Jako że wiedziałem, temat gdzie został wklejony kod do pluginu skiny za monety to skopiowałem kod który tam był, i próbowałem go naprawić, bo tam nie ma 100% procentowego rozwiązanie wszystkich problemów. Chciałbym się dowiedzieć jak naprawić to np: Kupuje skina do kosy za 30 dolarów, pozniej zmieniam na domyslnego. to znowu musze go kupić. Jak to naprawić żeby on się zapisał że jest kupiony? 2 rzecz to żeby przy tych kupionych skinach pisało "nazwa skina | KUPIONY" Od razu mówie, że jestem w tym zielony i prosiłbym o wytłumaczenie tego jak to zrobić. Pozdrawiam
public SkinKNIVE(id) { new skin[64] new menu = menu_create("\wWybierz nóż","handle_menuKNIVE") for(new i = 0; i<sizeof noz_skin; i++) { if(kupiony1[id]==i){ formatex(skin, charsmax(skin), "\r%s \w| KUPIONY", noz_skin[i]); }else{ formatex(skin, charsmax(skin), "\y%s \w| Cena: \w%i$", noz_skin[i], noz_cena[i]); } menu_additem(menu, skin); } menu_display(id,menu) } public handle_menuKNIVE(id, menu, item){ if (item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } if(kupiony1[id] == item){ client_print(id, print_chat, "zalozyles %s", noz_skin[item]); menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } if(!sprawdz(id, noz_cena[item])){ client_print(id, print_chat, "Nie stac cie na tego skina."); menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } client_print(id, print_chat, "Kupiles skin: %s", noz_skin[item]); kupiony1[id] = item; menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
Użytkownik Na100Procent edytował ten post 17.03.2019 13:47