Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

CS:GO Mod by O'Zone

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
138 odpowiedzi w tym temacie

#61 mlekovita

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:149
  • Imię:Dawid
Offline

Napisano 28.09.2019 00:06

Czemu jak wpłace do klanu hajs to po zmianie mapy mam jakies 12983189239 pieniedzy w banku


  • +
  • -
  • 0

#62 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 28.09.2019 12:07

Radziłbym sprawdzić w bazie danych czy pole money w tabeli csgo_clans posiada odpowiedni typ, tj. double(16, 2), bo wygląda to na problem z konwersją double (float) <-> integer.

Jeśli to pole ma jakikolwiek inny typ, usuń tabelę i zmień mapę, żeby utworzyła się jeszcze raz automatycznie.

No i oczywiście jeśli wprowadzałeś jakiekolwiek modyfikacje w kodzie klanów, upewnij się, że nic nie popsułeś ;)


  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#63 mlekovita

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:149
  • Imię:Dawid
Offline

Napisano 28.09.2019 14:28

Nic nie robiłem tylko kolega zmienił jakiś float na num bo mu mówiłem żeby usunął kropke.
  • +
  • -
  • 0

#64 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 29.09.2019 13:49

Nic nie robiłem tylko kolega zmienił jakiś float na num bo mu mówiłem żeby usunął kropke.

I jest to dokładnie to o czym mówię, problem z konwersją float <> integer.

Jeśli już chcesz pozbyć się liczb zmiennoprzecinkowych (float), to trzeba to zrobić wszędzie, a nie wybiórczo.

Także powiedz koledze, żeby skończył co zaczął i to naprawił.


  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#65 mlekovita

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:149
  • Imię:Dawid
Offline

Napisano 29.09.2019 14:21

donaciak słyszałes masz to naprawić
  • +
  • -
  • 0

#66 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 03.10.2019 10:56

Hej, nie przeglądałem kodu tego csgo moda w całości, ale powiedz mi. Czy on ingeruje w rozgrywke czy dodaje tylko skiny itp itd. Chodzi mi o takie rzeczy jak manipulacja czasem rundy, jakieś odradzania.

Chce zrobic jakiś prosty silnik arenki 1vs1 i wykorzystać tego go moda do niego, dałoby się małym nakładem pracy go przerobić dostosować jeśli trzeba?


  • +
  • -
  • 0

#67 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 03.10.2019 12:36

Hej, nie przeglądałem kodu tego csgo moda w całości, ale powiedz mi. Czy on ingeruje w rozgrywke czy dodaje tylko skiny itp itd. Chodzi mi o takie rzeczy jak manipulacja czasem rundy, jakieś odradzania.

Chce zrobic jakiś prosty silnik arenki 1vs1 i wykorzystać tego go moda do niego, dałoby się małym nakładem pracy go przerobić dostosować jeśli trzeba?

 

Mod jest właściwie bezinwazyjny jeśli chodzi o core rozgrywki. Kwestia właściwie tylko tego ile z jego funkcjonalności chcesz faktycznie wykorzystać.

Generalnie myślę, że bardzo łatwo mógłbyś dopisać obsługę aren 1vs1 nie martwiąc się o to, że coś przestanie działać jak powinno.

A co do samych aren, od siebie polecę do tego celu ReAPI, a konkretniej jego część związaną z ReGameDLL,

bo znajdziesz tam co najmniej kilka funkcji ułatwiających manipulację samą rozgrywką.
 


  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#68 quan

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
Offline

Napisano 04.10.2019 14:29

[CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)

 

Dodam że dane są prawidłowe a baza jest z pukawki.


  • +
  • -
  • 0

#69 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 987
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.10.2019 14:41

wygląda na to że dane nie zostały wczytane plugin próbuje się połączyć do localhosta.


  • +
  • -
  • 0

#70 quan

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
Offline

Napisano 04.10.2019 14:43

Co bym musiał poczynić ?


  • +
  • -
  • 0

#71 quan

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
Offline

Napisano 04.10.2019 15:48

#edit nowy błąd 

 

Error: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)


  • +
  • -
  • 0

#72 Hitarii

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Tam w lewo i prosto
Offline

Napisano 07.10.2019 10:54

[CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)

Dodam że dane są prawidłowe a baza jest z pukawki.

Generowaleś nowe hasło do MYSQL? jeżeli tak spróboj wpisać nowe hasło do odpowiedniego pliku w FTP.
Sprawdź też nazwę użytkownika itd.

Użytkownik Hitarii edytował ten post 07.10.2019 10:54

  • +
  • -
  • 0

#73 bad guy

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:Karol
Offline

Napisano 30.10.2019 16:04

Wgrałem na serwa i po wejściu na niego nie mogę nic zrobić, nawet wybrać teamu, chyba ja coś źle robię ale idk ?
  • +
  • -
  • 0
Technik Serwerów CS 1.6
Pomagam przy serwerach.

#74 chomikk11

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • GG:
  • Imię:Marcin
Offline

Napisano 30.10.2019 16:36

Wgrałem na serwa i po wejściu na niego nie mogę nic zrobić, nawet wybrać teamu, chyba ja coś źle robię ale idk ?

 

Jaką masz wersję amxx?
 


  • +
  • -
  • 0

#75 bad guy

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:Karol
Offline

Napisano 30.10.2019 16:49

1.8.3 bodajże i wyskakują mi jakieś błędy :D
  • +
  • -
  • 0
Technik Serwerów CS 1.6
Pomagam przy serwerach.

#76 Makss

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Mszana Dolna
Offline

Napisano 30.10.2019 20:14

Połącz paczkę z bazą danych serwera, jeśli nawet drużyny nie możesz wybrać


  • +
  • -
  • 0

#77 therealfr0zen

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Imię:Olaf
  • Lokalizacja:Kaszuby
Offline

Napisano 09.11.2019 12:57

12. VIP & SVIP - plugin obsługujący zarówno VIPa jak i SVIPa.


Błąd przy kompilacji - "Wystąpił nieznany błąd (134)" - poniższego kodu

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>
#include <csgomod>

#define PLUGIN "CS:GO VIP & SVIP"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "O'Zone"

#define ADMIN_FLAG_X (1<<23)

new Array:VIPs, Array:SVIPs, bool:used[MAX_PLAYERS + 1], bool:disabled, roundNum = 0, VIP, SVIP, smallMaps;

new const commandVIPs[][] = { "vips", "say /vips", "say_team /vips", "say /vipy", "say_team /vipy" };
new const commandSVIPs[][] = { "svips", "say /svips", "say_team /svips", "say /svipy", "say_team /svipy" };
new const commandVIPMotd[][] = { "vip", "say /vip", "say_team /vip" };
new const commandSVIPMotd[][] = { "svip", "say /svip", "say_team /svip", "say /supervip", "say_team /supervip" };

new disallowedWeapons[] = { CSW_XM1014, CSW_MAC10, CSW_AUG, CSW_M249, CSW_GALIL, CSW_AK47, CSW_M4A1, CSW_AWP,
CSW_SG550, CSW_G3SG1, CSW_UMP45, CSW_MP5NAVY, CSW_FAMAS, CSW_SG552, CSW_TMP, CSW_P90, CSW_M3 };

enum { ammo_none, ammo_338magnum = 1, ammo_762nato, ammo_556natobox, ammo_556nato, ammo_buckshot, ammo_45acp,
ammo_57mm, ammo_50ae, ammo_357sig, ammo_9mm, ammo_flashbang, ammo_hegrenade, ammo_smokegrenade, ammo_c4 };

new const maxBPAmmo[] = { 0, 30, 90, 200, 90, 32, 100, 100, 35, 52, 120, 2, 1, 1, 1 };

forward amxbans_admin_connect(id);

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

bind_pcvar_num(register_cvar("csgo_vip_small_maps", "0"), smallMaps);

for (new i; i < sizeof commandVIPs; i++) register_clcmd(commandVIPs[i], "show_vips");
for (new i; i < sizeof commandSVIPs; i++) register_clcmd(commandSVIPs[i], "show_svips");
for (new i; i < sizeof commandVIPMotd; i++) register_clcmd(commandVIPMotd[i], "show_vipmotd");
for (new i; i < sizeof commandSVIPMotd; i++) register_clcmd(commandSVIPMotd[i], "show_svipmotd");

register_clcmd("say_team", "handle_say");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1);

register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_w");

register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_event("DeathMsg", "player_death", "a");

register_message(get_user_msgid("SayText"), "say_text");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "handle_status");
register_message(get_user_msgid("AmmoX"), "handle_ammo");

VIPs = ArrayCreate(32, 32);
SVIPs = ArrayCreate(32, 32);
}

public plugin_natives()
{
register_native("csgo_set_user_vip", "_csgo_set_user_vip", 1);
register_native("csgo_get_user_vip", "_csgo_get_user_vip", 1);
register_native("csgo_set_user_svip", "_csgo_set_user_svip", 1);
register_native("csgo_get_user_svip", "_csgo_get_user_svip", 1);
}

public plugin_cfg()
if (!smallMaps) check_map();

public plugin_end()
{
ArrayDestroy(VIPs);
ArrayDestroy(SVIPs);
}

public amxbans_admin_connect(id)
client_authorized_post(id);

public client_authorized(id)
client_authorized_post(id);

public client_authorized_post(id)
{
rem_bit(id, VIP);
rem_bit(id, SVIP);

if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H || get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_X) {
set_bit(id, VIP);

new playerName[32], tempName[32], size = ArraySize(VIPs), bool:found;

get_user_name(id, playerName, charsmax(playerName));

for (new i = 0; i < size; i++) {
ArrayGetString(VIPs, i, tempName, charsmax(tempName));

if (equal(playerName, tempName)) found = true;
}

if (!found) ArrayPushString(VIPs, playerName);

if (get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_X) {
set_bit(id, SVIP);

new playerName[32], tempName[32], size = ArraySize(SVIPs);

get_user_name(id, playerName, charsmax(playerName));

for (new i = 0; i < size; i++) {
ArrayGetString(SVIPs, i, tempName, charsmax(tempName));

if (equal(playerName, tempName)) return PLUGIN_CONTINUE;
}

ArrayPushString(SVIPs, playerName);
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public client_disconnected(id)
{
if (get_bit(id, VIP)) {
rem_bit(id, VIP);

new playerName[32], tempName[32], size = ArraySize(VIPs);

get_user_name(id, playerName, charsmax(playerName));

for (new i = 0; i < size; i++) {
ArrayGetString(VIPs, i, tempName, charsmax(tempName));

if (equal(playerName, tempName)) {
ArrayDeleteItem(VIPs, i);

break;
}
}
}

if (get_bit(id, SVIP)) {
rem_bit(id, SVIP);

new playerName[32], tempName[32], size = ArraySize(SVIPs);

get_user_name(id, playerName, charsmax(playerName));

for (new i = 0; i < size; i++) {
ArrayGetString(SVIPs, i, tempName, charsmax(tempName));

if (equal(playerName, tempName)) {
ArrayDeleteItem(SVIPs, i);

break;
}
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public client_infochanged(id)
{
if (get_bit(id, VIP))
{
new playerName[32], newName[32], tempName[32], size = ArraySize(VIPs);

get_user_info(id, "name", newName,charsmax(newName));
get_user_name(id, playerName, charsmax(playerName));

if (playerName[0] && !equal(playerName, newName)) {
ArrayPushString(VIPs, newName);

for (new i = 0; i < size; i++) {
ArrayGetString(VIPs, i, tempName, charsmax(tempName));

if (equal(playerName, tempName)) {
ArrayDeleteItem(VIPs, i);

break;
}
}
}
}

if (get_bit(id, SVIP)) {
new playerName[32], newName[32], tempName[32], size = ArraySize(SVIPs);

get_user_info(id, "name", newName,charsmax(newName));
get_user_name(id, playerName, charsmax(playerName));

if (playerName[0] && !equal(playerName, newName)) {
ArrayPushString(SVIPs, newName);

for (new i = 0; i < size; i++) {
ArrayGetString(SVIPs, i, tempName, charsmax(tempName));

if (equal(playerName, tempName)) {
ArrayDeleteItem(SVIPs, i);

break;
}
}
}
}
}

public show_vipmotd(id)
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o VIPie");

public show_svipmotd(id)
show_motd(id, "svip.txt", "Informacje o SuperVIPie");

public new_round()
++roundNum;

public restart_round()
roundNum = 0;

public player_spawn(id)
{
if (!is_user_alive(id) || !get_bit(id, VIP) || disabled) return PLUGIN_CONTINUE;

if (get_user_team(id) == 2) cs_set_user_defuse(id, 1);

if (roundNum >= 2) {
StripWeapons(id, Secondary);

give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");

new weaponID = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);

if (weaponID) cs_set_weapon_ammo(weaponID, 7);

cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);

give_item(id, "weapon_hegrenade");

if (get_bit(id, SVIP)) {
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}

cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
} else {
vip_menu_pistol(id);
}

if (roundNum >= 3) vip_menu(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public vip_menu(id)
{
used[id] = false;

set_task(15.0, "close_vip_menu", id);

new menu;

if (get_bit(id, SVIP)) {
menu = menu_create("\wMenu \ySuperVIP\w: Wybierz \rZestaw\w", "vip_menu_handle");

menu_additem(menu, "\yM4A1 + Deagle");
menu_additem(menu, "\yAK47 + Deagle");
menu_additem(menu, "\yAWP + Deagle");
}
else {
menu = menu_create("\wMenu \yVIP\w: Wybierz \rZestaw\w", "vip_menu_handle");

menu_additem(menu, "\yM4A1 + Deagle");
menu_additem(menu, "\yAK47 + Deagle");
}

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

menu_display(id, menu);
}

public vip_menu_handle(id, menu, item)
{
if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED;

if (item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);

return PLUGIN_HANDLED;
}

used[id] = true;

switch(item) {
case 0: {
StripWeapons(id, Secondary);

give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");

cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);

StripWeapons(id, Primary);

give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");

cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);

client_print(id, print_center, "Dostales M4A1 + Deagle!");
} case 1: {
StripWeapons(id, Secondary);

give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");

cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);

StripWeapons(id, Primary);

give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");

cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);

client_print(id, print_center, "Dostales AK47 + Deagle!");
} case 2: {
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");

cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);

StripWeapons(id, Primary);

give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id,"ammo_338magnum");

cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);

client_print(id, print_center, "Dostales AWP + Deagle!");
}
}

menu_destroy(menu);

return PLUGIN_HANDLED;
}

public close_vip_menu(id)
{
if (used[id] || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE;

show_menu(id, 0, "^n", 1);

if (!check_weapons(id)) {
client_print_color(id, id, "^x04[%sVIP]^x01 Zestaw zostal ci przydzielony losowo.", get_bit(id, SVIP) ? "S" : "");

new random = random_num(0, get_bit(id, SVIP) ? 2 : 1);

switch(random) {
case 0: {
StripWeapons(id, Secondary);

give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");

cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);

StripWeapons(id, Primary);

give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");

cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);

client_print(id, print_center, "Dostales M4A1 + Deagle!");
} case 1: {
StripWeapons(id, Secondary);

give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");

cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);

StripWeapons(id, Primary);

give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");

cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);

client_print(id, print_center, "Dostales AK47 + Deagle!");
} case 2: {
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");

cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);

StripWeapons(id, Primary);

give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum");

cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);

client_print(id, print_center, "Dostales AWP + Deagle!");
}
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public vip_menu_pistol(id)
{
used[id] = false;

set_task(15.0, "close_vip_menu_pistol", id);

new menu;

if(get_bit(id, SVIP)) menu = menu_create("\wMenu \ySuperVIP\w: Wybierz \rPistolet\w", "vip_menu_pistol_handle");
else menu = menu_create("\wMenu \yVIP\w: Wybierz \rPistolet\w", "vip_menu_pistol_handle");

menu_additem(menu, "\yDeagle");
menu_additem(menu, "\yUSP");
menu_additem(menu, "\yGlock");

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

menu_display(id, menu);
}

public vip_menu_pistol_handle(id, menu, item)
{
if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED;

if (item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);

return PLUGIN_HANDLED;
}

used[id] = true;

switch(item) {
case 0:
{
StripWeapons(id, Secondary);

give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");

cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);

client_print(id, print_center, "Dostales Deagle!");
}
case 1:
{
StripWeapons(id, Secondary);

give_item(id, "weapon_usp");
give_item(id, "ammo_45acp");

cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100);

client_print(id, print_center, "Dostales USP!");
}
case 2:
{
StripWeapons(id, Secondary);

give_item(id, "weapon_glock18");
give_item(id, "ammo_9mm");

cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 120);

client_print(id, print_center, "Dostales Glocka!");
}
}

menu_destroy(menu);

return PLUGIN_HANDLED;
}

public close_vip_menu_pistol(id)
{
if (used[id] || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE;

show_menu(id, 0, "^n", 1);

if (!check_weapons(id)) {
client_print_color(id, id, "^x04[%sVIP]^x01 Pistolet zostal ci przydzielony losowo.", get_bit(id, SVIP) ? "S" : "");

new random = random_num(0, 2);

switch(random) {
case 0:
{
StripWeapons(id, Secondary);

give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");

cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);

client_print(id, print_center, "Dostales Deagle!");
}
case 1:
{
StripWeapons(id, Secondary);

give_item(id, "weapon_usp");
give_item(id, "ammo_45acp");

cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100);

client_print(id, print_center, "Dostales USP!");
}
case 2:
{
StripWeapons(id, Secondary);

give_item(id, "weapon_glock18");
give_item(id, "ammo_9mm");

cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 120);

client_print(id, print_center, "Dostales Glocka!");
}
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public player_death()
{
new killer = read_data(1), victim = read_data(2), headShot = read_data(3);

if (get_bit(killer, VIP) && is_user_alive(killer) && get_user_team(killer) != get_user_team(victim) && !disabled) {
if (headShot) {
set_dhudmessage(38, 218, 116, 0.50, 0.35, 0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(killer, "HeadShot! +15 HP");

set_user_health(killer, get_user_health(killer) > 100 ? get_user_health(killer) + 15 : min(get_user_health(killer) + 15, 100));

cs_set_user_money(killer, cs_get_user_money(killer) + 350);
} else {
set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.31, 0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(killer, "Zabiles! +10 HP");

set_user_health(killer, get_user_health(killer) > 100 ? get_user_health(killer) + 10 : min(get_user_health(killer) + 10, 100));

cs_set_user_money(killer, cs_get_user_money(killer) + 200);
}
}
}

public show_vips(id)
{
new playerName[32], tempMessage[190], message[190], size = ArraySize(VIPs);

for (new i = 0; i < size; i++) {
ArrayGetString(VIPs, i, playerName, charsmax(playerName));

add(tempMessage, charsmax(tempMessage), playerName);

if (i == size - 1) add(tempMessage, charsmax(tempMessage), ".");
else add(tempMessage, charsmax(tempMessage), ", ");
}

formatex(message, charsmax(message), tempMessage);

client_print_color(id, id, "^x04%s", message);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public show_svips(id)
{
new playerName[32], tempMessage[190], message[190], size = ArraySize(SVIPs);

for (new i = 0; i < size; i++) {
ArrayGetString(SVIPs, i, playerName, charsmax(playerName));

add(tempMessage, charsmax(tempMessage), playerName);

if (i == size - 1) add(tempMessage, charsmax(tempMessage), ".");
else add(tempMessage, charsmax(tempMessage), ", ");
}

formatex(message, charsmax(message), tempMessage);

client_print_color(id, id, "^x04%s", message);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public handle_status()
{
new id = get_msg_arg_int(1);

if (is_user_alive(id) && get_bit(id, VIP)) set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}

public handle_say(id)
{
if (get_bit(id, VIP)) {
new text[190], message[190];

read_args(text, charsmax(text));
remove_quotes(text);

if (text[0] == '*' && text[1]) {
new playerName[32];

get_user_name(id, playerName, charsmax(playerName));

formatex(message, charsmax(message), "^x04(VIP CHAT) ^x03%s : ^x04%s", playerName, text[1]);

for (new i = 1; i <= MAX_PLAYERS; i++) {
if (is_user_connected(i) && get_bit(i, VIP)) client_print_color(i, i, "^x04%s", message);
}

return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public say_text(msgId,msgDest,msgEnt)
{
new id = get_msg_arg_int(1);

if (is_user_connected(id) && get_bit(id, VIP)) {
new tempMessage[192], message[192], chatPrefix[64], steamId[33], playerName[32];

get_msg_arg_string(2, tempMessage, charsmax(tempMessage));
get_user_authid(id, steamId, charsmax(steamId));

if (get_bit(id, SVIP)) formatex(chatPrefix, charsmax(chatPrefix), "^x04[SVIP]");
else formatex(chatPrefix, charsmax(chatPrefix), "^x04[VIP]");

if (!equal(tempMessage, "#Cstrike_Chat_All")) {
add(message, charsmax(message), chatPrefix);
add(message, charsmax(message), " ");
add(message, charsmax(message), tempMessage);
} else {
get_user_name(id, playerName, charsmax(playerName));

get_msg_arg_string(4, tempMessage, charsmax(tempMessage));
set_msg_arg_string(4, "");

add(message, charsmax(message), chatPrefix);
add(message, charsmax(message), "^x03 ");
add(message, charsmax(message), playerName);
add(message, charsmax(message), "^x01 : ");
add(message, charsmax(message), tempMessage);
}

set_msg_arg_string(2, message);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public handle_ammo(iMsgId, iMsgDest, id)
{
new ammoID = get_msg_arg_int(1);

if (is_user_alive(id) && ammoID && ammoID <= ammo_9mm && get_bit(id, SVIP)) {
new ammo = maxBPAmmo[ammoID];

if (get_msg_arg_int(2) < ammo) {
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, ammo);
set_pdata_int(id, 376 + ammoID, ammo, 5);
}
}
}

stock bool:check_weapons(id)
{
new weapons[32], weapon, weaponsNum;

weapon = get_user_weapons(id, weapons, weaponsNum);

for (new i = 0; i < sizeof(disallowedWeapons); i++) {
if (weapon & (1<<disallowedWeapons[i])) return true;
}

return false;
}

stock check_map()
{
new mapPrefixes[][] = {
"aim_",
"awp_",
"awp4one",
"fy_" ,
"cs_deagle5" ,
"fun_allinone",
"1hp_he",
"css_india"
};

new mapName[32];

get_mapname(mapName, charsmax(mapName));

for (new i = 0; i < sizeof(mapPrefixes); i++) {
if (containi(mapName, mapPrefixes[i]) != -1) disabled = true;
}
}

public _csgo_get_user_vip(id)
return get_bit(id, VIP);

public _csgo_get_user_svip(id)
return get_bit(id, SVIP);

public _csgo_set_user_vip(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H && !get_bit(id, VIP)) client_authorized_post(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public _csgo_set_user_svip(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_X && !get_bit(id, SVIP)) client_authorized_post(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Mógłby ktoś pomóc?
  • +
  • -
  • 0

#78 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 09.11.2019 16:35

Kompiluj lokalnie a nie przez stronę.


  • +
  • -
  • 0

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#79 therealfr0zen

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Imię:Olaf
  • Lokalizacja:Kaszuby
Offline

Napisano 09.11.2019 16:47

Kompiluj lokalnie a nie przez stronę.

Obecnie niestety nie mam takiej możliwości z powodu braku dostępu do komputera, czy mógłbym Cię poprosić takową kompilację i wrzucenie odpowiednich plików w tym temacie. Będę wdzięczny za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#80 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 09.11.2019 20:35

Prosz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych