Extra item problem
Sinner
05.02.2019
L 02/03/2019 - 14:16:47: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zp_extra_Goldm4a1.amxx")
L 02/03/2019 - 14:16:47: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 02/03/2019 - 14:16:47: [AMXX] [0] zp_extra_Goldm4a1.sma::fw_TakeDamage (line 147)
L 02/03/2019 - 14:16:47: Invalid player id 31
W skrócie trzeba wstawić jakiś warunek/zabezpieczenie ale niestety ja tego zrobić nie umie ma ktoś jakiś pomysł?
Chyba taki warunek;
if(!pev_valid(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE;
Fragment pluginu;
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage) { if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_HasM4A1[attacker] ) { SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) ) } }
Wie ktoś co dodać i jak to zrobić?
Rivit
05.02.2019
Która to 147 linijka?
Try this:
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage) { if ( is_user_connected( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_HasM4A1[attacker] ) { SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) ) } }
Pawlik4Ver
05.02.2019
do #include dopisz
#include <fakemeta>
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage) { if (!pev_valid(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if ( get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_HasM4A1[attacker] ) { SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) ) } return PLUGIN_CONTINUE; }
sprawdz
Sinner
05.02.2019
Przy obu zmianach wyskakuje mi taki błąd (jak przy moich zmianach).
error 010: invalid function or declaration
#include <fakemeta> jest dopisany
Rivit
06.02.2019
Wklej większy kawałek kodu bo taką strzępką to wiesz...
Jakbyś chociaż linijke podał gdzie to jest czy coś, a tak to zero informacji = zero pomocy
Sinner
06.02.2019
Umieszczam większy fragment od pierwszej linijki do 151.
/* Cvary: zp_silverm4_dmg_multiplier <5> - Mnożnik obrażeń dla Srebnego M4A1 zp_silverm4_silver_bullets <1|0> - Efekt srebnych kul zp_silverm4_custom_model <1|0> - Niestandardowy model M4A1 zp_silverm4_unlimited_clip <1|0> - Nieskończoność Amunicji */ // Biblioteczki // ------------ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <zombieplague> #include <colorchat> // Definicja // --------- #define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32) // Model M4A1 // ---------- new M4A1_V_MODEL[64] = "models/WEGN_Zombie/v_m4a1_silver.mdl" new M4A1_P_MODEL[64] = "models/p_m4a1.mdl" /* Pcvars */ new cvar_dmgmultiplier, cvar_silverbullets, cvar_custommodel, cvar_uclip // Item ID new g_itemid new bool:g_HasM4A1[33] new g_hasZoom[ 33 ] new bullets[ 33 ] // Sprite new m_spriteTexture const Wep_m4a1 = ((1<<CSW_M4A1)) public plugin_init() { /* CVARS */ cvar_dmgmultiplier = register_cvar("zp_silverm4_dmg_multiplier", "1.5") cvar_custommodel = register_cvar("zp_silverm4_custom_model", "1") cvar_silverbullets = register_cvar("zp_silverm4_silver_bullets", "1") cvar_uclip = register_cvar("zp_silverm4_unlimited_clip", "0") // Register The Plugin register_plugin("[WEGN] Extra: Silver M4A1", "2.0", "Shuttle_Wave") // Register Zombie Plague extra item g_itemid = zp_register_extra_item("ML_M4A1", 50, ZP_TEAM_HUMAN) // Death Msg register_event("DeathMsg", "Death", "a") // Weapon Pick Up register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19") // Current Weapon Event register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1") register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0") // Ham TakeDamage RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage") register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" ) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) } public client_connect(id) { g_HasM4A1[id] = false } public client_disconnect(id) { g_HasM4A1[id] = false } public Death() { g_HasM4A1[read_data(2)] = false } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { g_HasM4A1[id] = false } public plugin_precache() { precache_model(M4A1_V_MODEL) precache_model(M4A1_P_MODEL) m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr") precache_sound("weapons/zoom.wav") } public zp_user_infected_post(id) { if (zp_get_user_zombie(id)) { g_HasM4A1[id] = false } } public checkModel(id) { if ( zp_get_user_zombie(id) ) return PLUGIN_HANDLED new szWeapID = read_data(2) if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4A1[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) ) { set_pev(id, pev_viewmodel2, M4A1_V_MODEL) set_pev(id, pev_weaponmodel2, M4A1_P_MODEL) } return PLUGIN_HANDLED } public checkWeapon(id) { new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32] new plrWeapId plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo) if (plrWeapId == CSW_M4A1 && g_HasM4A1[id]) { checkModel(id) } else { return PLUGIN_CONTINUE } if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip)) { // If the user is out of ammo.. get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31) // Get the name of their weapon give_item(id, plrWeap) engclient_cmd(id, plrWeap) engclient_cmd(id, plrWeap) engclient_cmd(id, plrWeap) } return PLUGIN_HANDLED } public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage) { if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_HasM4A1[attacker] ) { SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) ) } }
Z tą linijką jest problem.
if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_HasM4A1[attacker] )
Robiin
06.02.2019
Kod, który właśnie wrzuciłeś kompiluje się poprawnie.
Błąd, o którym pisał to błąd z konsoli przy multiplierze damage, nie błąd kompilacji.
#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
Bezcelowa makrodefinicja. Is_user_connected ma dokładnie to samo sprawdzanie.
static cell AMX_NATIVE_CALL is_user_connected(AMX *amx, cell *params) /* 1 param */ { int index = params[1]; if (index < 1 || index > gpGlobals->maxClients) return 0; CPlayer* pPlayer = GET_PLAYER_POINTER_I(index); return (pPlayer->ingame ? 1 : 0); }
Spróbuj tego:
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage) { if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || !g_HasM4A1[attacker] || get_user_weapon(attacker) != CSW_M4A1) return HAM_IGNORED; SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(cvar_dmgmultiplier)); }
Użytkownik aSiorr edytował ten post 06.02.2019 18:43
Rivit
06.02.2019
No przecie mu podałem idento kod co Ty. Poza sprawdzaniem czy victim jest, ale to już whatever.
A z tym is_valid_player to Ci sam nawet mówiłem
error 010: invalid function or declaration
Ten je z kompilatora. A ten w 1 poście z konsoli - to i ja wiem
W twoim kodzie brakuje jeszcze na samym końcu
return HAM_HANDLED;