←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Obracanie ekranu gracza

  • +
  • -
faken - zdjęcie faken 27.04.2019

Witam jak obrócic ekran gracza np w prawo, lewo itd. Probowałem przez entity_set_vector EV_VEC_punchangle, ale nie dałem rady. Liczę na pomoc. Pozdrawiam.

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 28.04.2019

pev_v_angle  ?

 

Wystarczy zmieniać w jednej osi i sie bedzie obracać.

 

(moge pleść głupoty)

Odpowiedz

  • +
  • -
faken - zdjęcie faken 28.04.2019

new Angles[3];
pev(id,pev_v_angle,Angles);

Angles[1]=-90;
set_pev(id,pev_v_angle,Angles);

Spróbowałem coś takiego, lecz nie działa. 

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 28.04.2019

new Angles[3];

->

new Float:Angles[3];

Pokaż jakiś kod, na którym testujesz.

Odpowiedz

  • +
  • -
faken - zdjęcie faken 29.04.2019

register_clcmd("say /obrot","CmdRotate");

public CmdRotate(id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{	
		new Float:Angles[3]; 		

		pev(id,pev_v_angle,Angles);

		Angles[1]=-90.0;
		
		set_pev(id,pev_v_angle,Angles);
				
	}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 05.05.2019

Próbowałeś sprawdzać czy na innych osiach działa? Funkcja na pewno się wykonuje?

Odpowiedz

  • +
  • -
l3szcz - zdjęcie l3szcz 05.05.2019

Angles[1]="-90.0";
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 06.05.2019

po zmianie angles musisz zrobić fixa:

set_pev(id, pev_fixangle, 1)

Gdy jest ustawione na 1 to zmusza gracza do uaktualnienia jego update katow do tych ustawionych w pev_viewangles podczas kolejnego think'u gracza

 

 

Spoiler


Użytkownik TibacK edytował ten post 06.05.2019 10:44
Odpowiedz

  • +
  • -
faken - zdjęcie faken 06.05.2019

Po tym jak dodałem 

set_pev(id, pev_fixangle, 1); 

jest lekkie ruszenie ekranu natomiast nie o 90 stopni a później wyprostowanie. Może nie da rady zrobić tego w fakemeta i trzeba w engine ja już nie mam pomysłu.

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 06.05.2019

próbowałes zmieniac różne rzeczy?

np 

Angles[0]

pev_v_angles

etc?

Odpowiedz

  • +
  • -
faken - zdjęcie faken 07.05.2019

Tak próbowałem wszystkiego i taki sam efekt. Wyłączyłem także wszystkie pluginy z myślą ze któryś blokuje nic to nie dało.

Odpowiedz