Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Obracanie ekranu gracza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 faken

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:192
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.04.2019 19:38

Witam jak obrócic ekran gracza np w prawo, lewo itd. Probowałem przez entity_set_vector EV_VEC_punchangle, ale nie dałem rady. Liczę na pomoc. Pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 28.04.2019 10:07

pev_v_angle  ?

 

Wystarczy zmieniać w jednej osi i sie bedzie obracać.

 

(moge pleść głupoty)


  • +
  • -
  • 0

#3 faken

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:192
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.04.2019 13:56

new Angles[3];
pev(id,pev_v_angle,Angles);

Angles[1]=-90;
set_pev(id,pev_v_angle,Angles);

Spróbowałem coś takiego, lecz nie działa. 


  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 28.04.2019 17:41

new Angles[3];

->

new Float:Angles[3];

Pokaż jakiś kod, na którym testujesz.


  • +
  • -
  • 0

#5 faken

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:192
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.04.2019 12:47

register_clcmd("say /obrot","CmdRotate");

public CmdRotate(id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{	
		new Float:Angles[3]; 		

		pev(id,pev_v_angle,Angles);

		Angles[1]=-90.0;
		
		set_pev(id,pev_v_angle,Angles);
				
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#6 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 106
Super Hero

  • Postów:2 048
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.05.2019 21:13

Próbowałeś sprawdzać czy na innych osiach działa? Funkcja na pewno się wykonuje?


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#7 l3szcz

    Just Leszcz :>

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:374
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 05.05.2019 21:37

Angles[1]="-90.0";

  • +
  • -
  • 0

@DarkGL - daj mi ciacho!  :crazy:


#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 06.05.2019 10:36

po zmianie angles musisz zrobić fixa:

set_pev(id, pev_fixangle, 1)

Gdy jest ustawione na 1 to zmusza gracza do uaktualnienia jego update katow do tych ustawionych w pev_viewangles podczas kolejnego think'u gracza

 

 

Spoiler


Użytkownik TibacK edytował ten post 06.05.2019 10:44

  • +
  • -
  • 0

#9 faken

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:192
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.05.2019 19:55

Po tym jak dodałem 

set_pev(id, pev_fixangle, 1); 

jest lekkie ruszenie ekranu natomiast nie o 90 stopni a później wyprostowanie. Może nie da rady zrobić tego w fakemeta i trzeba w engine ja już nie mam pomysłu.


  • +
  • -
  • 0

#10 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 06.05.2019 21:32

próbowałes zmieniac różne rzeczy?

np 

Angles[0]

pev_v_angles

etc?


  • +
  • -
  • 0

#11 faken

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:192
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.05.2019 10:19

Tak próbowałem wszystkiego i taki sam efekt. Wyłączyłem także wszystkie pluginy z myślą ze któryś blokuje nic to nie dało.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych