
Niektórzy może się spotkali z nieprzyjemnym ograniczeniem liczby precache (niektóre mapy wykorzystują dużo dźwięków, modeli, sprite, etc.) i jeżeli ktoś chce czapki (a ma dużo czapek) to polecam ten plugin. Napisałem go od zera i zapożyczyłem z oryginalnego pluginu jedną funkcję, którą przerobiłem. Sam nie korzystałem z takich funkcji jak usuwanie czapek przez admina, dlatego też ich nie dodałem w mojej wersji, jeżeli ktoś by chciał postaram się napisać.
Jedyne minusy tej wersji:
- Jeżeli chcemy dodać czapkę trzeba wgrać nowy model z submodelami
- Edytowanie sma( to raczej nie sprawi problemu)
- Przerobienie modeli na jeden z submodelami
Plusy:
+ jeden użyty precache zamiast kilku-/kilkunastu
+ jeden model z submodelami waży mniej niż kilka osobnych modeli


Instalacja samego pluginu jest standardowa, jedynie konfiguracja wymaga minimum myślenia.

1. Potrzebujemy modelu, w którym są submodele czapek (jeżeli znajdę czas opiszę jak je przerobić)
2. Oczywiście pierwszy submodel jest pusty!
3. Dodajemy elementy menu poprzez menu_additem() (oczywiście po kolei tak jak mamy ułożoną kolejność submodeli
// jaką nazwę wpiszemy pomiędzy "" taka będzie nazwa czapki (nazwa może mieć 127 znaków, radzę nie przesadzać)
menu_additem(menu, "\yBrak")// tego nie ruszamy, ta opcja usuwa czapkę
menu_additem(menu, "Buzka") // tutaj dodajemy czapki wedle kolejności
menu_additem(menu, "Naszyjnik")
menu_additem(menu, "Krowa")
menu_additem(menu, "Ochraniacz glowy")
menu_additem(menu, "HeadCrab")
menu_additem(menu, "HalloKity")
menu_additem(menu, "Reggae Man")
menu_additem(menu, "Kubelek KFC")
menu_additem(menu, "Seksi Kroliczek")
menu_additem(menu, "Darth Vader")
4. Ustalamy ścieżkę modelu
new const sciezka[] = "models/CzapkiSC01.mdl"
5. Kompilujemy i wgrywamy na serwer

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>

say /czapki
say /hats

w załączniku daję mój model z czapkami