Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy obiekt jest poza mapą ?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 29.08.2019 16:30

Jak sprawdzić czy dany obiekt znajduje się poza mapą lub w txt ?


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.08.2019 11:20

https://www.amxmodx....tocks/IsInWorld
  • +
  • -
  • 0

#3 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 30.08.2019 12:43

 

 

Funkcja zwraca 1, jeśli byt o podanym id istnieje lub 0.

 

Czy działanie tego stocka nie będzie takie jak is_valid_ent() ? Czy może opis jest tylko niepoprawny ? Ten stock sprawdzi czy istniejący byt znajduje się w części mapy dostępnej dla gracza ? (czyli jeśli byt jest pod mapą np. jail_facebook to natyw powinien zwrócić 0).


  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 30.08.2019 13:05

stock IsInWorld( ent )
{
   new Float:origin[3];
   entity_get_vector(ent,EV_VEC_origin,origin);
   if (origin[0] >= 4096.0) return 0;
   if (origin[1] >= 4096.0) return 0;
   if (origin[2] >= 4096.0) return 0;
   if (origin[0] <= -4096.0) return 0;
   if (origin[1] <= -4096.0) return 0;
   if (origin[2] <= -4096.0) return 0;
   new Float:velocity[3];
   entity_get_vector(ent,EV_VEC_velocity,velocity);
   if (velocity[0] >= 2000) return 0;
   if (velocity[1] >= 2000) return 0;
   if (velocity[2] >= 2000) return 0;
   if (velocity[0] <= -2000) return 0;
   if (velocity[1] <= -2000) return 0;
   if (velocity[2] <= -2000) return 0;
   return 1;
}

Wydaje mi sie ze to sprawdzi czy gracz wypadł i spada poza mapą.

Zadaje Ci 3 raz pytanko - czemu nie sprawdzisz? :o Przecież to 5 minut roboty. Komenda z wywołaniem IsInWorld + jakiś bind i po sprawie. 


  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.08.2019 23:36

Możesz robić kilka traceline i sprawdzać w co trafi jeśli obiekt jest po za mapą to któryś traceline nie trafi w nic
  • +
  • -
  • 0

#6 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.09.2019 08:26

Możesz robić kilka traceline i sprawdzać w co trafi jeśli obiekt jest po za mapą to któryś traceline nie trafi w nic


A co jak będzie stał na krawędzi, jak np. Na ścianie na jail_facebook?
  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#7 Deus Vult

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 109
Zaawansowany

  • Postów:213
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 01.09.2019 12:52

Ja używam traceline + origin liczący odległość od przestrzeni poza mapą. W takim przypadku teleportuje gracza do celi.

Można skorzystać też z systemu boxu i tworzeniem stref. https://amxx.pl/topi...worzenie-stref/


Użytkownik Devastator edytował ten post 01.09.2019 12:57

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych