Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Warmup problem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 poziom

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • Imię:lukasz
Offline

Napisano 03.03.2019 21:36

Witajcie , warmup dziala poprawnie po za tym, ze nie slychac muzyki .... 

Wrzucilem nawet muzyke w pliku wav chociaz chcialem mp3 ale tez nie dziala .

Chcialbym zeby ktos pomogl mi napisac poprawnie w tym sma bo jestem nowicjuszem , dodatkowe pytanie to czy musze kompilowac to sma na amxx zeby dzialalo? 

 

Moj plik muzyczny najlepiej jezeli sie da to "12345.mp3" czy moglby ktos mi pomoc?

 


 

#include <amxmodx>

#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#pragma semicolon 1 
 
new bool:gPlayerFirstSpawn[33];
new bool:g_is_warmup;
new g_warmup_time;
new time_left;
new g_cvar_respawn;
 
/*
Plugin was originally developed by x-raycat(I've changed almost everything and added so many features)
Cvary/cvars
 
Każdy numer odpowiada broni.
 
 
1   weapon_p228 //p228
2   weapon_scout     //scout         
3   weapon_hegrenade //granat HE
4   weapon_xm1014 //auto-pompa
5   weapon_mac10           //uzi tt              
6   weapon_aug         //aug      
7   weapon_elites //elites        
8   weapon_fiveseven //fiveseven
9   weapon_ump45 //b(3(2))
10   weapon_sg550 //autokampa cT
11   weapon_galil //galil
12   weapon_famas //famas
13   weapon_usp //usp
14   weapon_glock18 //glock
15   weapon_awp   //awp
16   weapon_mp5navy   //MP5
17   weapon_m249       //krowa
18   weapon_m3         //pompa
19   weapon_m4a1         //M4
20   weapon_tmp         //tmp
21   weapon_g3sg1 //autokampa TT
22   weapon_deagle //dgl
23   weapon_sg552 //sg552(tt)
24   weapon_ak47 //ak47
25   weapon_p90   //P90
26   weapon_knife //nóż
27   is random weapons from above
Ustawienie każdej innej wartości cvaru amx_warmup_weapon powoduje ustawienie domyślnej broni- nóż.
By setting any different number as a cvar value causes to use default weapon- knife.
 
Change-Log
v.1.7
- added random wepons,
- added example on disabling plugins during the warmup,
- code cleanup,
- new languages,
- blocking weapon pickup during the warmup,
- blocking weapon dropping during the warmup.
 
v.1.6
- replaced game commencing event instead of task,
- changed way of using amx_warmup_time cvar, now it's defined in seconds,
- removed some useless code,
- added possiblity to disable plugins during warm-up.
 
 
v.1.5c
-added serbian translation.
 
v.1.5b
- changed way of giving ammo,
- changed a little in weapon switch,
- added Turkish and Bulgarian translations
 
v.1.4
- code cleanup: fixed identation, used pcvars.
 
 
v.1.3
- added multilingual support,
- added commented examples of using mp3 format.
 
v.1.2
- little code cleanup.
 
v.1.1
- added most of available things: weapons, respawns, countdown, sound.
 
v.1.0
- first written, testing, testing and once more testing.
 
 
To do list:
- random weapons.
*/
 
public plugin_init()
{
register_plugin("Ultimate Warm-Up", "1.7.1", "naven");
g_warmup_time = register_cvar("amx_warmup_time", "90");
g_cvar_respawn = register_cvar("amx_warmup_respawn", "1");
register_cvar("amx_warmup_weapon", "24");
register_event("ResetHUD", "Event_ResetHud", "be");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_dictionary("ultimate_warmup.txt");
register_event("TextMsg","restart_time","a","2&#Game_C"); //thx Pavulon
register_clcmd("amx_start_warmup", "restart_time", ADMIN_KICK);
RegisterHam( Ham_Touch, "weaponbox", "HamTouchPre", 0 );
RegisterHam( Ham_Touch, "armoury_entity", "HamTouchPre", 0 );
register_clcmd("drop", "handle_drop");
}
public muza_on()
{
//let's play the music
 
     client_cmd(0,"wav misc/sound_name")
client_cmd(0,"stopsound"); //silence .wav sounds
client_cmd(0,"mp3 stop"); //silence .mp3 sounds
client_cmd(0,"wav play sound/misc/sound_name.wav")
}
public restart_time()
{
//pausing plugins
server_cmd("amx_pausecfg pause lokalizator.amxx");
g_is_warmup = true;
init_warmup_time();
muza_on();
return PLUGIN_HANDLED;
}
public restartround(id)
{
gPlayerFirstSpawn[id] = true;
return PLUGIN_HANDLED;
}
public countdown()
{
time_left--;
if(time_left < 0)
{
restart();
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public init_warmup_time()
{
new time[256], temp[2][6];
get_pcvar_string(g_warmup_time, time, 255);
 
parse(time, temp[0], 5, temp[1], 5);
 
time_left = str_to_num(temp[0]) /** 60*/ + str_to_num(temp[1]);
set_task(1.0, "countdown", 4567,_,_,"b");
set_task(1.0, "show_time", 2345,_,_,"b");
}
 
public show_time()
{
set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, random_float(0.15, 0.40), /*0.31,*/ 0, 6.0, 2.0);
show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "WARMUP_COUNTDOWN", time_left / 60, time_left % 60); //countdown
}
public restart()
{
//unpausing plugins
server_cmd("amx_pausecfg enable lokalizator.amxx");
g_is_warmup = false;
remove_task(4567);
remove_task(2345);
 
server_cmd("sv_restart 1");
new Players[32], playerCount;
get_players(Players, playerCount);
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
new id = Players[i];
if(cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE))
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 0);
}
}
public Event_ResetHud(id)
{
if(g_is_warmup)
{
set_task(0.1, "task_give", id); //after spawn
}
public DeathMsg()
{
new l_cvar_respawn = get_pcvar_num(g_cvar_respawn);
if((g_is_warmup) && (l_cvar_respawn ==1))
 
{
new id = read_data(2);
set_task(1.0,"respawn_player",id);
}
public respawn_player(id) //thx sniffer
{     
if(is_user_connected(id))
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);     //let's respawn player
}
 
public task_give(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
strip_user_weapons(id);
new l_cvar_weapon;
if(get_cvar_num("amx_warmup_weapon") == 27)
{
l_cvar_weapon = random_num(1, 26);
}
else
{
l_cvar_weapon = get_cvar_num("amx_warmup_weapon");
}
switch(l_cvar_weapon)
{
case 1 : 
{
//now, we have to give weapons that we promised earlier
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_p228");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52);
}
case 2 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_scout");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90);
}
case 3 :
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 100);
}
case 4 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_xm1014");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32);
}
case 5 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_mac10");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MAC10, 100);
}
case 6 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_aug");
cs_set_user_bpammo(id,CSW_AUG, 90);
}
case 7 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_elite");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 120);
}
case 8 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_fiveseven");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 100);
}
case 9 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0) ;
give_item(id, "weapon_ump45");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45, 100);
 
}
case 10 :
{
give_item(id, "weapon_sg550");
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90);
}
case 11 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_galil");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90);
}
case 12 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_famas");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90);
}
case 13 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0); 
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100);
}
case 14 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0); 
give_item(id, "weapon_glock18");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 120);
}
case 15 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_awp");
cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP, 30);
}
case 16 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0); 
give_item(id, "weapon_mp5navy");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120);
}
case 17 :
{
 
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_m249");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200);
}
case 18 :
{
 
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_m3");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32);
}
case 19 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0); 
give_item(id, "weapon_m4a1");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
case 20 :
{
 
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_tmp");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_TMP, 120);
 
}
case 21 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0); 
give_item(id, "weapon_g3sg1");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90);
}
case 22 :
{
 
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0); 
give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
}
case 23 :
{
 
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0); 
give_item(id, "weapon_sg552");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90);
}
case 24 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_ak47");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
case 25 :
{
 
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_p90");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 100);
 
}
case 26 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_knife");
}
}
}
public HamTouchPre(weapon)
{
if(g_is_warmup)
{
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
public handle_drop(id)
{
if(g_is_warmup)
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache() 
{
precache_sound("misc/sound_name.wav")
     return PLUGIN_CONTINUE
 
}
 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 

 


  • +
  • -
  • -1

#2 Automatyk

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:195
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.03.2019 21:40

Na zaś kod zamieszczaj w załączniku, po drugie - Ty w ogóle wrzuciłeś na serwer plik z rozszerzeniem amxx do /plugins?

Użytkownik Automatyk edytował ten post 03.03.2019 21:41

  • +
  • -
  • 0

#3 poziom

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • Imię:lukasz
Offline

Napisano 03.03.2019 21:41

amxx byl w zip jak sciagnalem amxx tez wrzucilem .


  • +
  • -
  • 0

#4 Automatyk

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:195
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.03.2019 21:42

A muzykę wrzuciłeś zgodnie ze ścieżką?

Użytkownik Automatyk edytował ten post 03.03.2019 21:42

  • +
  • -
  • 0

#5 poziom

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • Imię:lukasz
Offline

Napisano 03.03.2019 21:44

oczywiscie do cstrike/addons/amxmodx/plugins/

 

 

Plugin dziala ale nie slychac muzyki i nie ma errorow w konsoli , pobiera sie z Fastdl . pewnie popelnilem blad w .sma .

 

Czy to sma zrobione podemnie musze kompilowac w plik amxx i wrzucic?

 

Probowalem wrzucic mp3 wiec plik mp3 skrocilem do 60sec i wrzucilem do misc 

Pozniej chcialem wav wiec plik konwertowalem do rodzaju wav i tez probowalem , zmienilem tez w sma na vaw.

 

Wiem, ze problem lezy w tym, ze nie umiem poprawnie napisac kodu w sma -.-


Użytkownik poziom edytował ten post 03.03.2019 21:45

  • +
  • -
  • 0

#6 Automatyk

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:195
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.03.2019 21:47

sound/misc/sound_name.wav

Tutaj się zmienia nazwę pliku muzycznego , następnie kompilujesz plik sma na amxx i wrzucasz na serwer.

 

Edit: Dopiero teraz zobaczyłem, że w kodzie są błędy. Próbowałeś kombinować z kodem a wystarczy zmienić ścieżkę.


Użytkownik Automatyk edytował ten post 03.03.2019 21:53

  • +
  • -
  • 0

#7 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 278
Godlike

  • Postów:4 293
Offline

Napisano 03.03.2019 21:48


public plugin_precache() 
{
precache_sound("misc/sound_name.wav")
     return PLUGIN_CONTINUE
 
}

 

tu zmieniales sciezke tez?

 


  • +
  • -
  • 0

Na PW pomagam tylko odpłatnie. Przyjmuje zlecenia.

Wypociny: https://github.com/r...98/AMXX_plugins


#8 Automatyk

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:195
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.03.2019 21:56

W załączniku masz plugin pod Twój plik "12345.mp3".

Do folderu /sound i /sound/misc wgraj plik "12345.mp3".

Załączone pliki


Użytkownik Automatyk edytował ten post 03.03.2019 22:01

  • +
  • -
  • 1

#9 poziom

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • Imię:lukasz
Offline

Napisano 03.03.2019 22:02

mam wrzucic obydwa pliki? 


  • +
  • -
  • 0

#10 Automatyk

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:195
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.03.2019 22:04

Wystarczy plik z rozszerzeniem amxx. Jeżeli nadal nie będzie działał wtedy najlepiej żebyś wykonał kompilacje lokalną.


Użytkownik Automatyk edytował ten post 03.03.2019 22:06

  • +
  • -
  • 0

#11 poziom

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • Imię:lukasz
Offline

Napisano 03.03.2019 22:10

sprawdze , wlasnie wrzucilem , res i popatrze , a jak sie robi lokalna? poradnik?


  • +
  • -
  • 0

#12 Automatyk

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:195
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.03.2019 22:11

https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/
  • +
  • -
  • 0

#13 poziom

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • Imię:lukasz
Offline

Napisano 03.03.2019 22:14

muzyka nadal nie gra


  • +
  • -
  • 0

#14 Automatyk

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:195
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.03.2019 22:17

Logi jakieś? Muzykę Ci w ogóle pobierało jak wchodziłeś na serwer?
  • +
  • -
  • 0

#15 poziom

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • Imię:lukasz
Offline

Napisano 03.03.2019 22:27

pobiera, zero bledow w konsoli mp3volume tez mam on


  • +
  • -
  • 0

#16 poziom

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • Imię:lukasz
Offline

Napisano 03.03.2019 22:35

jakies pomysly?... ciezka sprawa

 


  • +
  • -
  • 0

#17 TheMarkerxD

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:224
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:None
Offline

Napisano 03.03.2019 22:55

czy w konsoli ci wywołuje te 4 komendy (konsoli gracza

client_cmd(0,"wav misc/sound_name")
client_cmd(0,"stopsound"); //silence .wav sounds
client_cmd(0,"mp3 stop"); //silence .mp3 sounds
client_cmd(0,"wav play sound/misc/sound_name.wav")

czyli wav sciezka

stopsound

mp3 stop 

wav ścieżka

 

spróbuj to podmienić na to 

#include <amxmodx>

#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#pragma semicolon 1 

new bool:gPlayerFirstSpawn[33];
new bool:g_is_warmup;
new g_warmup_time;
new time_left;
new g_cvar_respawn;

/*
Plugin was originally developed by x-raycat(I've changed almost everything and added so many features)
Cvary/cvars

Każdy numer odpowiada broni.


1   weapon_p228 //p228
2   weapon_scout     //scout         
3   weapon_hegrenade //granat HE
4   weapon_xm1014 //auto-pompa
5   weapon_mac10           //uzi tt              
6   weapon_aug         //aug      
7   weapon_elites //elites        
8   weapon_fiveseven //fiveseven
9   weapon_ump45 //b(3(2))
10   weapon_sg550 //autokampa cT
11   weapon_galil //galil
12   weapon_famas //famas
13   weapon_usp //usp
14   weapon_glock18 //glock
15   weapon_awp   //awp
16   weapon_mp5navy   //MP5
17   weapon_m249       //krowa
18   weapon_m3         //pompa
19   weapon_m4a1         //M4
20   weapon_tmp         //tmp
21   weapon_g3sg1 //autokampa TT
22   weapon_deagle //dgl
23   weapon_sg552 //sg552(tt)
24   weapon_ak47 //ak47
25   weapon_p90   //P90
26   weapon_knife //nóż
27   is random weapons from above
Ustawienie każdej innej wartości cvaru amx_warmup_weapon powoduje ustawienie domyślnej broni- nóż.
By setting any different number as a cvar value causes to use default weapon- knife.

Change-Log
v.1.7
- added random wepons,
- added example on disabling plugins during the warmup,
- code cleanup,
- new languages,
- blocking weapon pickup during the warmup,
- blocking weapon dropping during the warmup.

v.1.6
- replaced game commencing event instead of task,
- changed way of using amx_warmup_time cvar, now it's defined in seconds,
- removed some useless code,
- added possiblity to disable plugins during warm-up.


v.1.5c
-added serbian translation.

v.1.5b
- changed way of giving ammo,
- changed a little in weapon switch,
- added Turkish and Bulgarian translations

v.1.4
- code cleanup: fixed identation, used pcvars.


v.1.3
- added multilingual support,
- added commented examples of using mp3 format.

v.1.2
- little code cleanup.

v.1.1
- added most of available things: weapons, respawns, countdown, sound.

v.1.0
- first written, testing, testing and once more testing.


To do list:
- random weapons.
*/

public plugin_init()
{
	register_plugin("Ultimate Warm-Up", "1.7.1", "naven");
	g_warmup_time = register_cvar("amx_warmup_time", "90");
	g_cvar_respawn = register_cvar("amx_warmup_respawn", "1");
	register_cvar("amx_warmup_weapon", "24");
	register_event("ResetHUD", "Event_ResetHud", "be");
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	register_dictionary("ultimate_warmup.txt");
	register_event("TextMsg","restart_time","a","2&#Game_C"); //thx Pavulon
	register_clcmd("amx_start_warmup", "restart_time", ADMIN_KICK);
	RegisterHam( Ham_Touch, "weaponbox", "HamTouchPre", 0 );
	RegisterHam( Ham_Touch, "armoury_entity", "HamTouchPre", 0 );
	register_clcmd("drop", "handle_drop");
}
public muza_on()
{
	//let's play the music
	
	engclient_cmd(0,"wav misc/sound_name");
	engclient_cmd(0,"stopsound"); //silence .wav sounds
	engclient_cmd(0,"mp3 stop"); //silence .mp3 sounds
	engclient_cmd(0,"wav play sound/misc/sound_name.wav");
}
public restart_time()
{
	//pausing plugins
	server_cmd("amx_pausecfg pause lokalizator.amxx");
	g_is_warmup = true;
	init_warmup_time();
	muza_on();
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public restartround(id)
{
	gPlayerFirstSpawn[id] = true;
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public countdown()
{
	time_left--;
	if(time_left < 0)
	{
		restart();
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public init_warmup_time()
{
	new time[256], temp[2][6];
	get_pcvar_string(g_warmup_time, time, 255);
	
	parse(time, temp[0], 5, temp[1], 5);
	
	time_left = str_to_num(temp[0]) /** 60*/ + str_to_num(temp[1]);
	set_task(1.0, "countdown", 4567,_,_,"b");
	set_task(1.0, "show_time", 2345,_,_,"b");
}

public show_time()
{
	set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, random_float(0.15, 0.40), /*0.31,*/ 0, 6.0, 2.0);
	show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "WARMUP_COUNTDOWN", time_left / 60, time_left % 60); //countdown
}
public restart()
{
	//unpausing plugins
	server_cmd("amx_pausecfg enable lokalizator.amxx");
	g_is_warmup = false;
	remove_task(4567);
	remove_task(2345);
	
	server_cmd("sv_restart 1");
	new Players[32], playerCount;
	get_players(Players, playerCount);
	for (new i=0; i<playerCount; i++)
	{
		new id = Players[i];
		if(cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE))
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 0);
	}
}
public Event_ResetHud(id)
{
	if(g_is_warmup)
	{
		set_task(0.1, "task_give", id); //after spawn
	} 
}
public DeathMsg()
{
	new l_cvar_respawn = get_pcvar_num(g_cvar_respawn);
	if((g_is_warmup) && (l_cvar_respawn ==1))
		
{
	new id = read_data(2);
	set_task(1.0,"respawn_player",id);
}
} 
public respawn_player(id) //thx sniffer
{     
if(is_user_connected(id))
	ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);     //let's respawn player
}

public task_give(id)
{
	if (!is_user_alive(id))
		return;
	strip_user_weapons(id);
	new l_cvar_weapon;
	if(get_cvar_num("amx_warmup_weapon") == 27)
	{
		l_cvar_weapon = random_num(1, 26);
	}
	else
	{
		l_cvar_weapon = get_cvar_num("amx_warmup_weapon");
	}
	switch(l_cvar_weapon)
	{
		case 1 : 
		{
			//now, we have to give weapons that we promised earlier
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_p228");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52);
		}
		case 2 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_scout");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90);
		}
		case 3 :
		{
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 100);
		}
		case 4 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_xm1014");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32);
		}
		case 5 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_mac10");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_MAC10, 100);
		}
		case 6 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_aug");
			cs_set_user_bpammo(id,CSW_AUG, 90);
		}
		case 7 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_elite");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 120);
		}
		case 8 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_fiveseven");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 100);
		}
		case 9 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0) ;
			give_item(id, "weapon_ump45");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45, 100);
			
		}
		case 10 :
		{
			give_item(id, "weapon_sg550");
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90);
		}
		case 11 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_galil");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90);
		}
		case 12 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_famas");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90);
		}
		case 13 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0); 
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100);
		}
		case 14 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0); 
			give_item(id, "weapon_glock18");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 120);
		}
		case 15 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_awp");
			cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP, 30);
		}
		case 16 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0); 
			give_item(id, "weapon_mp5navy");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120);
		}
		case 17 :
		{
			
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_m249");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200);
		}
		case 18 :
		{
			
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_m3");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32);
		}
		case 19 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0); 
			give_item(id, "weapon_m4a1");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
		}
		case 20 :
		{
			
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_tmp");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_TMP, 120);
			
		}
		case 21 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0); 
			give_item(id, "weapon_g3sg1");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90);
		}
		case 22 :
		{
			
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0); 
			give_item(id, "weapon_deagle");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
		}
		case 23 :
		{
			
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0); 
			give_item(id, "weapon_sg552");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90);
		}
		case 24 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_ak47");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
		}
		case 25 :
		{
			
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_p90");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 100);
			
		}
		case 26 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_knife");
		}
	}
}
public HamTouchPre(weapon)
{
	if(g_is_warmup)
	{
		return HAM_SUPERCEDE;
	}
	return HAM_IGNORED;
}
public handle_drop(id)
{
	if(g_is_warmup)
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache() 
{
	precache_sound("misc/sound_name.wav");
	return PLUGIN_CONTINUE;
	
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/ 

https://amxx.pl/komp...name=warnup.sma

 

 

prawdopodobnie wina lezy po stornie klientów cs blokuje wywoływanie komend 


Użytkownik TheMarkerxD edytował ten post 03.03.2019 22:57

  • +
  • -
  • 0

#18 Automatyk

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:195
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.03.2019 22:58

Wejdź na serwer i wpisz to w konsoli :
mp3 play sound/misc/12345.mp3

I sprawdź czy usłyszysz muzyke czy pojawi się błąd.

+ zmień w sma w którym Ci wysłałem fragment 

client_cmd(0,"spk misc/12345.mp3")

na

client_cmd(0,"spk misc/12345")

Powinno wszystko działać po tej zmianie - jest ona niezbędna zgodnie z instrukcją pluginu autora.


Użytkownik Automatyk edytował ten post 03.03.2019 23:12

  • +
  • -
  • 0

#19 TheMarkerxD

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:224
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:None
Offline

Napisano 03.03.2019 23:00

Wejdź na serwer i wpisz to do konsoli :
mp3 play sound/misc/12345.mp3

I sprawdź czy usłyszysz muzyke czy pojawi się błąd.

muzyka odpali mu się ale niestety pluginy które wywołują komendy u gracza mogą być blokowane przez klienta csx guard oraz inne zabezpieczenia jesli plugin działa nie ma errorów to bym stawiał na blokowanie przez klienta

poproszę autora tematu by wpisał w konsoli serwera(z panelu ) amx_plugins i skopiował dla pewności 


  • +
  • -
  • 1

#20 poziom

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • Imię:lukasz
Offline

Napisano 04.03.2019 00:15

muzyka dziala po wpisaniu komendy

 

lista pluginów 

https://www72.zippys...9Yv1e/file.html


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Coinsy CSGOAtse Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pl