Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
REHLDS

Reunion banuje serwer za floodowanie

rehlds

Najlepsza odpowiedź vanillah, 08.10.2019 19:51

najlepiej to calkowicie wylaczyc te bany za floodowanie bo to nie dziala tak doskonale jak powinno

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 TecHnoO

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:82
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 08.10.2019 09:14

Od kilku dni nonstop serwer jest banowany przez reunion z powodu floodowania.

 

W logach jedynie jest taki komunikat

[REUNION]: ip 54.38.135.52 banned for 10 minutes for query flooding (PPS: 331)

 

Dodanie ip do QueryLimiterExceptIP nie pomaga

 

Pukawka doradza żeby EnableQueryLimiter ustawić na 0 lecz nie wiem czy to rozwiąże problem

 

Reunion.cfg

 

 

### TheDoctor0 - Base Pack ###

 
# ========================================================
# REUNION CONFIGURATION
# ========================================================
 
#
# General rule for modifying this file:
# DONT CHANGE ANYTHING IF YOU DONT KNOW WHAT IT MEANS!
#
 
# ========================================================
# AUTHID MANAGEMENT
# ========================================================
 
# ClientID types (for cid_* options)
#  1: Real (or generated by HW) steam (STEAM_xx:xx:xx)
#  2: Real (or generated by HW) valve (VALVE_xx:xx:xx)
#  3: STEAM_ by IP
#  4: VALVE_ by IP
#  5: Deprecated - client will be rejected
#  6: reserved for future use
#  7: HLTV
#  8: STEAM_ID_LAN
#  9: STEAM_ID_PENDING
#  10: VALVE_ID_LAN
#  11: VALVE_ID_PENDING
#  12: STEAM_666:88:666
 
# Use these options to set authid's for clients
 
### AUTH CONTROL ###
 
# For Legit Steam clients (default is real STEAM_xx:xx:xx [1])
cid_Steam = 1
 
# Client recognized as pending when they sucessfully authorized, but did not get steam id
# REMARK: Actually, it got steamid, but it is useless (STEAM_0:0:0 for example)
# default is Deprecated [5]
cid_SteamPending = 5
 
# for HLTV (default is HLTV [7])
cid_HLTV = 7
 
# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is Deprecated [5])
cid_NoSteam47 = 4
 
# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is Deprecated [5])
cid_NoSteam48 = 4
 
# For players having revEmu ( >= 9.74) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu = 1
 
# For players having RevEmu 2013 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu2013 = 1
 
# For players having SteamClient 2009 / revEmu > 9.82 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SC2009 = 1
 
# For players having old revEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_OldRevEmu = 1
 
# For players having hCupa's SteamEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SteamEmu = 1
 
# For players having AVSMP (Cracked Steam) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_AVSMP = 1
 
# For SETTI ServerScanner
# default is STEAM_xx:xx:xx generated by IP [3]
cid_Setti = 3
 
# For SXEI Clients
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SXEI = 1
 
# For players having SmartSteamEmu > 1.2.4 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SSE3 = 1
 
### AUTH SETTINGS ###
 
# Authorization protocols version. All steamdid's of non-steams players will be changed in common with this value.
#   1: DProto (deprecated)
#   2: Reunion 2015-2018
#   3: Reunion new (recommended)
AuthVersion = 3
 
# SteamIdHashSalt (string)
# Salt string for SteamIDs hashing. Irreversibly changes SteamIDs. Prevents SteamID stealing.
# Should be more than 16 chars length. If string is empty, hashing is not applied (AuthVersion < 3) or Reunion init will be failed (AuthVersion >= 3).
SteamIdHashSalt = AWY4O5CXN9EF03KT
 
# SC2009_RevCompatMode (0 / 1)
# Enable fix to make steamids generated for SC2009 compatible with revEmu. Can't be disabled with AuthVersion >= 3.
# Default: 1
SC2009_RevCompatMode = 1
 
# EnableSXEIdGeneration (0 / 1)
# Turns on steamid generation based on info sent by sXeI client
# Enable this ONLY if you have sXeI server installed!
# Default: 0
EnableSXEIdGeneration = 0
 
# EnableGenPrefix2 (0 / 1)
# Enable second prefix (STEAM_*:0/1:****) for generated authids. Reduces chance of authid collisions. Works only with configured SteamIdHashSalt. Can't be disabled with AuthVersion >= 3.
# Default: 0
EnableGenPrefix2 = 0
 
# HLTVExcept_IP (ip addr)
# HLTV from this IP will be able to join the server even if cid_HLTV is set to 5 (deprecated)
HLTVExcept_IP = 127.0.0.1
 
### AUTHID PREFIXES ###
 
# This config section will be ignored when AuthVersion > 2.
 
# IPGen_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by IP
IPGen_Prefix1 = 0
 
# IPGen_Prefix2 (int)
# STEAM_a:b:c
# second prefix (B) for authids generated by IP
IPGen_Prefix2 = 4
 
# Native_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by native auth method (Steam)
Native_Prefix1 = 0;
 
# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu
RevEmu_Prefix1 = 1;
 
# RevEmu2013_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu2013
RevEmu2013_Prefix1 = 1;
 
# SC2009_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by Steamclient 2009
SC2009_Prefix1 = 1;
 
# OldRevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by old RevEmu
OldRevEmu_Prefix1 = 2;
 
# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by SteamEmu
SteamEmu_Prefix1 = 3;
 
# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for AVSMP Clients (Cracked steam)
AVSMP_Prefix1 = 4;
 
# Setti_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for Setti server scanner
Setti_Prefix1 = 5;
 
# SXEI_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for sXeI clients
SXEI_Prefix1 = 6;
 
# SSE3_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for SSE3
SSE3_Prefix1 = 7;
 
# Note that banid will use steamid WITHOUT any prefixes!
 
# ========================================================
#       SERVER QUERIES MANAGEMENT
# ========================================================
 
# ServerInfoAnswerType (0 / 1 / 2)
# Sets server answer type for query requests
#   0 = New style (Steam) (recommended)
#   1 = Old Style (GoldSource Engine)
#   2 = Hybrid mode - Server is visible anywhere, but there are 3 packets generated for every serverinfo request
# Default: 0
ServerInfoAnswerType = 2
 
# FixBuggedQuery (0 / 1)
# Enable fix for clients with bugged serverbrowser. Prevents hanging on connect.
# Default: 1
FixBuggedQuery = 1
 
# EnableQueryLimiter (0 / 1)
# Enable ratelimit for server queries (TSource, players, etc). You can use 0 if external protection solutions used.
# Default: 1
EnableQueryLimiter = 1
 
# QueryRateLimit (128 - 2048)
# Global rate limit for server queries in packets/sec.
# Default: 256
QueryRateLimit = 256
 
# QueryFloodBanTime (0 - 60).
# Ban time in minutes for server query flooding. Use 0 to disable bans (block only).
# Default: 10
QueryFloodBanTime = 10
 
[QueryLimiterExceptIP]
54.38.135.52:27015
 
# LogAttacks (0 / 1)
# Log attacks to reunion_attacks.log
# Default: 1
LogAttacks = 1
 
# AllowSplitPackets (0 / 1)
# Allow splitting of outgoing packets if they size are greater than 1400. Used in original steamclient, but does not supported by some monitorings.
# Default: 0
AllowSplitPackets = 0
 
# IPClientsLimit (0 - 32)
# Maximum number of clients from single ip. Useful for computer clubs.
# Default: 5
IPClientsLimit = 5
 
# ========================================================
#       OTHER STUFF
# ========================================================
 
# LoggingMode:
#   0 = None
#   1 = Console
#   2 = Log Files
#   3 = Both
LoggingMode = 3

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 552
Godlike

  • Postów:11 974
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.10.2019 12:02

Skoro pukawka tak radzi to czemu tego nie sprobujesz ?


  • +
  • -
  • 0

#3 TecHnoO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:82
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 08.10.2019 12:30

Skoro pukawka tak radzi to czemu tego nie sprobujesz ?

Nie chodzi że nie chce ale juz kiedyś miałem problem z serwerem i po tym jak "admin" hostingu mi doradził rozwiązanie to problemów było więcej. Chodzi mi bardziej czy jak to zrobię to nie będzie sytuacji że serwer będzie podatny na floodowanie i byle idiota będzie mógł sobie to robić. 
Ciekawi mnie też czym to może być spowodowane bo raczej nie jest to chyba normalne żeby serwer bez przyczyny tak robił.


  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 552
Godlike

  • Postów:11 974
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.10.2019 13:03

54.38.135.52 to ip serwera , klienta , strony ?


  • +
  • -
  • 1

#5 TecHnoO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:82
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 08.10.2019 13:33

54.38.135.52 to ip serwera , klienta , strony ?

IP Serwera 


  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 552
Godlike

  • Postów:11 974
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.10.2019 13:42

Sprobuj samo 54.38.135.52 bez portu


  • +
  • -
  • 1

#7 vanillah

    nie wiem

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:324
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.10.2019 19:51   Najlepsza odpowiedź

najlepiej to calkowicie wylaczyc te bany za floodowanie bo to nie dziala tak doskonale jak powinno


  • +
  • -
  • 1

Wykonam pluginy, paczki (amxx) kontakt GG: 32263742, Steam: https://steamcommuni...om/id/vankillah

Multi-Head.pl


#8 Vakos

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:266
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 08.10.2019 22:05

Z tego co widzę masz stary plik .cfg.

Jaką wersję masz reuniona? 


  • +
  • -
  • 1

#9 TecHnoO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:82
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 08.10.2019 22:59

https://github.com/TheDoctor0/BasePackstad mam rehlds'a i dodatki do niego.
Z tego co widze to wersja reunion to 0.1.0.135

 

Wyłączyłem to i obecnie mam spokój z banowaniem serwera przez reunion


  • +
  • -
  • 0

#10 Vakos

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:266
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 09.10.2019 11:49

Polecam pobrać najnowszą wersję - 0.1.92

Najnowsza wersja w załączniku

 


  • +
  • -
  • 2

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 552
Godlike

  • Postów:11 974
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.10.2019 12:57

QueryFloodBanTime = 0

  • +
  • -
  • 1

#12 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 09.10.2019 15:01

Polecam pobrać najnowszą wersję - 0.1.92

Najnowsza wersja w załączniku

 To nie jest najnowsza wersja, lecz jest ona najstabilniejsza i korzysta z niej najwięcej serwerów, również proponuję zainstalować tą wersję.


  • +
  • -
  • 2

#13 TecHnoO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:82
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 10.10.2019 00:05

Obecnie nie ma żadnych samoczynnych banów więc myslę, że można close. 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: rehlds

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych