exp[target]) 

  • +
  • -
  • 2

- Na wiadomości typu "siema, mam sprawę" nie odpisuję pisz od razu o co Ci chodzi.

- Jeśli masz zlecenie pisz śmiało  :)

- Nie pomagam na PW za darmo  :(

 

 


#7 MrZohan

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Zagaje
Offline

Napisano 26.02.2021 23:24

 

Zmień sobie bo zapomniałem podmienić z id na target 

show_hudmessage(id,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id]) 

na

show_hudmessage(id,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[target], level_exp[target], g_level_exp[target]) 

// Bardziej estetycznie to zrobiłeś, dobra robota!
Dziękuje!  ^D^ 

Jakbyś miał chęć później, to mam jeszcze do ogarnięcia jedną rzecz - chodzi o przeniesienie nagrody Ammo Paków za zniszczenie LaserMiny z pluginu 3.2a ( 77-99 ), który podałem w załączniku - do 3.3a nad którym pracowałeś

Załączone pliki


Użytkownik MrZohan edytował ten post 26.02.2021 23:27

  • +
  • -
  • 0

#8 KoRrNiK

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:50
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 27.02.2021 23:42

Dodajesz na samej górze #include <engine> 

 

 

Musisz do plugin_init() dodać:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "func_breakable", "fwHamTakeDamageBreakablePost", 1);

oraz gdzieś w pluginie:

public fwHamTakeDamageBreakablePost(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage)
{
	if (!is_valid_ent(iVictim) || entity_get_float(iVictim, EV_FL_health) > 0.0
	|| !is_user_connected(iAttacker) || !zp_get_user_zombie(iAttacker))
		return;
	
	static szTempString[32];
	entity_get_string(iVictim, EV_SZ_classname, szTempString, charsmax(szTempString))
	
	if (!equali(szTempString, "lasermine"))
		return;
	
	zp_set_user_ammo_packs(iAttacker, zp_get_user_ammo_packs(iAttacker) + 10)
	
	if( is_user_alive(iAttacker) && (level_exp[iAttacker] < (g_level_exp[iAttacker] - 1)) && zp_get_user_zombie(iAttacker))
	{
		level_exp[iAttacker] = level_exp[iAttacker] + 1;
		Level_Save(iAttacker);
	}
	
	get_user_name(iAttacker, szTempString, charsmax(szTempString))
	ChatColor(0, "!g[ZP]!y Gracz !g%s !ydostal !t10 !yAmmo Pakow oraz !t1 !yEXPa za zniszczenie LaserMiny.", szTempString)
}

a jeśli nie chcesz dodawać <engine> i działać tylko ma <fakemeta> to masz takie rozwiązanie.

public fwHamTakeDamageBreakablePost(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage)
{
	if (!pev_valid(iVictim) || pev(iVictim, pev_health) > 0.0
	|| !is_user_connected(iAttacker) || !zp_get_user_zombie(iAttacker))
		return;
	
	static szTempString[32];
	pev(iVictim, pev_classname, charsmax(szTempString))
	
	if (!equali(szTempString, "lasermine"))
		return;
	
	zp_set_user_ammo_packs(iAttacker, zp_get_user_ammo_packs(iAttacker) + 10)
	
	if( is_user_alive(iAttacker) && (level_exp[iAttacker] < (g_level_exp[iAttacker] - 1)) && zp_get_user_zombie(iAttacker))
	{
		level_exp[iAttacker] = level_exp[iAttacker] + 1;
		Level_Save(iAttacker);
	}
	
	get_user_name(iAttacker, szTempString, charsmax(szTempString))
	ChatColor(0, "!g[ZP]!y Gracz !g%s !ydostal !t10 !yAmmo Pakow oraz !t1 !yEXPa za zniszczenie LaserMiny.", szTempString)
}

I powinno działać.

 


Użytkownik KoRrNiK edytował ten post 27.02.2021 23:52

  • +
  • -
  • 2

- Na wiadomości typu "siema, mam sprawę" nie odpisuję pisz od razu o co Ci chodzi.

- Jeśli masz zlecenie pisz śmiało  :)

- Nie pomagam na PW za darmo  :(

 

 


#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Właściciel

Reputacja: 6 506
Godlike

  • Postów:11 851
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.02.2021 19:13

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3, set_hudmessage(

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Coinsy CSGOAtse Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pl