Cześć, mógłbym prosić o przerobienie jetpacka tak, by podczas latania nie można było strzelać?
Jeżeli będę miał coś jeszcze do przerobienia to za PLNY będę się zgłaszał prywatnie
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 17.12.2020 21:21
Cześć, mógłbym prosić o przerobienie jetpacka tak, by podczas latania nie można było strzelać?
Jeżeli będę miał coś jeszcze do przerobienia to za PLNY będę się zgłaszał prywatnie
Napisano 18.12.2020 18:08
Odświeżam. - (By nie można było strzelać z broni podczas latania)
Napisano 25.12.2020 02:13
Nie wiem czy takie coś zadziała i nie wiem czy w odpowiednie miejsce dodałem z lataniem nigdy się zombi nie bawiłem, ale sprawdz mi sie skompilowało bez problemu
public attack(player) { //code snippa from TS_Jetpack 1.0 - Jetpack plugin for The Specialists. //http://forums.alliedmods.net/showthread.php?s=3ea22295e3e5a292fa82899676583326&t=55709&highlight=jetpack //By: Bad_Bud if(fly[player]) { entity_set_int(player, EV_INT_button, entity_get_int(player, EV_INT_button) & ~IN_ATTACK); static Float:JetpackData[3] pev(player,pev_velocity,JetpackData) new fOrigin[3],Float:Aim[3] VelocityByAim(player, 10, Aim) get_user_origin(player,fOrigin) fOrigin[0] -= floatround(Aim[0]) fOrigin[1] -= floatround(Aim[1]) fOrigin[2] -= floatround(Aim[2]) if((pev(player,pev_button)&IN_FORWARD) && !(pev(player, pev_flags) & FL_ONGROUND)) { message_begin(MSG_ALL,SVC_TEMPENTITY) write_byte(17) write_coord(fOrigin[0]) write_coord(fOrigin[1]) write_coord(fOrigin[2]) write_short(flame) write_byte(10) write_byte(255) message_end() static Float:Speed Speed=floatsqroot(JetpackData[0]*JetpackData[0]+JetpackData[1]*JetpackData[1]) if(Speed!=0.0)//Makes players only lay down if their speed isn't 0; if they are thrusting forward. { set_pev(player,pev_gaitsequence,0) set_pev(player,pev_sequence,111) } if(Speed<get_pcvar_float(cvar_jetpackSpeed)) Speed+=get_pcvar_float(cvar_jetpackAcrate) static Float:JetpackData2[3] pev(player,pev_angles,JetpackData2) JetpackData2[2]=0.0//Remove the Z value/ angle_vector(JetpackData2,ANGLEVECTOR_FORWARD,JetpackData2) JetpackData2[0]*=Speed JetpackData2[1]*=Speed JetpackData[0]=JetpackData2[0] JetpackData[1]=JetpackData2[1] } if(JetpackData[2]<get_pcvar_float(cvar_jetpackSpeed)&&JetpackData[2]>0.0)//Jetpacks get more power on the way down -- it helps landing. JetpackData[2]+=get_pcvar_float(cvar_jetpackUpSpeed) else if(JetpackData[2]<0.0) JetpackData[2]+=(get_pcvar_float(cvar_jetpackUpSpeed)*1.15) set_pev(player,pev_velocity,JetpackData) } return PLUGIN_CONTINUE; }
Zombie Plague 4.3
Naprawa Minigun dla nemesisaMinigun na ziemi Napisany przez MrZohan, 16.03.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Zombie Plague 4.3
Przywrócenie Bonusu za level: Szybkość Ruchulevel_system Napisany przez MrZohan, 12.07.2022 ![]() |
|
![]() |
||
Zombie Plague 4.3
Problem przy kompilacjiszalony zm Napisany przez MrZohan, 29.06.2022 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Zombie Plague 4.3
Problem przy kompilacjiulepszony szalony zombi Napisany przez MrZohan, 29.06.2022 ![]() |
|
![]() |
||
Zombie Plague 4.3
Przywrócenie celownikacelownik Napisany przez MrZohan, 22.06.2022 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych