Mapa overpass nie posiada żadnych zewnętrznych modeli, wszystkie są częścią pliku .bsp i jest ich niemało.
1. Tutaj sie nie zgodze, mapa chociaż nie ma dodatkowych modeli w zipie po pobraniu to korzysta z sporej ilosci fabrycznych modeli, dzwięków czy spritów - chyba tak to sie odmienia
dokładnie 31 dzwięków
+ ok 22 mdl/spr to juz na oko liczyłem
2. Jesli chesz oszczędzać ilośc plików to widziałem gdzieś plugin który zastępował wszystkie modele p oraz w jednym plikiem z submodelami
3.Tworząc i dodając kolejne modele patrzysz sie na ilośc epoly ?
bo z tego co widze to wybierasz dość ładne modele (+ 15k epoly) + podmieniasz modele p/w które też mają powyżej 6k co suma sumarum po podmianie modeli graczy (większość techników serwerowych wybiera modele, o ten ładny tego pobieram) co dodaje dodartkowo od 5 do 18k epoly tak ze z tego wszystkiego na respie gdzie bd 10 graczy robi sie ponad 100k i tutaj wydaje mi sie ze moze być problem z tym modem
tym bardziej patrząc sie ze teraz masz teorytycznie 100fps lecz z opóżnieniem 23ms co mocno obniża komfort gry