Obracanie ekranu gracza
faken
27.04.2019
Witam jak obrócic ekran gracza np w prawo, lewo itd. Probowałem przez entity_set_vector EV_VEC_punchangle, ale nie dałem rady. Liczę na pomoc. Pozdrawiam.
Rivit
28.04.2019
faken
28.04.2019
new Angles[3]; pev(id,pev_v_angle,Angles); Angles[1]=-90; set_pev(id,pev_v_angle,Angles);
Spróbowałem coś takiego, lecz nie działa.
Rivit
28.04.2019
new Angles[3];
->
new Float:Angles[3];
Pokaż jakiś kod, na którym testujesz.
faken
29.04.2019
register_clcmd("say /obrot","CmdRotate"); public CmdRotate(id) { if(is_user_alive(id)) { new Float:Angles[3]; pev(id,pev_v_angle,Angles); Angles[1]=-90.0; set_pev(id,pev_v_angle,Angles); } }
Robiin
05.05.2019
Próbowałeś sprawdzać czy na innych osiach działa? Funkcja na pewno się wykonuje?
Rivit
06.05.2019
po zmianie angles musisz zrobić fixa:
set_pev(id, pev_fixangle, 1)
Gdy jest ustawione na 1 to zmusza gracza do uaktualnienia jego update katow do tych ustawionych w pev_viewangles podczas kolejnego think'u gracza
Użytkownik TibacK edytował ten post 06.05.2019 10:44
faken
06.05.2019
Po tym jak dodałem
set_pev(id, pev_fixangle, 1);
jest lekkie ruszenie ekranu natomiast nie o 90 stopni a później wyprostowanie. Może nie da rady zrobić tego w fakemeta i trzeba w engine ja już nie mam pomysłu.
faken
07.05.2019
Tak próbowałem wszystkiego i taki sam efekt. Wyłączyłem także wszystkie pluginy z myślą ze któryś blokuje nic to nie dało.