Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z menu ze skinami.


Najlepsza odpowiedź Black004, 22.03.2019 19:12

Gościu, ogarnij się bo juz siły nie mam.

Chyba na pałe wklejasz kod i nie wiesz co do czego. Przeanalizuj dokładnie

w zapisywaniu pakujesz dane do klucza a klucz do danych...

 

we wczytywaniu nie musisz formatować danych bo przeciez je pobierasz z nvault_get

 

Jak TibacK nie opier*oli to nic nie ruszą głową :P

 

Tutaj wstawiam poprawny kod:

public zapisz_kupione(id)
{

	new name[32]
	get_user_name(id, name, 31)
	new vaultkey[64],vaultdata[64];
	formatex(vaultkey, 63,"buy_%s", name);
		
	formatex(vaultdata, 63,"%d %d", bayonet[id], karambit[id]);
	nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata);
	log_amx("%s  zapisz_kupione", vaultdata);
	
}

public zaladuj_kupione(id)
{
	new name[32]
	get_user_name(id, name, 31)
	new vaultkey[64], vaultdata[64]
	formatex(vaultkey, 63, "buy_%s", name);
	

	if(nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,63)){
	new skingracza[2][32];
	
	parse(vaultdata, skingracza[0], 31, skingracza[1], 31);
	
	bayonet[id] = str_to_num(skingracza[0]);
	karambit[id] = str_to_num(skingracza[1]);
	log_amx("%s  zaladuj_kupione", vaultdata);
	}
	
} 
Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 Na100Procent

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 17.03.2019 13:45

Jako że wiedziałem, temat gdzie został wklejony kod do pluginu skiny za monety to skopiowałem kod który tam był, i próbowałem go naprawić, bo tam nie ma 100% procentowego rozwiązanie wszystkich problemów. Chciałbym się dowiedzieć jak naprawić to np: Kupuje skina do kosy za 30 dolarów, pozniej zmieniam na domyslnego. to znowu musze go kupić. Jak to naprawić żeby on się zapisał że jest kupiony? 2 rzecz to żeby przy tych kupionych skinach pisało "nazwa skina | KUPIONY" Od razu mówie, że jestem w tym zielony i prosiłbym o wytłumaczenie tego jak to zrobić. Pozdrawiam :)

public SkinKNIVE(id)
{      
    new skin[64]
    new menu = menu_create("\wWybierz nóż","handle_menuKNIVE") 
    for(new i = 0; i<sizeof noz_skin; i++)
    {
        if(kupiony1[id]==i){
            formatex(skin, charsmax(skin), "\r%s  \w|   KUPIONY", noz_skin[i]);
        }else{
            formatex(skin, charsmax(skin), "\y%s  \w|   Cena: \w%i$", noz_skin[i], noz_cena[i]);
        }
        menu_additem(menu, skin);
    }
    menu_display(id,menu)
}
 
public handle_menuKNIVE(id, menu, item){
 
    if (item == MENU_EXIT){ 
       menu_destroy(menu); 
       return PLUGIN_HANDLED;
    }
 
    if(kupiony1[id] == item){
        client_print(id, print_chat, "zalozyles %s", noz_skin[item]);
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    if(!sprawdz(id, noz_cena[item])){
        client_print(id, print_chat, "Nie stac cie na tego skina.");
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    client_print(id, print_chat, "Kupiles skin: %s", noz_skin[item]);
    kupiony1[id] = item;
    menu_destroy(menu); 
    return PLUGIN_HANDLED; 
}

Użytkownik Na100Procent edytował ten post 17.03.2019 13:47

  • +
  • -
  • 0

#2 ChrisN

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:303
  • Imię:Christopher
Offline

Napisano 17.03.2019 14:15

https://amxx.pl/topi...roche-o-nvault/


  • +
  • -
  • 0

#3 Na100Procent

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 17.03.2019 14:25

Skiny się zapisują, jakie gracz kupił tylko kiedy kupi gracz innego skina i pozniej chce znowu poprzedni to musi go znowu kupować :/ A sam nadal nie wiem jak zrobić żeby pobrało gracza kupione skiny i pisało mu w menu "nazwa skina | KUPIONY"


