Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

DHud Znikadhud jest normalne, po czym znika.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Komiks007

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:87
  • Imię:Mateusz
Offline

Napisano 27.07.2019 15:48

Cześć, mój problem polega na tym, że dhud wyświetla normalnie ten czas. Ale po chwili on znika, po znowu jakiejś chwili pojawia sie i tak losowo.

https://gyazo.com/b8...b17b0959be401f0 - dziala

https://gyazo.com/3b...cd86c567b1dee71 - zniknął lub w ogóle się nie pojawił

 

DHuda używam tylko do tego...

		set_dhudmessage(203, 102, 0, -1.0, 0.28, 0, 0.0, 0.9, 0.1, 0.1, false)
		show_dhudmessage(0, "%L - %d minuty %d sekunda", LANG_SERVER, "BUILD_TIMER", mins, secs)

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.07.2019 16:58

pokaż pełen kod
  • +
  • -
  • 0

#3 Komiks007

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:87
  • Imię:Mateusz
Offline

Napisano 27.07.2019 17:25

Pełen kod to basebuilder, ale dam całą funkcje

public logevent_round_start()
{
	set_pev(g_iEntBarrier,pev_solid,SOLID_BSP)
	set_pev(g_iEntBarrier,pev_rendermode,kRenderTransColor)
	set_pev(g_iEntBarrier,pev_rendercolor, Float:{BARRIER_COLOR})
	set_pev(g_iEntBarrier,pev_renderamt, Float:{ BARRIER_RENDERAMT })
	
	print_color(0, "^x04 ---[ Base Builder %s ]---", VERSION);
	print_color(0, "^x03 %L", LANG_SERVER, "ROUND_MESSAGE");

	client_cmd(0, "spk %s", PHASE_BUILD)
	
	remove_task(TASK_BUILD)
	set_task(1.0, "task_CountDown", TASK_BUILD,_, _, "a", g_iBuildTime);
	g_iCountDown = (g_iBuildTime-1);
	
	ExecuteForward(g_fwBuildStarted, g_fwDummyResult);
}
public task_CountDown()
{
	g_iCountDown--
	new mins = g_iCountDown/60, secs = g_iCountDown%60
	if (g_iCountDown>=0)
	{
		//client_print(0, print_center, "%L - %d:%s%d", LANG_SERVER, "BUILD_TIMER", mins, (secs < 10 ? "0" : ""), secs)
		set_dhudmessage(203, 102, 0, -1.0, 0.28, 0, 0.0, 0.9, 0.1, 0.1, false)
		if(mins>= 2)//nevermind
		{
			if(secs == 1)
				show_dhudmessage(0, "%L - %d minuty %d sekunda", LANG_SERVER, "BUILD_TIMER", mins, secs)
			else if(secs >= 2 && secs<= 4)
				show_dhudmessage(0, "%L - %d minuty %d sekundy", LANG_SERVER, "BUILD_TIMER", mins, secs)
			else if(secs >= 5)
				show_dhudmessage(0, "%L - %d minuty %d sekund", LANG_SERVER, "BUILD_TIMER", mins, secs)
		}
		else if(mins== 1)
		{
			if(secs == 1)
				show_dhudmessage(0, "%L - %d minuta %s%d sekunda", LANG_SERVER, "BUILD_TIMER", mins, secs)
			else if(secs >= 2 && secs<= 4)
				show_dhudmessage(0, "%L - %d minuta %s%d sekundy", LANG_SERVER, "BUILD_TIMER", mins, secs)
			else if(secs >= 5)
				show_dhudmessage(0, "%L - %d minuta %s%d sekund", LANG_SERVER, "BUILD_TIMER", mins, secs)
		}
		else if(mins== 0)
		{
			if(secs == 1)
				show_dhudmessage(0, "%L - %d sekunda", LANG_SERVER, "BUILD_TIMER", secs)
			else if(secs >= 2 && secs<= 4)
				show_dhudmessage(0, "%L - %d sekundy", LANG_SERVER, "BUILD_TIMER", secs)
			else if(secs >= 5)
				show_dhudmessage(0, "%L - %d sekund", LANG_SERVER, "BUILD_TIMER", secs)
		}
	}
	else
	{
		if (g_iPrepTime)
		{
			g_boolCanBuild = false
			g_boolPrepTime = true
			g_iCountDown = g_iPrepTime+1
			set_task(1.0, "task_PrepTime", TASK_PREPTIME,_, _, "a", g_iCountDown);
			
			set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.45, 0, 1.0, 10.0, 0.1, 0.2, 1)
			show_hudmessage(0, "%L", LANG_SERVER, "PREP_ANNOUNCE");
			
			new players[32], num
			get_players(players, num)
			for (new i = 0; i < num; i++)
			{
				if (g_isAlive[players[i]] && !g_isZombie[players[i]])
				{
					ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, players[i])
					
					if (g_iOwnedEnt[players[i]])
						cmdStopEnt(players[i])
				}
			}
			print_color(0, "%s^x04 %L", MODNAME, LANG_SERVER, "PREP_ANNOUNCE")
			
			client_cmd(0, "spk %s", PHASE_PREP)
			
			ExecuteForward(g_fwPrepStarted, g_fwDummyResult);
		}
		else
			Release_Zombies()

		remove_task(TASK_BUILD);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new players_fade[32], num
	get_players(players_fade, num)
	for(new j = 0; j < num; j++)//xd
	{
		SetFadeForZombie(players_fade[j], 0, 35, 0)
	}
	//new szTimer[32]
	if(g_iCountDown==30)//xdv2
	{
		client_cmd(0, "spk %s", THIRTY_SECONDS_LEFT)
	}
	else if(g_iCountDown==20)
	{
		client_cmd(0, "spk %s", TWENTY_SECONDS_LEFT)
	}
	else if(g_iCountDown==10)
	{
		client_cmd(0, "spk %s", TEN)
	}
	else if(g_iCountDown==9)
	{
		client_cmd(0, "spk %s", NINE)
	}
	else if(g_iCountDown==8)
	{
		client_cmd(0, "spk %s", EIGHT)
	}
	else if(g_iCountDown==7)
	{
		client_cmd(0, "spk %s", SEVEN)
	}
	else if(g_iCountDown==6)
	{
		client_cmd(0, "spk %s", SIX)
	}
	else if(g_iCountDown==5)
	{
		client_cmd(0, "spk %s", FIVE)
	}
	else if(g_iCountDown==4)
	{
		client_cmd(0, "spk %s", FOUR)
	}
	else if(g_iCountDown==3)
	{
		client_cmd(0, "spk %s", THREE)
	}
	else if(g_iCountDown==2)
	{
		client_cmd(0, "spk %s", TWO)
	}
	else if(g_iCountDown==1)
	{
		client_cmd(0, "spk %s", ONE)
	}
	/*if (g_iCountDown>10)
	{
		if (mins && !secs) num_to_word(mins, szTimer, 31)
		else if (!mins && secs == 30) num_to_word(secs, szTimer, 31)
		else return PLUGIN_HANDLED;
		
		client_cmd(0, "spk ^"fvox/%s %s remaining^"", szTimer, (mins ? "minutes" : "seconds"))
	}
	else
	{
		num_to_word(g_iCountDown, szTimer, 31)
		client_cmd(0, "spk ^"fvox/%s^"", szTimer)
	}*/
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Jak nie wystarczy to mogę podrzucić całe sma


  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 27.07.2019 22:50

Czy masz jakieś inne rzeczy, które piszą pod DHUD w tym samym czasie?

 

Śledziłeś w ogole jakims log_amx() czy wchodzi do tej funkcji od taska, gdy przestaje wyświetlać się napis?


Użytkownik TibacK edytował ten post 27.07.2019 22:53

  • +
  • -
  • 0

#5 Komiks007

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:87
  • Imię:Mateusz
Offline

Napisano 27.07.2019 23:00

Czy masz jakieś inne rzeczy, które piszą pod DHUD w tym samym czasie?

 

Śledziłeś w ogole jakims log_amx() czy wchodzi do tej funkcji od taska, gdy przestaje wyświetlać się napis?

Nic więcej w DHUD, tylko to.

Chyba że sam ShowSyncHudMessage ma coś z nim nie tak.

Zauważyłem, że czas normalnie się wyświetla do 2:01, ale nie zawsze pokazują się wszystkie wiadomości z tego.

Jak czas osiągnie 59 sekund, to wtedy się pojawia, ale co chwile znowu zanika na sekunde/dwie.

Wchodzi, ponieważ pętla na ScreenFade działa.

	for(new j = 0; j < num; j++)//xd
	{
		SetFadeForZombie(players_fade[j], 0, 35, 0)
	} 

Może mam nie tą wersje DHUD?

pobrałem stąd: https://amxx.pl/topi...or-hud-message/


  • +
  • -
  • 0

#6 Komiks007

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:87
  • Imię:Mateusz
Offline

Napisano 28.07.2019 15:28

Zaczęło lepiej działać, zapominałem usunąć %s, teraz natomiast czasem po prostu się nie pojawia. Odlicza normalnie po czym znika na sekundę i pojawia się na następnej.

Jakby ktoś miał jakiś pomysł to odpisz w tym temacie.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych