Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

Ciche chodzenie dla każego zombie

zombie plague 4.3

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 R.1

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:310
Offline

Napisano 25.01.2021 19:24

Witam z racji że na moim Zombie nie działa cvar zp_zombie_silent 1 odpowiadajacy za ciche kroki dla kazdego Zombiaka postanowiłem poprosic was o pomoc.

 

Plugin do edycji:

https://amxx.pl/topi...tt-dwie-wersje/

 

Jeśli jest dobra duszyczka która by pomogła mi pluginem ogarnąć ciche chodzenie dla klas w zombie modzie takich jak: Zombie, Nemesis, Assassin będe bardzo wdzieczny. Plus do usunięcia z tego pluginu cichych kroków na flage


  • +
  • -
  • 0

#2 Vakos

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:240
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 07.02.2021 18:57

Dodaj sprawdzanie czy dana osoba jest zombie, nemesis, assasin, jeżeli tak to dodajesz ciche chodzenie.


  • +
  • -
  • 0

#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:1 973
Offline

Napisano 07.02.2021 21:59

Dodaj sprawdzanie czy dana osoba jest zombie, nemesis, assasin, jeżeli tak to dodajesz ciche chodzenie.

 

Geniusz.

 

 

@R.1

 

Jeżeli ciche kroki mają być dla poszczególnych klas zombie, to zapodaj ich sma.


  • +
  • -
  • 0

#4 R.1

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:310
Offline

Napisano 07.02.2021 22:30


Jeżeli ciche kroki mają być dla poszczególnych klas zombie, to zapodaj ich sma.

 

Dla każdego zombie. :) bez róznicy

 

Zauważyłem przed chwilą 1 rzecz:

Gdy zp_zombie_silent 1 - Slychac wszystkich zombie kroki oprocz assassnai

Gdy zp_zombie_silent 0 - Slychac wszystkich zombie kroki assassina tez


Użytkownik R.1 edytował ten post 07.02.2021 22:31

  • +
  • -
  • 0

#5 Vakos

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:240
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 07.02.2021 22:40

Geniusz.

 

Tym -1 punktem reputacji to chyba sobie kpisz. Sobie też daj bo jednak twoja wypowiedź jest większym "geniuszem".

 

//

 

 

Aby ciche chodzenie nie było na flagę to wystarczy usunąć:

(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))

  • +
  • -
  • 1

#6 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:1 973
Offline

Napisano 08.02.2021 10:33

 

Geniusz.

 

Tym -1 punktem reputacji to chyba sobie kpisz. Sobie też daj bo jednak twoja wypowiedź jest większym "geniuszem".

 

//

 

 

Aby ciche chodzenie nie było na flagę to wystarczy usunąć:

(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))

 

To lepiej uważaj geniuszu ile nawiasów usuwasz, bo takim mykiem nawet nie skompilujesz tego pluginu.

 


Dla każdego zombie. :) bez róznicy

 

 

Nie pamiętam dokładnie jak to działa w zombie modach, ale tyle chyba wystarczy:

#include amxmodx
#include fun
#include hamsandwich
#include cstrike
 
#define PLUGIN "plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "plugin"
 
public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
 	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
 
public Spawn(id)
{
    if(is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
	    set_user_footsteps(id,1)
}

 


  • +
  • -
  • -1

#7 Vakos

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:240
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 08.02.2021 12:40

To lepiej uważaj geniuszu ile nawiasów usuwasz, bo takim mykiem nawet nie skompilujesz tego pluginu.

 

Ale ty jesteś spostrzegawczy  :giggle: Każdy wie o co chodzi ale ty się widocznie nudzisz i szukasz na siłę zaczepki xD

 

Polecam dodać jeszcze sprawdzenie czy gracz się połączył bo niekiedy różne cuda mogą się dziać :D

public Spawn(id)
{
    if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
	    set_user_footsteps(id,1)
}

i powinno działać.


  • +
  • -
  • -1

#8 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 77
Zaawansowany

  • Postów:253
Offline

Napisano 08.02.2021 13:45

@up bez sensu is_user_alive sprawdza od razu czy gracz jest połączony

@@up trzeba ustawić footstep w evencie infekcji bo w twoim sposobie footstep będzie miał każdy który zrespi się na początku rundy jako tt a nie zombie, dodatkowo wypadałoby wykryć użycie antidotum i tam też wyłączyć ciche kroki

A zamiast ham_spawn lepiej użyć ham_cs_roundspawn

Użytkownik rzeznik9871 edytował ten post 08.02.2021 13:49

  • +
  • -
  • 1

Cześć






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Coinsy CSGOAtse Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pl