  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 17.03.2019 17:05

trzeba sobie przechowywac jakie skiny kupił gracz.

mozna jako suma bitowa, mozna jako tablica bool

 

tamten kod to porażka (sam w nim dłubałem)


  • +
  • -
  • 0

#5 Na100Procent

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 17.03.2019 17:20

Wytłumaczył byś mi jak to zrobić jako tablica bool ?

 

Jak je mam przechowywać?

 

Mówisz że ten kod, to porażka, a dlaczego? Co mogę w nim zmienić aby był lepszy?


  • +
  • -
  • 0

#6 naOriencie

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
Offline

Napisano 17.03.2019 18:57

Stworzyć nowy plugin od podstaw z przejrzystym kodem, dobrym zapisem skinow i bez niespodzianek.

 

Ewentualnie probować poprawiać ten ale tak jak napisał @TibacK , kod to porażka.


Użytkownik naOriencie edytował ten post 17.03.2019 18:58

  • +
  • -
  • 0

#7 Na100Procent

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 20.03.2019 19:28

Zrobiłem co mogłem i chyba ten kod, jest nieco bardziej przejrzysty. To jest tylko moje zdanie :P Pewnie dało by się krótszy, ale ja nie potrafię. Teraz mam pytanie jak zrobić żeby po zakupieniu skina pisało że jest on kupiony w menu ?

 

Zrobiłem tak:

public SkinKNIVE(id)
{      

	new menuBody[512]
	formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rNoza:")
	new menu = menu_create(menuBody, "knifemenu")
    formatex(skinkarambit, charsmax(skinkarambit), "\yKARAMBIT TIGER TOOTH \w| Cena: %s", ((karambit[id] = 1) ? "\rKUPIONY":"\w125$"));
    formatex(skinbayonet, charsmax(skinbayonet), "\yBAYONET M9 LORE \w| Cena: %s", ((bayonet[id] = 1) ? "\rKUPIONY":"\w518$"));

	menu_additem(menu, "\yZwykly Noz \w| ZA DARMO")
	
	menu_additem(menu, skinkarambit)
	
	menu_additem(menu, skinbayonet)
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	menu_display(id, menu);
}

Ale pisze że wszystkie są już kupione :/

 

Pewnie trzeba to w nvault. A tutaj macie mój zapis i reszte:

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#8 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 20.03.2019 20:47

Po

 

1. Nie twórz tak wielkiej zmiennej w której trzymasz nazwę menu. wogóle. jest ona nie potrzebna bo i tak nie ma w nazwie menu żadnego %s, %i...

2. Stwórz 1 tablicę wielowymiarową i w niej przechowuj nazwy itemów.

3. Znak = służy do przypisania zmiennej jakiejś wartości a nie do sprawdzenia czy zmienna jest równa jakiejś wartości (==).

public SkinKNIVE(id)
{      
	new menu, szItem[2][64];
	menu = menu_create("\ySkiny do \rNoza:", "knifemenu")
	
	formatex(szItem[0], charsmax(szItem[]), "\yKARAMBIT TIGER TOOTH \w| Cena: %s", karambit[id] ? "\rKUPIONY":"\w125$"));
	formatex(szItem[1], charsmax(szItem[]), "\yBAYONET M9 LORE \w| Cena: %s", bayonet[id] ? "\rKUPIONY":"\w518$"));

	menu_additem(menu, "\yZwykly Noz \w| ZA DARMO")	;
	menu_additem(menu, szItem[0]);
	menu_additem(menu, szItem[1]);
	
	/*
		Gdy bedziesz mial wiecej skinow to mozesz skrocic to jeszcze tak:
		
		for(new i; i<X; i++) // X ilosc skinow.		
			menu_additem(menu, szItem[i]);
	*/
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	menu_display(id, menu);
}

  • +
  • -
  • 0

#9 Na100Procent

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 21.03.2019 09:21

Dzięki, działa. Teraz próbuje zrobić że jak ktoś juz kupi tego skina to niech mu pisze "założyłeś <nazwa skina>"

 

Próbowałem tak:

public SkinKNIVE(id)
{      
	new menu, szItem[2][64];
	menu = menu_create("\ySkiny do \rNoza:", "knifemenu")
	
	formatex(szItem[0], charsmax(szItem[]), "\yKARAMBIT TIGER TOOTH \w| Cena: %s", karambit[id] ? "\rKUPIONY":"\w125$");
	formatex(szItem[1], charsmax(szItem[]), "\yBAYONET M9 LORE \w| Cena: %s", bayonet[id] ? "\rKUPIONY":"\w518$");

	menu_additem(menu, "\yZwykly Noz \w| ZA DARMO")	;
	menu_additem(menu, szItem[0]);
	menu_additem(menu, szItem[1]);
	
	/*
		
		for(new i; i<X; i++) // X ilosc skinow.		
			menu_additem(menu, szItem[i]);
	*/
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	menu_display(id, menu);
}

public knifemenu(id, menu, item) {

	switch(item) 
	{
		case 0:
		{
        client_print(id, print_chat, "Zalozyles Zwykly Noz");
		SetKnife(id , 0)
		menu_destroy(menu);
		}
		case 1:
		{
		if(!sprawdz(id, 1)){
        client_print(id, print_chat, "Nie stac cie na tego skina.");
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
		}
		if(!(karambit[id])){
        client_print(id, print_chat, "Zalozyles KARAMBIT TIGER TOOTH");
		karambit[id] = 1
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
		}
        client_print(id, print_chat, "Kupiłeś KARAMBIT TIGER TOOTH");
		SetKnife(id , 1)
		
		}
		case 2:
		{
		if(!sprawdz(id, 1)){
        client_print(id, print_chat, "Nie stac cie na tego skina.");
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
		}
		if(!(bayonet[id])){
        client_print(id, print_chat, "Zalozyles BAYONET M9 LORE");
		bayonet[id] = 1
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
		}
        client_print(id, print_chat, "Kupiłeś BAYONET M9 LORE");
		SetKnife(id , 2)
		
		}
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
    
	save_skin(id)
	return PLUGIN_HANDLED
} 

Ale nie działa, nawet menu się nie chce otworzyć  :facepalm2:

 

A w menu żeby pisało "<nazwa skina> KUPIONY" To zrobiłem żeby zapisywało tą zmienną która pokazuje czy dany skin jest kupiony czy nie. Zrobiłem to tak:

zapisz_kupione(id)
{ 
	
	new name[32]
	get_user_name(id, name, 31)
	
	new vaultkey[64]
	new vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "buy_%s", name)
	format(vaultdata, 63, "%d %d", bayonet[id], karambit[id])
	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

zaladuj_kupione(id) 
{ 
	new name[32]
	get_user_name(id, name, 31)
	
	new vaultkey[64], vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "buy_%s", name)
	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
	bayonet[id] = str_to_num(vaultdata)
	karambit[id] = str_to_num(vaultdata)
	
}

Ale jak będę zapisywać każdy skin tak osobno to dużo miejsca to zajmie dałoby się to jakoś skrócić czy nie bardzo ?


  • +
  • -
  • 0

#10 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 21.03.2019 12:10

Da.

 

userskins to zmienna przechowująca np noże gracza.

enum _:kSkins{
	BAYONET,
	KARAMBIT,
	...
};

new userSkins[33];

//dodawanie skina
userskins[id] |= (1<<KARABMIT);

//zabieranie
userskins[id] &= ~(1<<KARAMBIT);

//sprawdzenie czy ma skina, daje true lub false (w duzym uproszczeniu)
(userskins[id] & (1<<KARAMBIT))

//czyszczenie wszystkich skinow
userskins[id] = 0;


//zapisujesz do nvault tylko userskins[id]
//wczytujesz też

Coś takiego. Limit jest tylko że w danej kategorii moze byc 32skiny max (albo 31)

 

https://amxx.pl/topi...peracje-bitowe/

https://amxx.pl/topi...-troche-o-enum/

https://forums.allie...ad.php?t=140103

https://amxx.pl/topi...itowe-a-litery/

https://forums.allie...ad.php?t=139916


Użytkownik TibacK edytował ten post 30.03.2019 09:30

  • +
  • -
  • 0

#11 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 21.03.2019 12:50

public knifemenu(id, menu, item) 
{
	if(!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_HANDLED;
		
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	switch(item) 
	{
		case 0:
		{
			client_print(id, print_chat, "Zalozyles Zwykly Noz");
			SetKnife(id , 0)
			menu_destroy(menu);
		}
		case 1:
		{
			if(!sprawdz(id, 1))
			{
				client_print(id, print_chat, "Nie stac cie na tego skina.");
				menu_destroy(menu);
				return PLUGIN_HANDLED;
			}
			
			karambit[id] = 1
			client_print(id, print_chat, "%s KARAMBIT TIGER TOOTH", karambit[id]?"Zalozyles";"Kupiles");
			SetKnife(id , 1)
			
		}
		case 2:
		{
			if(!sprawdz(id, 1)){
				client_print(id, print_chat, "Nie stac cie na tego skina.");
				menu_destroy(menu);
				return PLUGIN_HANDLED;
			}
			
			bayonet[id] = 1
			client_print(id, print_chat, "%s BAYONET M9 LORE", bayonet[id]?"Zalozyles";"Kupiles");
			SetKnife(id , 2)
			
		}
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	save_skin(id);
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED
} 

  • +
  • -
  • 0

#12 Na100Procent

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 21.03.2019 13:43

Zauważyłem teraz że po zmianie mapy jak np. kupie karambita, to on się nie zapisuję jako kupiony, a juz bayonet jak go kupie pokazuje ze wszystkie skiny mam kupione :/

 

Tutaj wam dam kod gdzie ta zmienna jest wykorzystywana:

 

TibacK a co do twojego sposobu, to wole zostać tak jak mam. Bo na razie troche wiem co z czego jest, a z tym kodem co mi dałeś to bym miał utrudnienie :/

new karambit[33]
new bayonet[33]
public SkinKNIVE(id)
{      
	new menu, szItem[2][64];
	menu = menu_create("\ySkiny do \rNoza:", "knifemenu")
	
	formatex(szItem[0], charsmax(szItem[]), "\yKARAMBIT TIGER TOOTH \w| Cena: %s", karambit[id] ? "\rKUPIONY":"\w125$");
	formatex(szItem[1], charsmax(szItem[]), "\yBAYONET M9 LORE \w| Cena: %s", bayonet[id] ? "\rKUPIONY":"\w518$");

	menu_additem(menu, "\yZwykly Noz \w| ZA DARMO")	;
	menu_additem(menu, szItem[0]);
	menu_additem(menu, szItem[1]);
	
	/*
		
		for(new i; i<X; i++) // X ilosc skinow.		
			menu_additem(menu, szItem[i]);
	*/
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	menu_display(id, menu);
}

public knifemenu(id, menu, item) 
{
	if(!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_HANDLED;
		
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	switch(item) 
	{
		case 0:
		{
			client_print(id, print_chat, "Zalozyles Zwykly Noz");
			SetKnife(id , 0)
			menu_destroy(menu);
		}
		case 1:
		{
			if(!sprawdz(id, 1))
			{
				client_print(id, print_chat, "Nie stac cie na tego skina.");
				menu_destroy(menu);
				return PLUGIN_HANDLED;
			}
			
			karambit[id] = 1
			client_print(id, print_chat, "%s KARAMBIT TIGER TOOTH", karambit[id] ? "Zalozyles":"Kupiles");
			SetKnife(id , 1)
			
		}
		case 2:
		{
			if(!sprawdz(id, 1)){
				client_print(id, print_chat, "Nie stac cie na tego skina.");
				menu_destroy(menu);
				return PLUGIN_HANDLED;
			}
			
			bayonet[id] = 1
			client_print(id, print_chat, "%s BAYONET M9 LORE", bayonet[id] ? "Zalozyles":"Kupiles");
			SetKnife(id , 2)
			
		}
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	save_skin(id);
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED
} 
zapisz_kupione(id)
{ 
	
	new name[32]
	get_user_name(id, name, 31)
	
	new vaultkey[64]
	new vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "buy_%s", name)
	format(vaultdata, 63, "%d %d", bayonet[id], karambit[id])
	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

zaladuj_kupione(id) 
{ 
	new name[32]
	get_user_name(id, name, 31)
	
	new vaultkey[64], vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "buy_%s", name)
	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
	bayonet[id] = str_to_num(vaultdata)
	karambit[id] = str_to_num(vaultdata)
	
}
 
 
public client_putinserver(id){

	zaladuj_kupione(id);
}
public client_disconnect(id){

	zapisz_kupione(id);
	
	bayonet[id] = -1;
	karambit[id] = -1;
                
}

Użytkownik Na100Procent edytował ten post 21.03.2019 13:45

  • +
  • -
  • 0

#13 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 21.03.2019 14:01

Bo masz źle zapis wczytywanie zrobione. Nie mam teraz czasu żeby Ci dać gotowy kod.


  • +
  • -
  • 0

#14 Na100Procent

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 21.03.2019 14:28

Bo masz źle zapis zrobiony. Nie mam teraz czasu żeby Ci dać gotowy kod.

 

Co jest takiego złego w nim?


  • +
  • -
  • 0

#15 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 106
Super Hero

  • Postów:2 048
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.03.2019 15:51

Odczyt
  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#16 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 106
Super Hero

  • Postów:2 048
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.03.2019 15:51

Odczyt
  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#17 Na100Procent

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 21.03.2019 16:54

Odczyt

 

Zrobiłbyś? , bo ja nie wiem jak :/


  • +
  • -
  • 0

#18 Black004

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:371
  • GG:
  • Imię:Błażej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.03.2019 13:32

Przypinam się do tematu, ktoś coś wie ?


  • +
  • -
  • 0

#19 janofer

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Trojmiasto
Offline

Napisano 22.03.2019 14:21

Zapisujesz sobie tak:

 

 

format(vaultdata, 63, "%d %d", bayonet[id], karambit[id])

a potem pobierasz i sadzisz to samo do dwóch zmiennych:

 

 

get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
bayonet[id] = str_to_num(vaultdata)
karambit[id] = str_to_num(vaultdata)

Czyli potem to mniejwięcej wygląda tak:

bayonet[id] = "%d%d", bayonet[id], karambit[id]
karambit[id] = "%d%d", bayonet[id], karambit[id]

Użytkownik janofer edytował ten post 22.03.2019 14:21

  • +
  • -
  • -1

#20 Na100Procent

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 22.03.2019 14:38

 

Zapisujesz sobie tak:

 

 

format(vaultdata, 63, "%d %d", bayonet[id], karambit[id])

a potem pobierasz i sadzisz to samo do dwóch zmiennych:

 

 

get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
bayonet[id] = str_to_num(vaultdata)
karambit[id] = str_to_num(vaultdata)

Czyli potem to mniejwięcej wygląda tak:

bayonet[id] = "%d%d", bayonet[id], karambit[id]
karambit[id] = "%d%d", bayonet[id], karambit[id]

 

Czyli jak to muszę zrobić, bo już wiem że mam źle. To jak to ma wyglądać dobrze ? :/ Albo może optymalniej bedzię stworzyc plik vault i tam przechowywać to. Bo teraz jest przechowywane w vault.ini


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych