Jako że wiedziałem, temat gdzie został wklejony kod do pluginu skiny za monety to skopiowałem kod który tam był, i próbowałem go naprawić, bo tam nie ma 100% procentowego rozwiązanie wszystkich problemów. Chciałbym się dowiedzieć jak naprawić to np: Kupuje skina do kosy za 30 dolarów, pozniej zmieniam na domyslnego. to znowu musze go kupić. Jak to naprawić żeby on się zapisał że jest kupiony? 2 rzecz to żeby przy tych kupionych skinach pisało "nazwa skina | KUPIONY" Od razu mówie, że jestem w tym zielony i prosiłbym o wytłumaczenie tego jak to zrobić. Pozdrawiam ![]()
public SkinKNIVE(id)
{
new skin[64]
new menu = menu_create("\wWybierz nóż","handle_menuKNIVE")
for(new i = 0; i<sizeof noz_skin; i++)
{
if(kupiony1[id]==i){
formatex(skin, charsmax(skin), "\r%s \w| KUPIONY", noz_skin[i]);
}else{
formatex(skin, charsmax(skin), "\y%s \w| Cena: \w%i$", noz_skin[i], noz_cena[i]);
}
menu_additem(menu, skin);
}
menu_display(id,menu)
}
public handle_menuKNIVE(id, menu, item){
if (item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(kupiony1[id] == item){
client_print(id, print_chat, "zalozyles %s", noz_skin[item]);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(!sprawdz(id, noz_cena[item])){
client_print(id, print_chat, "Nie stac cie na tego skina.");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
client_print(id, print_chat, "Kupiles skin: %s", noz_skin[item]);
kupiony1[id] = item;
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Użytkownik Na100Procent edytował ten post 17.03.2019 13:47


Dodatki SourceMod













