Czemu jak wpłace do klanu hajs to po zmianie mapy mam jakies 12983189239 pieniedzy w banku
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#61
Napisano 28.09.2019 00:06
#62
Napisano 28.09.2019 12:07
Radziłbym sprawdzić w bazie danych czy pole money w tabeli csgo_clans posiada odpowiedni typ, tj. double(16, 2), bo wygląda to na problem z konwersją double (float) <-> integer.
Jeśli to pole ma jakikolwiek inny typ, usuń tabelę i zmień mapę, żeby utworzyła się jeszcze raz automatycznie.
No i oczywiście jeśli wprowadzałeś jakiekolwiek modyfikacje w kodzie klanów, upewnij się, że nic nie popsułeś

#63
Napisano 28.09.2019 14:28
#64
Napisano 29.09.2019 13:49
Nic nie robiłem tylko kolega zmienił jakiś float na num bo mu mówiłem żeby usunął kropke.
I jest to dokładnie to o czym mówię, problem z konwersją float <> integer.
Jeśli już chcesz pozbyć się liczb zmiennoprzecinkowych (float), to trzeba to zrobić wszędzie, a nie wybiórczo.
Także powiedz koledze, żeby skończył co zaczął i to naprawił.

#65
Napisano 29.09.2019 14:21
#66
Napisano 03.10.2019 10:56
Hej, nie przeglądałem kodu tego csgo moda w całości, ale powiedz mi. Czy on ingeruje w rozgrywke czy dodaje tylko skiny itp itd. Chodzi mi o takie rzeczy jak manipulacja czasem rundy, jakieś odradzania.
Chce zrobic jakiś prosty silnik arenki 1vs1 i wykorzystać tego go moda do niego, dałoby się małym nakładem pracy go przerobić dostosować jeśli trzeba?
#67
Napisano 03.10.2019 12:36
Hej, nie przeglądałem kodu tego csgo moda w całości, ale powiedz mi. Czy on ingeruje w rozgrywke czy dodaje tylko skiny itp itd. Chodzi mi o takie rzeczy jak manipulacja czasem rundy, jakieś odradzania.
Chce zrobic jakiś prosty silnik arenki 1vs1 i wykorzystać tego go moda do niego, dałoby się małym nakładem pracy go przerobić dostosować jeśli trzeba?
Mod jest właściwie bezinwazyjny jeśli chodzi o core rozgrywki. Kwestia właściwie tylko tego ile z jego funkcjonalności chcesz faktycznie wykorzystać.
Generalnie myślę, że bardzo łatwo mógłbyś dopisać obsługę aren 1vs1 nie martwiąc się o to, że coś przestanie działać jak powinno.
A co do samych aren, od siebie polecę do tego celu ReAPI, a konkretniej jego część związaną z ReGameDLL,
bo znajdziesz tam co najmniej kilka funkcji ułatwiających manipulację samą rozgrywką.

#68
Napisano 04.10.2019 14:29
[CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)
Dodam że dane są prawidłowe a baza jest z pukawki.
#69
Napisano 04.10.2019 14:41
wygląda na to że dane nie zostały wczytane plugin próbuje się połączyć do localhosta.
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
#70
Napisano 04.10.2019 14:43
Co bym musiał poczynić ?
#71
Napisano 04.10.2019 15:48
#edit nowy błąd
Error: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)
#72
Napisano 07.10.2019 10:54
Generowaleś nowe hasło do MYSQL? jeżeli tak spróboj wpisać nowe hasło do odpowiedniego pliku w FTP.[CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)
Dodam że dane są prawidłowe a baza jest z pukawki.
Sprawdź też nazwę użytkownika itd.
Użytkownik Hitarii edytował ten post 07.10.2019 10:54
#73
Napisano 30.10.2019 16:04
Pomagam przy serwerach.
#74
Napisano 30.10.2019 16:36
Wgrałem na serwa i po wejściu na niego nie mogę nic zrobić, nawet wybrać teamu, chyba ja coś źle robię ale idk ?
Jaką masz wersję amxx?
#75
Napisano 30.10.2019 16:49

Pomagam przy serwerach.
#76
Napisano 30.10.2019 20:14
Połącz paczkę z bazą danych serwera, jeśli nawet drużyny nie możesz wybrać
#77
Napisano 09.11.2019 12:57
12. VIP & SVIP - plugin obsługujący zarówno VIPa jak i SVIPa.
Błąd przy kompilacji - "Wystąpił nieznany błąd (134)" - poniższego kodu
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>
#include <csgomod>
#define PLUGIN "CS:GO VIP & SVIP"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "O'Zone"
#define ADMIN_FLAG_X (1<<23)
new Array:VIPs, Array:SVIPs, bool:used[MAX_PLAYERS + 1], bool:disabled, roundNum = 0, VIP, SVIP, smallMaps;
new const commandVIPs[][] = { "vips", "say /vips", "say_team /vips", "say /vipy", "say_team /vipy" };
new const commandSVIPs[][] = { "svips", "say /svips", "say_team /svips", "say /svipy", "say_team /svipy" };
new const commandVIPMotd[][] = { "vip", "say /vip", "say_team /vip" };
new const commandSVIPMotd[][] = { "svip", "say /svip", "say_team /svip", "say /supervip", "say_team /supervip" };
new disallowedWeapons[] = { CSW_XM1014, CSW_MAC10, CSW_AUG, CSW_M249, CSW_GALIL, CSW_AK47, CSW_M4A1, CSW_AWP,
CSW_SG550, CSW_G3SG1, CSW_UMP45, CSW_MP5NAVY, CSW_FAMAS, CSW_SG552, CSW_TMP, CSW_P90, CSW_M3 };
enum { ammo_none, ammo_338magnum = 1, ammo_762nato, ammo_556natobox, ammo_556nato, ammo_buckshot, ammo_45acp,
ammo_57mm, ammo_50ae, ammo_357sig, ammo_9mm, ammo_flashbang, ammo_hegrenade, ammo_smokegrenade, ammo_c4 };
new const maxBPAmmo[] = { 0, 30, 90, 200, 90, 32, 100, 100, 35, 52, 120, 2, 1, 1, 1 };
forward amxbans_admin_connect(id);
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
bind_pcvar_num(register_cvar("csgo_vip_small_maps", "0"), smallMaps);
for (new i; i < sizeof commandVIPs; i++) register_clcmd(commandVIPs[i], "show_vips");
for (new i; i < sizeof commandSVIPs; i++) register_clcmd(commandSVIPs[i], "show_svips");
for (new i; i < sizeof commandVIPMotd; i++) register_clcmd(commandVIPMotd[i], "show_vipmotd");
for (new i; i < sizeof commandSVIPMotd; i++) register_clcmd(commandSVIPMotd[i], "show_svipmotd");
register_clcmd("say_team", "handle_say");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1);
register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_w");
register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_event("DeathMsg", "player_death", "a");
register_message(get_user_msgid("SayText"), "say_text");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "handle_status");
register_message(get_user_msgid("AmmoX"), "handle_ammo");
VIPs = ArrayCreate(32, 32);
SVIPs = ArrayCreate(32, 32);
}
public plugin_natives()
{
register_native("csgo_set_user_vip", "_csgo_set_user_vip", 1);
register_native("csgo_get_user_vip", "_csgo_get_user_vip", 1);
register_native("csgo_set_user_svip", "_csgo_set_user_svip", 1);
register_native("csgo_get_user_svip", "_csgo_get_user_svip", 1);
}
public plugin_cfg()
if (!smallMaps) check_map();
public plugin_end()
{
ArrayDestroy(VIPs);
ArrayDestroy(SVIPs);
}
public amxbans_admin_connect(id)
client_authorized_post(id);
public client_authorized(id)
client_authorized_post(id);
public client_authorized_post(id)
{
rem_bit(id, VIP);
rem_bit(id, SVIP);
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H || get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_X) {
set_bit(id, VIP);
new playerName[32], tempName[32], size = ArraySize(VIPs), bool:found;
get_user_name(id, playerName, charsmax(playerName));
for (new i = 0; i < size; i++) {
ArrayGetString(VIPs, i, tempName, charsmax(tempName));
if (equal(playerName, tempName)) found = true;
}
if (!found) ArrayPushString(VIPs, playerName);
if (get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_X) {
set_bit(id, SVIP);
new playerName[32], tempName[32], size = ArraySize(SVIPs);
get_user_name(id, playerName, charsmax(playerName));
for (new i = 0; i < size; i++) {
ArrayGetString(SVIPs, i, tempName, charsmax(tempName));
if (equal(playerName, tempName)) return PLUGIN_CONTINUE;
}
ArrayPushString(SVIPs, playerName);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnected(id)
{
if (get_bit(id, VIP)) {
rem_bit(id, VIP);
new playerName[32], tempName[32], size = ArraySize(VIPs);
get_user_name(id, playerName, charsmax(playerName));
for (new i = 0; i < size; i++) {
ArrayGetString(VIPs, i, tempName, charsmax(tempName));
if (equal(playerName, tempName)) {
ArrayDeleteItem(VIPs, i);
break;
}
}
}
if (get_bit(id, SVIP)) {
rem_bit(id, SVIP);
new playerName[32], tempName[32], size = ArraySize(SVIPs);
get_user_name(id, playerName, charsmax(playerName));
for (new i = 0; i < size; i++) {
ArrayGetString(SVIPs, i, tempName, charsmax(tempName));
if (equal(playerName, tempName)) {
ArrayDeleteItem(SVIPs, i);
break;
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id)
{
if (get_bit(id, VIP))
{
new playerName[32], newName[32], tempName[32], size = ArraySize(VIPs);
get_user_info(id, "name", newName,charsmax(newName));
get_user_name(id, playerName, charsmax(playerName));
if (playerName[0] && !equal(playerName, newName)) {
ArrayPushString(VIPs, newName);
for (new i = 0; i < size; i++) {
ArrayGetString(VIPs, i, tempName, charsmax(tempName));
if (equal(playerName, tempName)) {
ArrayDeleteItem(VIPs, i);
break;
}
}
}
}
if (get_bit(id, SVIP)) {
new playerName[32], newName[32], tempName[32], size = ArraySize(SVIPs);
get_user_info(id, "name", newName,charsmax(newName));
get_user_name(id, playerName, charsmax(playerName));
if (playerName[0] && !equal(playerName, newName)) {
ArrayPushString(SVIPs, newName);
for (new i = 0; i < size; i++) {
ArrayGetString(SVIPs, i, tempName, charsmax(tempName));
if (equal(playerName, tempName)) {
ArrayDeleteItem(SVIPs, i);
break;
}
}
}
}
}
public show_vipmotd(id)
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o VIPie");
public show_svipmotd(id)
show_motd(id, "svip.txt", "Informacje o SuperVIPie");
public new_round()
++roundNum;
public restart_round()
roundNum = 0;
public player_spawn(id)
{
if (!is_user_alive(id) || !get_bit(id, VIP) || disabled) return PLUGIN_CONTINUE;
if (get_user_team(id) == 2) cs_set_user_defuse(id, 1);
if (roundNum >= 2) {
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
new weaponID = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if (weaponID) cs_set_weapon_ammo(weaponID, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
if (get_bit(id, SVIP)) {
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
} else {
vip_menu_pistol(id);
}
if (roundNum >= 3) vip_menu(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public vip_menu(id)
{
used[id] = false;
set_task(15.0, "close_vip_menu", id);
new menu;
if (get_bit(id, SVIP)) {
menu = menu_create("\wMenu \ySuperVIP\w: Wybierz \rZestaw\w", "vip_menu_handle");
menu_additem(menu, "\yM4A1 + Deagle");
menu_additem(menu, "\yAK47 + Deagle");
menu_additem(menu, "\yAWP + Deagle");
}
else {
menu = menu_create("\wMenu \yVIP\w: Wybierz \rZestaw\w", "vip_menu_handle");
menu_additem(menu, "\yM4A1 + Deagle");
menu_additem(menu, "\yAK47 + Deagle");
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public vip_menu_handle(id, menu, item)
{
if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if (item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
used[id] = true;
switch(item) {
case 0: {
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
client_print(id, print_center, "Dostales M4A1 + Deagle!");
} case 1: {
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
client_print(id, print_center, "Dostales AK47 + Deagle!");
} case 2: {
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id,"ammo_338magnum");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
client_print(id, print_center, "Dostales AWP + Deagle!");
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public close_vip_menu(id)
{
if (used[id] || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
show_menu(id, 0, "^n", 1);
if (!check_weapons(id)) {
client_print_color(id, id, "^x04[%sVIP]^x01 Zestaw zostal ci przydzielony losowo.", get_bit(id, SVIP) ? "S" : "");
new random = random_num(0, get_bit(id, SVIP) ? 2 : 1);
switch(random) {
case 0: {
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
client_print(id, print_center, "Dostales M4A1 + Deagle!");
} case 1: {
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
client_print(id, print_center, "Dostales AK47 + Deagle!");
} case 2: {
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
client_print(id, print_center, "Dostales AWP + Deagle!");
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public vip_menu_pistol(id)
{
used[id] = false;
set_task(15.0, "close_vip_menu_pistol", id);
new menu;
if(get_bit(id, SVIP)) menu = menu_create("\wMenu \ySuperVIP\w: Wybierz \rPistolet\w", "vip_menu_pistol_handle");
else menu = menu_create("\wMenu \yVIP\w: Wybierz \rPistolet\w", "vip_menu_pistol_handle");
menu_additem(menu, "\yDeagle");
menu_additem(menu, "\yUSP");
menu_additem(menu, "\yGlock");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public vip_menu_pistol_handle(id, menu, item)
{
if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if (item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
used[id] = true;
switch(item) {
case 0:
{
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
client_print(id, print_center, "Dostales Deagle!");
}
case 1:
{
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_usp");
give_item(id, "ammo_45acp");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100);
client_print(id, print_center, "Dostales USP!");
}
case 2:
{
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_glock18");
give_item(id, "ammo_9mm");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 120);
client_print(id, print_center, "Dostales Glocka!");
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public close_vip_menu_pistol(id)
{
if (used[id] || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
show_menu(id, 0, "^n", 1);
if (!check_weapons(id)) {
client_print_color(id, id, "^x04[%sVIP]^x01 Pistolet zostal ci przydzielony losowo.", get_bit(id, SVIP) ? "S" : "");
new random = random_num(0, 2);
switch(random) {
case 0:
{
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
client_print(id, print_center, "Dostales Deagle!");
}
case 1:
{
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_usp");
give_item(id, "ammo_45acp");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100);
client_print(id, print_center, "Dostales USP!");
}
case 2:
{
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_glock18");
give_item(id, "ammo_9mm");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 120);
client_print(id, print_center, "Dostales Glocka!");
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public player_death()
{
new killer = read_data(1), victim = read_data(2), headShot = read_data(3);
if (get_bit(killer, VIP) && is_user_alive(killer) && get_user_team(killer) != get_user_team(victim) && !disabled) {
if (headShot) {
set_dhudmessage(38, 218, 116, 0.50, 0.35, 0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(killer, "HeadShot! +15 HP");
set_user_health(killer, get_user_health(killer) > 100 ? get_user_health(killer) + 15 : min(get_user_health(killer) + 15, 100));
cs_set_user_money(killer, cs_get_user_money(killer) + 350);
} else {
set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.31, 0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(killer, "Zabiles! +10 HP");
set_user_health(killer, get_user_health(killer) > 100 ? get_user_health(killer) + 10 : min(get_user_health(killer) + 10, 100));
cs_set_user_money(killer, cs_get_user_money(killer) + 200);
}
}
}
public show_vips(id)
{
new playerName[32], tempMessage[190], message[190], size = ArraySize(VIPs);
for (new i = 0; i < size; i++) {
ArrayGetString(VIPs, i, playerName, charsmax(playerName));
add(tempMessage, charsmax(tempMessage), playerName);
if (i == size - 1) add(tempMessage, charsmax(tempMessage), ".");
else add(tempMessage, charsmax(tempMessage), ", ");
}
formatex(message, charsmax(message), tempMessage);
client_print_color(id, id, "^x04%s", message);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public show_svips(id)
{
new playerName[32], tempMessage[190], message[190], size = ArraySize(SVIPs);
for (new i = 0; i < size; i++) {
ArrayGetString(SVIPs, i, playerName, charsmax(playerName));
add(tempMessage, charsmax(tempMessage), playerName);
if (i == size - 1) add(tempMessage, charsmax(tempMessage), ".");
else add(tempMessage, charsmax(tempMessage), ", ");
}
formatex(message, charsmax(message), tempMessage);
client_print_color(id, id, "^x04%s", message);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handle_status()
{
new id = get_msg_arg_int(1);
if (is_user_alive(id) && get_bit(id, VIP)) set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
public handle_say(id)
{
if (get_bit(id, VIP)) {
new text[190], message[190];
read_args(text, charsmax(text));
remove_quotes(text);
if (text[0] == '*' && text[1]) {
new playerName[32];
get_user_name(id, playerName, charsmax(playerName));
formatex(message, charsmax(message), "^x04(VIP CHAT) ^x03%s : ^x04%s", playerName, text[1]);
for (new i = 1; i <= MAX_PLAYERS; i++) {
if (is_user_connected(i) && get_bit(i, VIP)) client_print_color(i, i, "^x04%s", message);
}
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public say_text(msgId,msgDest,msgEnt)
{
new id = get_msg_arg_int(1);
if (is_user_connected(id) && get_bit(id, VIP)) {
new tempMessage[192], message[192], chatPrefix[64], steamId[33], playerName[32];
get_msg_arg_string(2, tempMessage, charsmax(tempMessage));
get_user_authid(id, steamId, charsmax(steamId));
if (get_bit(id, SVIP)) formatex(chatPrefix, charsmax(chatPrefix), "^x04[SVIP]");
else formatex(chatPrefix, charsmax(chatPrefix), "^x04[VIP]");
if (!equal(tempMessage, "#Cstrike_Chat_All")) {
add(message, charsmax(message), chatPrefix);
add(message, charsmax(message), " ");
add(message, charsmax(message), tempMessage);
} else {
get_user_name(id, playerName, charsmax(playerName));
get_msg_arg_string(4, tempMessage, charsmax(tempMessage));
set_msg_arg_string(4, "");
add(message, charsmax(message), chatPrefix);
add(message, charsmax(message), "^x03 ");
add(message, charsmax(message), playerName);
add(message, charsmax(message), "^x01 : ");
add(message, charsmax(message), tempMessage);
}
set_msg_arg_string(2, message);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handle_ammo(iMsgId, iMsgDest, id)
{
new ammoID = get_msg_arg_int(1);
if (is_user_alive(id) && ammoID && ammoID <= ammo_9mm && get_bit(id, SVIP)) {
new ammo = maxBPAmmo[ammoID];
if (get_msg_arg_int(2) < ammo) {
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, ammo);
set_pdata_int(id, 376 + ammoID, ammo, 5);
}
}
}
stock bool:check_weapons(id)
{
new weapons[32], weapon, weaponsNum;
weapon = get_user_weapons(id, weapons, weaponsNum);
for (new i = 0; i < sizeof(disallowedWeapons); i++) {
if (weapon & (1<<disallowedWeapons[i])) return true;
}
return false;
}
stock check_map()
{
new mapPrefixes[][] = {
"aim_",
"awp_",
"awp4one",
"fy_" ,
"cs_deagle5" ,
"fun_allinone",
"1hp_he",
"css_india"
};
new mapName[32];
get_mapname(mapName, charsmax(mapName));
for (new i = 0; i < sizeof(mapPrefixes); i++) {
if (containi(mapName, mapPrefixes[i]) != -1) disabled = true;
}
}
public _csgo_get_user_vip(id)
return get_bit(id, VIP);
public _csgo_get_user_svip(id)
return get_bit(id, SVIP);
public _csgo_set_user_vip(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H && !get_bit(id, VIP)) client_authorized_post(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public _csgo_set_user_svip(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_X && !get_bit(id, SVIP)) client_authorized_post(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Mógłby ktoś pomóc?
#78
Napisano 09.11.2019 16:35
Kompiluj lokalnie a nie przez stronę.
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------
#79
Napisano 09.11.2019 16:47
Obecnie niestety nie mam takiej możliwości z powodu braku dostępu do komputera, czy mógłbym Cię poprosić takową kompilację i wrzucenie odpowiednich plików w tym temacie. Będę wdzięczny za pomoc.Kompiluj lokalnie a nie przez stronę.
#80
Napisano 09.11.2019 20:35
Prosz
Załączone pliki
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny
Inny
Kupię Paczke DeathrunNapisany przez benko345, 18.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
Kupię gotową paczkę DiabloMod bez BUGÓW!Napisany przez Mefedroniarz, 26.11.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
AMX-X Bans - Nowoczesny rework standardowego AmxbansaNowy skrypt AMX-X Bans Napisany przez Mesharsky, 18.11.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
Kasowanie statystyk BF2 po kompilacji.Napisany przez kaszkaj, 08.11.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
Velocity do różnych broni Paintball i dodanie shotgun'a jako markerPaintball Napisany przez Arki, 29.10.2024 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych