Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

CS:GO Mod by O'Zone

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
138 odpowiedzi w tym temacie

#121 viper367

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 76
Zaawansowany

  • Postów:441
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 18.07.2020 16:03

 

Mapa overpass nie posiada żadnych zewnętrznych modeli, wszystkie są częścią pliku .bsp i jest ich niemało.

 

1. Tutaj sie nie zgodze, mapa chociaż nie ma dodatkowych modeli w zipie po pobraniu to korzysta z sporej ilosci fabrycznych modeli, dzwięków czy spritów - chyba tak to sie odmienia

dokładnie 31 dzwięków

+ ok 22 mdl/spr to juz na oko liczyłem 

2. Jesli chesz oszczędzać ilośc plików to widziałem gdzieś plugin który zastępował wszystkie modele p oraz w jednym plikiem z submodelami

3.Tworząc i dodając kolejne modele patrzysz sie na ilośc epoly ?

bo z tego co widze to wybierasz dość ładne modele (+ 15k epoly) + podmieniasz modele p/w które też mają powyżej 6k co suma sumarum po podmianie modeli  graczy (większość techników serwerowych wybiera modele, o ten ładny tego pobieram) co dodaje dodartkowo od 5 do 18k epoly tak ze z tego wszystkiego na respie gdzie bd 10 graczy robi sie ponad 100k i tutaj wydaje mi sie ze moze być problem z tym modem

tym bardziej patrząc sie ze teraz masz teorytycznie 100fps lecz z opóżnieniem 23ms co mocno obniża komfort gry


  • +
  • -
  • 0

#122 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 18.07.2020 17:17

1. Chodziło tutaj raczej o błędy związane z brakującymi modelami, nie wykorzystywaniem przez mapę wbudowanych zasobów czy standardowych dostępnych w grze.

Tak na prawdę nie wiem dlaczego do tego nawiązałeś, bo ja nie widzę tutaj pola do dyskusji.

 

2. Nie istnieje taki plugin. Zapewne masz tutaj na myśli plugin na JB z modelem zawierającym submodele czapek.

 

Czy chcę ograniczać ilość plików? Oczywiście, że tak.

W wersji 1.4 plików modeli i jednocześnie skinów było 109. W 2.0 jest to 1413 skinów w 74 plikach.

Zrobiłem to poświęcając kilkadziesiąt godzin na:

I. Dekompilację wszystkich modeli v_, aby poprawić także dźwięki w modelach i ujednolicić dłonie + rękawiczki.

II. Wycięcie z plików .smd z referencjami części będące wyłącznie bronią lub jej elementami.

III. Ręczne obrobienie każdego modelu broni w MilkShape wykorzystując DirectX Mesh Tools do redukcji liczby poligonów.

Limit wynosi 3400 na pojedynczy plik .smd, w przypadku niektórych modeli broni redukcja przekraczała 90% oryginalnej liczby poligonów.

Dlaczego jeden plik? Tylko wtedy stworzyć można submodel i podmieniać teksturę z użyciem pev_body.

IV. Kompilując wszystko w modele zawierające po maksymalnie 40 tekstur skinów z użyciem skryptów automatyzujących, które napisałem.

V. Dodając w silniku moda obsługę broni z submodelami, co do czego jeszcze do niedawna byłem przekonany, że graniczy z cudem.

 

Możesz sobie zresztą zajrzeć do plików źródłowych w folderze skins i prześledzić historię commitów na GitHubie.

Jak zatem widzisz nie jest to coś, co można załatwić sobie byle pluginem ;)

 

3. Większość modeli pochodzi ze standardowej paczki CS:GO Weapon Pack #3 - jak dobrze pamiętam z wyłączeniem molotova, zeusa i noży.

Ze względu na dodanie submodeli wersji 2.0 modele v_ są znacznie lżejsze, jeśli chodzi o FPS, niż oryginalne w wersji 1.4 (i wcześniejszych).

W przypadku modeli p_ i w_ na pewno można przyznać, że są zdecydowanie bardziej obciążające niż oryginalne z CS 1.6.

Jeśli zgłoszone mi zostaną problemy z wydajnością, to w ruch pójdzie MilkShape i te modele także zostaną zoptymalizowane.


Użytkownik O'Zone edytował ten post 18.07.2020 17:33

  • +
  • -
  • 2
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#123 viper367

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 76
Zaawansowany

  • Postów:441
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 18.07.2020 17:48

1. Fakt nie potrzebnie to komentowałem

2. Tutaj akurat jestem pewnien ze taki plugin istniał - jak uda mi sie go znaleśc podeśle na priv

Zdaje sobie również sprawe ile czasu i nerwów ci to zajeło i tym bardziej szanuje cie za ten projekt

3. Cieszy mnie bardzo fakt ze masz takie podejscie, nie ma co sie oszukiwać większośc ludzi gra w 1.6 bo nie mają lepszego pc a  takie mody mocno obciążają ten silnik


  • +
  • -
  • 0

#124 Noe_Grafika

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Mariusz
Offline

Napisano 19.07.2020 06:42

Po wgraniu paczka śmiga jak należy. Mam jednak pytanie związane z operacjami czy można je łączyć np. tak aby jedna operacja polegala na zabiciu 30x +5000 obrażeń ?


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Stara-Gwardia.pl

145.239.236.14:27145 [Only DD2]Nowa-Gwardia.pl [ASYSTY/MODELE/VIP/SKINY]


#125 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 19.07.2020 08:23

Po wgraniu paczka śmiga jak należy. Mam jednak pytanie związane z operacjami czy można je łączyć np. tak aby jedna operacja polegala na zabiciu 30x +5000 obrażeń ?

 

Generalnie operacje są typu zrób x otrzymaj y euro w nagrodę. Można je także powtarzać w nieskończoność.

Nie ma także ograniczenia co do tego ile różnych operacji danego typu istnieje, więc możesz zrobić np.

 

VIoHEad.jpg

 

Ostatnia pozycja to po prostu dodatkowa linijka w csgo_operations.ini:

"150000" "4" "500"

  • +
  • -
  • 2
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#126 Noe_Grafika

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Mariusz
Offline

Napisano 19.07.2020 08:58

 

Po wgraniu paczka śmiga jak należy. Mam jednak pytanie związane z operacjami czy można je łączyć np. tak aby jedna operacja polegala na zabiciu 30x +5000 obrażeń ?

 

Generalnie operacje są typu zrób x otrzymaj y euro w nagrodę. Można je także powtarzać w nieskończoność.

Nie ma także ograniczenia co do tego ile różnych operacji danego typu istnieje, więc możesz zrobić np.

 

VIoHEad.jpg

 

Ostatnia pozycja to po prostu dodatkowa linijka w csgo_operations.ini:

"150000" "4" "500"

to ja wiem ale pytam czy mozna łaczyć operacje np zrób X+X otrzymaj Y


  • +
  • -
  • 1

Zapraszam na forum Stara-Gwardia.pl

145.239.236.14:27145 [Only DD2]Nowa-Gwardia.pl [ASYSTY/MODELE/VIP/SKINY]


#127 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 19.07.2020 09:58

Na to plugin operacji nie pozwala i jest to dość jasne patrząc na samą konfigurację.

Jeśli chcesz móc tworzyć bardziej złożone misje, musisz rozbudować sam plugin.


  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#128 Noe_Grafika

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Mariusz
Offline

Napisano 19.07.2020 10:44

Na to plugin operacji nie pozwala i jest to dość jasne patrząc na samą konfigurację.

Jeśli chcesz móc tworzyć bardziej złożone misje, musisz rozbudować sam plugin.

Dziękuję za odpowiedz. Sam to nie umiem edytowac ani pisac pluginów ale moze któremuś z kolegow dam cel pomysłu


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Stara-Gwardia.pl

145.239.236.14:27145 [Only DD2]Nowa-Gwardia.pl [ASYSTY/MODELE/VIP/SKINY]


#129 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 19.07.2020 11:03

Można powiedzieć, że na kolejne zmiany nie trzeba było czekać długo, bo przed chwilą pojawiła się wersja 2.0 Beta 4 :D

Co nowego tym razem?

 

1. W procesie kupowania skina pojawia się menu z potwierdzeniem, gdzie można także wypróbować kupowany skin.

 

M14IicR.jpg

 

2. Menu zakupu i ustawiania skinów zawiera informacje na temat liczby posiadanych skinów i ogólnej ich liczby dla danej broni.

 

FpI6pUW.jpeg

 

3. Po zmianie skina noża jest on automatycznie odświeżany.


  • +
  • -
  • 3
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#130 Noe_Grafika

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Mariusz
Offline

Napisano 20.07.2020 08:38

Po wgraniu aktualizacji 2.0.3. lub  2.0.4 Serwer się odpala ale ginie wszystko lacznie z rękami zostaje  gola mapa na czacie pokazuje się napis ze muszę się zalogować aby kontynuować

Gdy dogrywam starszą wersję csgo_mod.amxx np  z paczki 2.0.2 wtedy serwer dziala poprawnie. Poniżej przesylam logi z konsoli

L 07/20/2020 - 09:17:46: [AMXX] Plugin file open error (plugin "tsc_file_editor.amxx")
L 07/20/2020 - 09:17:48: [csgo_mod.amxx] CS:GO Mod by O'Zone (v2.0).
L 07/20/2020 - 09:17:48: [csgo_mod.amxx] Loaded 1413 skins from 74 files.
L 07/20/2020 - 09:17:48: Server cvar "sv_maxspeed" = "900"
[AMXX] Loaded 1 admin from file
L 07/20/2020 - 09:17:48: Server cvar "amx_nextmap" = "csgo_assault"
L 07/20/2020 - 09:17:48: Server cvar "jtp10181" = "chute"
L 07/20/2020 - 09:17:48: Server cvar "Team_Semiclip_version" = "2.0.0"
Last man bets wersja 0.9.4 zaladowana.
L 07/20/2020 - 09:17:48: Server cvar "Director_bullet_dmg" = "1.4"
L 07/20/2020 - 09:17:48: Server cvar "csgo_version" = "2.0"
Executing AMX Mod X Configuration File 
Scrolling message displaying frequency: 10:00 minutes
L 07/20/2020 - 09:17:48: Server cvar "amx_language" = "pl"
couldn't exec addons/amxmodx/configs/team_semiclip.cfg
[S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; SteamAPI_IsSteamRunning() failed.
dlopen failed trying to load:
/data/magiksms/.steam/sdk32/steamclient.so
with error:
/data/magiksms/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "sv_accelerate" = "5"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "sv_stopspeed" = "75"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Started map "de_dust2" (CRC "1159425449")

L 07/20/2020 - 09:17:49: Log file closed
Server logging data to file logs/L0720090.log
L 07/20/2020 - 09:17:49: Log file started (file "logs/L0720090.log") (game "cstrike") (version "48/1.1.2.7/Stdio/2186")
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "mp_timelimit" = "25"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "mp_c4timer" = "30"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "mp_flashlight" = "1"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "mp_freezetime" = "4"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "mp_friendlyfire" = "1"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "mp_hostagepenalty" = "2"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "mp_roundtime" = "4"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "mp_tkpunish" = "1"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "mp_chattime" = "0"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "sv_maxspeed" = "320"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "allow_spectators" = "0"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "decalfrequency" = "60"
couldn't exec banned.cfg
couldn't exec listip.cfg
Connection to Steam servers successful.
   VAC secure mode is activated.

 


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Stara-Gwardia.pl

145.239.236.14:27145 [Only DD2]Nowa-Gwardia.pl [ASYSTY/MODELE/VIP/SKINY]


#131 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 20.07.2020 09:01

Czy zgodnie z instrukcją włączyłeś moduł Unprecacher dodając linux addons/unprecacher/unprecacher_mm_i386.so do cstrike/addons/metamod/plugins.ini?


Użytkownik O'Zone edytował ten post 20.07.2020 09:02

  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#132 Noe_Grafika

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Mariusz
Offline

Napisano 20.07.2020 09:12

Po wgraniu aktualizacji 2.0.3. lub  2.0.4 Serwer się odpala ale ginie wszystko lacznie z rękami zostaje  gola mapa na czacie pokazuje się napis ze muszę się zalogować aby kontynuować

Gdy dogrywam starszą wersję csgo_mod.amxx np  z paczki 2.0.2 wtedy serwer dziala poprawnie. Poniżej przesylam logi z konsoli

L 07/20/2020 - 09:17:46: [AMXX] Plugin file open error (plugin "tsc_file_editor.amxx")
L 07/20/2020 - 09:17:48: [csgo_mod.amxx] CS:GO Mod by O'Zone (v2.0).
L 07/20/2020 - 09:17:48: [csgo_mod.amxx] Loaded 1413 skins from 74 files.
L 07/20/2020 - 09:17:48: Server cvar "sv_maxspeed" = "900"
[AMXX] Loaded 1 admin from file
L 07/20/2020 - 09:17:48: Server cvar "amx_nextmap" = "csgo_assault"
L 07/20/2020 - 09:17:48: Server cvar "jtp10181" = "chute"
L 07/20/2020 - 09:17:48: Server cvar "Team_Semiclip_version" = "2.0.0"
Last man bets wersja 0.9.4 zaladowana.
L 07/20/2020 - 09:17:48: Server cvar "Director_bullet_dmg" = "1.4"
L 07/20/2020 - 09:17:48: Server cvar "csgo_version" = "2.0"
Executing AMX Mod X Configuration File 
Scrolling message displaying frequency: 10:00 minutes
L 07/20/2020 - 09:17:48: Server cvar "amx_language" = "pl"
couldn't exec addons/amxmodx/configs/team_semiclip.cfg
[S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; SteamAPI_IsSteamRunning() failed.
dlopen failed trying to load:
/data/magiksms/.steam/sdk32/steamclient.so
with error:
/data/magiksms/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "sv_accelerate" = "5"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "sv_stopspeed" = "75"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Started map "de_dust2" (CRC "1159425449")

L 07/20/2020 - 09:17:49: Log file closed
Server logging data to file logs/L0720090.log
L 07/20/2020 - 09:17:49: Log file started (file "logs/L0720090.log") (game "cstrike") (version "48/1.1.2.7/Stdio/2186")
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "mp_timelimit" = "25"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "mp_c4timer" = "30"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "mp_flashlight" = "1"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "mp_freezetime" = "4"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "mp_friendlyfire" = "1"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "mp_hostagepenalty" = "2"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "mp_roundtime" = "4"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "mp_tkpunish" = "1"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "mp_chattime" = "0"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "sv_maxspeed" = "320"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "allow_spectators" = "0"
L 07/20/2020 - 09:17:49: Server cvar "decalfrequency" = "60"
couldn't exec banned.cfg
couldn't exec listip.cfg
Connection to Steam servers successful.
   VAC secure mode is activated.

 

 

Czy zgodnie z instrukcją włączyłeś moduł Unprecacher dodając linux addons/unprecacher/unprecacher_mm_i386.so do cstrike/addons/metamod/plugins.ini?

No i moje niedopatrzenie :( Działa i super to wszystko wygląda

 


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Stara-Gwardia.pl

145.239.236.14:27145 [Only DD2]Nowa-Gwardia.pl [ASYSTY/MODELE/VIP/SKINY]


#133 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 21.07.2020 19:11

No i pojawiła się wersja 2.0 Beta 5, która jest jednocześnie ostatnią wersją "beta".

Kolejna zawierająca wsparcie dla wielu języków będzie już ostatecznie wydana jako 2.0 ;)

 

Zawiera ona kilka drobnych poprawek i bazowy cennik dla skinów - który oczywiście zalecam zmodyfikować sobie wedle uznania.

 

W ostatnim czasie pojawiło się niemałe zainteresowanie moim modem ze strony zagranicznych społeczności CS'a 1.6.

Wersja 2.0 moda z multilangiem zostanie zatem opublikowana także na kilku zagranicznych forach, wliczając w to AlliedModders.

 

Dostępne już są nawet pluginy bazujące na funkcjonalnościach, które są jego częścią jak:

1. Menu z darmowymi skinami dla wszystkich broni (bazują oczywiście na submodelach),

2. BuyMenu z wszystkimi broniami z CS:GO.

 

Muszę przyznać, że nadchodząca wersja miała być także finalną dla tego moda.

Jednakże już teraz pojawiły się pomysły kolejnych funkcjonalności.

 

Nie ukrywam, że jest to mimo wszystko bardzo czasochłonne przedsięwzięcie i już drugi raz pojawiła się propozycja finansowania dalszego rozwoju moda z dotacji.

Taki fundusz wsparcia dla CS:GO moda zapewne niedługo utworzę, bo pozwoli mi on poświęcić na projekt więcej swojego czasu.


  • +
  • -
  • 4
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#134 ConaN

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:51
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 23.07.2020 12:47

A ja mam taki problem ze po wgraniu najnowszej wersji to nie mogę poruszać sie po serwerze oraz nie działaja mi pluginy z moda... :/


  • +
  • -
  • 0

#135 Noe_Grafika

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Mariusz
Offline

Napisano 23.07.2020 13:35

A ja mam taki problem ze po wgraniu najnowszej wersji to nie mogę poruszać sie po serwerze oraz nie działaja mi pluginy z moda... :/

Mialem to samo pisalem już o tym tutaj dostałem odpowiedz

 

Czy zgodnie z instrukcją włączyłeś moduł Unprecacher dodając linux addons/unprecacher/unprecacher_mm_i386.so do cstrike/addons/metamod/plugins.ini?


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Stara-Gwardia.pl

145.239.236.14:27145 [Only DD2]Nowa-Gwardia.pl [ASYSTY/MODELE/VIP/SKINY]


#136 ConaN

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:51
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 23.07.2020 13:56

Tak, mam wpisane.
  • +
  • -
  • 0

#137 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 23.07.2020 15:49

A ja mam taki problem ze po wgraniu najnowszej wersji to nie mogę poruszać sie po serwerze oraz nie działaja mi pluginy z moda... :/

 

Stwórz osobny temat, wrzuć logi i output z konsoli serwera dla komend: version, amxx version, meta list i amxx plugins.


  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#138 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 18.08.2020 19:49

Multilang support został skończony i mod aktualnie dostępny jest w wersji polskiej i angielskiej.

Ostateczna wersja 2.0.0 zostanie wydana w niedzielę.


  • +
  • -
  • 2
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#139 BartoszOsw

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:185
  • Lokalizacja:Oświęcim
Offline

Napisano 21.01.2022 15:55

Problem jest taki, że resetuje mapę co jakiś czas po 5 rundach raz po 3 rundach itd.

Edit:

Dodam że dzieje się tylko wtedy gdy ja wejdę ze wszystkimi flagami jakie mam (abcdef.......). Jak są admini vipy itp to nic a nic


Użytkownik BartoszOsw edytował ten post 21.01.2022 15:57

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych